Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Agencja marketingowa Adsfox zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
– Wiele osób zajmuje się płatnymi kampaniami reklamowymi, ale mało kto zna się na tym na tyle dobrze, żeby tworzyć skuteczne kampanie, czyli takie, które można zmierzyć i zoptymalizować na podstawie danych – mówi Damian Szczepański, założyciel i prezes Adsfox.
Skuteczność to podstawa
Jego zdaniem dzięki reklamie internetowej można z dokładnością co do złotówki sprawdzić, ile kosztuje pozyskanie nowego klienta.
– Mamy własne oprogramowanie do tworzenia kampanii, które można zmierzyć i zoptymalizować na podstawie konkretnych danych. Nasi klienci w specjalnej aplikacji mogą na bieżąco obserwować wyniki każdej ze swoich reklam, co w dzisiejszych warunkach jest szczególnie istotne – podkreśla Damian Szczepański. Dodaje, że podobne rozwiązania są dzisiaj niezbędne. Rosnące ceny energii, surowców i wynagrodzeń zmuszają firmy do szukania oszczędności, bądź skutecznych kanałów docierania do nowych klientów, ale bez podejmowania dużego ryzyka.
– W przeciwieństwie do zwykłych agencji nasi klienci obsługiwani są bezpośrednio na specjalnej platformie służącej nie tylko do przedstawiania wyników, lecz także do optymalizacji reklam przy użyciu sztucznej inteligencji – mówi Damian Szczepański.
Przy tym nie są oni związani żadnymi umowami, więc w każdej chwili mogą zakończyć współpracę, dosłownie jednym kliknięciem.
– Wymusza to na nas budowanie zdrowych relacji biznesowych, opierających się na wzajemnych korzyściach. Takie podejście pomaga nam jednocześnie łatwiej pozyskiwać nowych klientów, ponieważ wiedzą oni, że będą z nami współpracować tylko wtedy, kiedy będzie im się to opłacać – zapewnia Damian Szczepański.
Dobry moment
Adsfox praktycznie od początku działalności na polskim rynku co miesiąc pozyskuje kilkadziesiąt firm do współpracy. Z klientami rozlicza się w modelu abonamentowym. Wielu klientów płaci także za efekt kampanii. Zdaniem właściciela Adsfox, prowadzenie albo rozwijanie zwykłej agencji marketingowej w dzisiejszych czasach jest trudne, szczególnie jeśli brakuje konkretnych przewag konkurencyjnych.
– Nasze usługi dzięki automatyzacji są znacznie bardziej marżowe niż usługi zwykłych agencji. Działamy w branży osiem lat i wypracowaliśmy już odpowiedni model rozwijania i skalowania takiej działalności. Jesteśmy w stanie robić kampanie reklamowe wielokrotnie skuteczniej i łatwiej niż zwykłe agencje – zapewnia Damian Szczepański.
Platforma przejmuje za właściciela oddziału większość żmudnych obowiązków takich jak: rozliczanie klientów, pobieranie płatności czy wystawianie faktur. W aplikacji można również nie tylko optymalizować kampanie reklamowe przy użyciu sztucznej inteligencji, lecz także automatycznie tworzyć teksty reklamowe.
– Uważam, że jest to idealny moment na współpracę z nami, ponieważ już teraz świetnie sobie radzimy, a wiem, że dopiero się rozpędzamy – twierdzi Damian Szczepański.
Możliwość prowadzenia oddziału Adsfox firma oferuje zaledwie od kilku miesięcy i cieszy się ona coraz większą popularnością. Kwota inwestycji zależy od rodzaju agencji, którą partner zdecyduje się prowadzić. Może wynosić między 9,6 tys. zł a 78 tys. zł.
– Nie zatrudniając pracowników można prowadzić tę działalność niemal bezkosztowo. Koszty działalności mogą być pokrywane przez nas – zapewnia Damian Szczepański.
Partner działający w pojedynkę może osiągnąć przychód nawet do 40 tys. zł. Jeśli zatrudnia pracowników, to przychody są praktycznie nieograniczone.
– Nie szukamy jednak inwestorów pasywnych, tylko osób, które chcą prowadzić agencję i przejść przez wszystkie etapy wdrożenia. Zwrot z inwestycji można osiągnąć już w ciągu pierwszych miesięcy działalności – mówi Damian Szczepański.
Obecnie w Polsce działa jeden oddział centrali oraz siedem partnerskich. Do końca roku firma chce mieć 20 jednostek partnerskich. Oddziały Adsfox mogą działać niemal w każdym mieście w Polsce.
WIZYTÓWKA ADSFOX
Sieć agencji marketingowych
- 1 placówka własna, 7 franczyzowych
- inwestycja między 9,6 tys. zł a 78 tys. zł


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Listopadowy numer miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" już w sprzedaży!
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.
Usługi dla przedsiębiorców nie zwalniają tempa. Firmy potrzebują m.in. dobrego marketingu i reklamy.
Lipcowy "Własny Biznes FRANCHISING" już dostępny. A w nim m.in.: Pectus = zarabiać wespół w zespół, Start-up: jak stworzyć powtarzalny i łatwo skalowalny biznes? Pomysły na firmę: własne wydawnictwo książkowe, sklep pod szyldem Giant.
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Niesłychanie rzadko można wygrać w konkursie sfinansowanie otwarcia partnerskiej placówki bankowej. Teraz można – ruszył konkurs Banku Millennium.
Franczyzobiorcy Banku Pekao SA mają różne możliwości rozwijania swojej działalności. Jak otworzyć własną placówkę bankową?
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
25 lat temu w Swarzędzu powstał pierwszy sklep pod marką Żabka. W ciągu ćwierć wieku niewielka sieć sklepów zmieniła się w Grupę Żabka, która notuje rocznie ponad miliard wizyt klientów.
POPULARNE NA FORUM
wirtualne biuro katowice
https://biurohello.pl/biuro-wirtualne-katowice/ https://biurohello.pl/biuro-wirtualne-katowice/
wirtualne biuro katowice
Wirtualne biuro w Katowicach to usługa umożliwiająca przedsiębiorcom wynajem adresu dla firmy w tym dynamicznie rozwijającym się mieście. Usługa ta jest idealna dla...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Ostatnio czytałem bardzo dobry artykuł o pozycjonowaniu oraz seo https://zwiecha.pl/pozycjonowanie-strony-internetowej-czyli-kluczowe-informacje-o-seo/
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.