Sensi Hemp rusza z miejsca
Ostatnie lata nie były najłatwiejsze dla Sensi Hemp, sieci specjalistycznych sklepów konopnych. Firma oferuje produkty, które zawierają CBD, czyli jeden z kannaboidów, który nie jest substancją psychoaktywną, mającą wiele właściwości leczniczych.
Światełko w tunelu
– Przez COVID-19 i wojnę biznes zwolnił i otwieraliśmy niewiele sklepów. Ten rok też może nie być najlepszy, ale już widzimy, że koniunktura się poprawia – mówi Daniel Pięciak, franczyzodawca Sensi Hemp.
Przy tym nie traci on czasu. Mocno wierzy w skuteczność swoich produktów.
– Znamy naszych klientów, wracają do nas i pozwolili nam się utrzymać w trudnych czasach – mówi Daniel Pięciak.
Ostatnie trzy lata Sensi Hemp poświęciło więc na rozszerzenie asortymentu i produkcji własnej. Dzięki temu partnerzy mogą liczyć na dodatkowe źródła przychodu. Zarabiają też na sprzedaży hurtowej i internetowej.
Wyróżnikiem firmy na rynku już od początku jej działania jest duży nacisk właśnie na produkty własne. Firma robi je sama, rzemieślniczo. To m.in. herbatki, miody, susze, e-liquidy, czekolady. Większość sprzedaży opiera się właśnie o takie produkty. To gwarantuje potencjalnemu franczyzobiorcy ujednoliconą politykę cenową, brak konkurencji oraz możliwość oferowania produktów w najniższych rynkowych cenach.
– Dlatego jest szansa na przyzwoite marże – mówi Daniel Pięciak.
Ważne zaangażowanie
Osoby, które chcą prowadzić sklep pod szyldem Sensi Hemp, nie muszą regulować opłaty wstępnej. Koszt otwarcia sklepu to ok. 40 tys. zł, które są potrzebne na zatowarowanie i kilkadziesiąt tysięcy złotych na przygotowanie lokalu. Całkowity koszt inwestycji wynosi do 100 tys. zł. Najlepsze sklepy osiągają zwrot z inwestycji już po kilku miesiącach. Średni czas to poniżej jednego roku. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 5 proc. od obrotu netto. Franczyzobiorcy mogą liczyć na zarobki powyżej 10 tys. zł po odliczeniu kosztów bieżących.
Sklepy Sensi Hemp są otwierane w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców i takich, w których nikt nie ma jeszcze wyłączności terytorialnej. Franczyzobiorcy przede wszystkim powinni znaleźć odpowiednią lokalizację na sklep. Poza tym bardzo ważne jest zaangażowanie na początkowym etapie rozwoju biznesu.
Obecnie w sieci działa dwanaście sklepów. Firma liczy na otwarcie przynajmniej jednego w tym roku. Prowadzi rozmowy z kilkoma zainteresowanymi.
WIZYTÓWKA MARKI SENSI HEMP
Sklepy z produktami konopnymi.
- 12 placówek
- miesięczna opłata franczyzowa 5 proc. od obrotu netto


PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.
– Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu – mówią Jan i Patryk Łebko, ojciec i syn, którzy wspólnie prowadzą rodzinny biznes w modelu Powered by Kramp.
– Mali gracze bez wsparcia znikają z rynku – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów