Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Agencja marketingowa Adsfox zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
– Wiele osób zajmuje się płatnymi kampaniami reklamowymi, ale mało kto zna się na tym na tyle dobrze, żeby tworzyć skuteczne kampanie, czyli takie, które można zmierzyć i zoptymalizować na podstawie danych – mówi Damian Szczepański, założyciel i prezes Adsfox.
Skuteczność to podstawa
Jego zdaniem dzięki reklamie internetowej można z dokładnością co do złotówki sprawdzić, ile kosztuje pozyskanie nowego klienta.
– Mamy własne oprogramowanie do tworzenia kampanii, które można zmierzyć i zoptymalizować na podstawie konkretnych danych. Nasi klienci w specjalnej aplikacji mogą na bieżąco obserwować wyniki każdej ze swoich reklam, co w dzisiejszych warunkach jest szczególnie istotne – podkreśla Damian Szczepański. Dodaje, że podobne rozwiązania są dzisiaj niezbędne. Rosnące ceny energii, surowców i wynagrodzeń zmuszają firmy do szukania oszczędności, bądź skutecznych kanałów docierania do nowych klientów, ale bez podejmowania dużego ryzyka.
– W przeciwieństwie do zwykłych agencji nasi klienci obsługiwani są bezpośrednio na specjalnej platformie służącej nie tylko do przedstawiania wyników, lecz także do optymalizacji reklam przy użyciu sztucznej inteligencji – mówi Damian Szczepański.
Przy tym nie są oni związani żadnymi umowami, więc w każdej chwili mogą zakończyć współpracę, dosłownie jednym kliknięciem.
– Wymusza to na nas budowanie zdrowych relacji biznesowych, opierających się na wzajemnych korzyściach. Takie podejście pomaga nam jednocześnie łatwiej pozyskiwać nowych klientów, ponieważ wiedzą oni, że będą z nami współpracować tylko wtedy, kiedy będzie im się to opłacać – zapewnia Damian Szczepański.
Dobry moment
Adsfox praktycznie od początku działalności na polskim rynku co miesiąc pozyskuje kilkadziesiąt firm do współpracy. Z klientami rozlicza się w modelu abonamentowym. Wielu klientów płaci także za efekt kampanii. Zdaniem właściciela Adsfox, prowadzenie albo rozwijanie zwykłej agencji marketingowej w dzisiejszych czasach jest trudne, szczególnie jeśli brakuje konkretnych przewag konkurencyjnych.
– Nasze usługi dzięki automatyzacji są znacznie bardziej marżowe niż usługi zwykłych agencji. Działamy w branży osiem lat i wypracowaliśmy już odpowiedni model rozwijania i skalowania takiej działalności. Jesteśmy w stanie robić kampanie reklamowe wielokrotnie skuteczniej i łatwiej niż zwykłe agencje – zapewnia Damian Szczepański.
Platforma przejmuje za właściciela oddziału większość żmudnych obowiązków takich jak: rozliczanie klientów, pobieranie płatności czy wystawianie faktur. W aplikacji można również nie tylko optymalizować kampanie reklamowe przy użyciu sztucznej inteligencji, lecz także automatycznie tworzyć teksty reklamowe.
– Uważam, że jest to idealny moment na współpracę z nami, ponieważ już teraz świetnie sobie radzimy, a wiem, że dopiero się rozpędzamy – twierdzi Damian Szczepański.
Możliwość prowadzenia oddziału Adsfox firma oferuje zaledwie od kilku miesięcy i cieszy się ona coraz większą popularnością. Kwota inwestycji zależy od rodzaju agencji, którą partner zdecyduje się prowadzić. Może wynosić między 9,6 tys. zł a 78 tys. zł.
– Nie zatrudniając pracowników można prowadzić tę działalność niemal bezkosztowo. Koszty działalności mogą być pokrywane przez nas – zapewnia Damian Szczepański.
Partner działający w pojedynkę może osiągnąć przychód nawet do 40 tys. zł. Jeśli zatrudnia pracowników, to przychody są praktycznie nieograniczone.
– Nie szukamy jednak inwestorów pasywnych, tylko osób, które chcą prowadzić agencję i przejść przez wszystkie etapy wdrożenia. Zwrot z inwestycji można osiągnąć już w ciągu pierwszych miesięcy działalności – mówi Damian Szczepański.
Obecnie w Polsce działa jeden oddział centrali oraz siedem partnerskich. Do końca roku firma chce mieć 20 jednostek partnerskich. Oddziały Adsfox mogą działać niemal w każdym mieście w Polsce.
WIZYTÓWKA ADSFOX
Sieć agencji marketingowych
- 1 placówka własna, 7 franczyzowych
- inwestycja między 9,6 tys. zł a 78 tys. zł
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
– Rynek e-commerce nadal się rozwija, a wraz z nim usługi kurierskie. Chętnych do współpracy franczyzowej też nam przybywa – mówi Sylwia Sierakowska z sieci Epaka.pl.
– Automatyzacja procesów księgowych sprawia, że obsługa klienta wymaga nawet o 80 proc. mniej czasu niż wcześniej – mówi Daniel Gawryczuk z Tax Safe.
Czy sprzedaż zawsze musi być nachalna? Jak skonstruować efektywny dział sprzedaży we własnej firmie opowiada Andrzej Twarowski z Sandlera, specjalista ds. szkoleń ze sprzedaży.
Biuro finansowo-ubezpieczeniowe, które dodatkowo oferuje tłumaczenia może być dobrym pomysłem na biznes. Przekonał się o tym Enis Akova.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Na rynku usług pralniczych działają międzynarodowe sieci, małe rodzinne pralnie i samoobsługowe. Inwestycja w każdym przypadku zaczyna się od 200 tys. zł.
Marka Wendy’s zamierza otworzyć setki restauracji na nowych europejskich rynkach. Chce też wejść do Polski.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...