Oferta dla klientów / Oferta placówek partnerskich Santander Banku jest szeroka: od kredytów gotówkowych, hipotecznych, kont, kart debetowych i kredytowych po produkty dla firm.
Poniedziałek
24.04.2023
Obejmując oddział Santander Bank Polska franczyzobiorca otrzymuje bazę klientów i może liczyć na wsparcie finansowe na start.
 

Santander Bank Polska ma obecnie 170 placówek partnerskich, którymi zarządza 135 partnerów. Najstarsze działają na rynku od 15 lat – czyli od początku istnienia konceptu. W każdym roku sieć powiększa się o nowe punkty. 

– Od pięciu lat skupiamy się głównie na przekazywaniu oddziałów w ręce partnerów. Zmiana oddziału w placówkę partnerską to praktyczne podejście do zarządzania siecią dystrybucji. Bank powierza placówkę partnerowi, przekazuje w jego ręce wszystkie te elementy, które wiążą się z prowadzeniem biznesu (m.in. odpowiedzialność za lokal i za pracowników). Partner natomiast otrzymuje możliwość sprzedaży produktów i usług banku a także wyposażenie placówki, systemy IT i reklamę – mówi Anna Gniatkowska, dyrektor Departamentu Rozwoju Placówek Partnerskich w Santander Bank Polska. – Oferujemy bezpieczny biznes w niepewnych czasach.

Szeroka oferta

Oferta placówek partnerskich Santander Banku jest szeroka: od kredytów gotówkowych, hipotecznych, kont, kart debetowych i kredytowych po produkty dla firm, takie jak kredyt firmowy, leasing, konta firmowe. Klienci mogą korzystać również z oferty internetowej, jak np. kantor Santander czy lokaty internetowej.

– Za franczyzobiorcą banku oprócz kompleksowej oferty stoi moc rozpoznawalnej i silnej marki. Ma to kluczowe znaczenie, gdy mówimy o bezpieczeństwie prowadzenia działalności. Silny partner w biznesie jest bardzo ważny – podkreśla Anna Gniatkowska. – Nasi franczyzobiorcy mogą liczyć na bardzo duże wsparcie ze strony banku. Korzystają z całego zaplecza technologicznego banku, narzędzi i rozwiązań systemowych. Czerpią korzyści z kampanii reklamowych i otrzymują od nas bezpłatne materiały reklamowe. Co bardzo ważne: zapewniamy pełne wyposażenie placówki w meble, oznakowanie i sprzęt IT. Dodatkowo partner przejmując oddział otrzymuje bazę klientów, a także może liczyć na finansowe wsparcie na start.

Aby dołączyć do sieci banku Santander warto znać świat bankowości i sprzedaży. Nie jest to jednak warunek konieczny dla kandydatów na partnerów.

– Stawiamy na osoby przedsiębiorcze, gotowe na wyzwania i otwarte na ludzi – wylicza Anna Gniatkowska.

Santander oczekuje od swoich partnerów pełnego zaangażowania w pracę placówki. Przy czym franczyzobiorcy mogą skupić się tylko na zarządzaniu lub też osobiście obsługiwać klientów.

Zarobek na prowizji

Partner Santander Banku otrzymuje wynagrodzenie w formie prowizji. Składa się ono z trzech elementów: prowizji ze sprzedaży nowych produktów oferowanych w placówce partnerskiej, dochodu z bazy klientów, bonusów finansowych za wielkość i jakość sprzedaży. Najlepsze placówki Santandera, które sprzedadzą minimum 1 mln zł kredytu gotówkowego w miesiącu, należą do tzw. Klubu Milionera. W ubiegłym roku do grona Milionerów należały aż 104 placówki, a 16 z nich sprzedawało kredyty gotówkowe o wartości minimum 1 mln zł co miesiąc.

– Naszymi partnerami są naprawdę świetni przedsiębiorcy. To zarówno osoby, które wcześniej pracowały w banku na etacie, jak też takie, które z bankowością nie miały wiele wspólnego. Jednak bez względu na doświadczenie zawodowe potrafią dotrzeć do klienta i przedstawić zalety naszej oferty. Stąd tak duża liczba naszych partnerów w Klubie Milionera – dodaje Anna Gniatkowska.

 

WIZYTÓWKA SANTANDER BANK POLSKA

Sieć placówek bankowych.

  • liczba placówek partnerskich: 170
  • zarobki: prowizja od sprzedaży

Nie tylko dla doświadczonych / Aby dołączyć do sieci banku Santander warto znać świat bankowości i sprzedaży. Nie jest to jednak warunek konieczny.