Sahar Kebab z mobilnej przyczepy
Kebab w Polsce nadal utrzymuje się na szczytach popularności. Szybkie jedzenie w przystępnej cenie. Nic więc dziwnego, że kebabownie wyrastają jak grzyby po deszczu, także we franczyzie. Jedną z sieci, która od dwóch lat rozwija się na polskim rynku jest Sahar Kebab.
– Spośród innych marek franczyzowych w tym segmencie wyróżniamy się przede wszystkim podejściem do naszych franczyzobiorców – podkreśla Justyna Winowiecka, właścicielka Sahar Kebab. – Nie zależy nam na tym, aby za wszelką cenę otwierać kolejne punkty. Chcemy, aby to były przemyślane otwarcia, które zapewnią naszym franczyzobiorcom powodzenie w biznesie.
Dobra lokalizacja
W tej chwili punkty Sahar Kebab działają głównie w Wielkopolsce (choć jest też jeden w Czechach), ale franczyzodawca chce rozbudować sieć w całej Polsce.
– Celujemy w miasta średnie i mniejsze, ale nie za małe – zastrzega Justyna Winowiecka. – Zbyt mała miejscowość po prostu nie zapewni odpowiedniej liczby klientów.
Najlepsze lokalizacje to miejsca o dużym ruchu, czyli np. przelotowe ulice, okolice galerii handlowych.
– Punkt nie może być ukryty, bo ludzie po prostu do niego nie przyjdą – mówi Justyna Winowiecka. – Pomagamy w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji i nie pobieramy za to żadnych opłat.
Koncept rozwija się w formacie przyczep gastronomicznych. Franczyzodawca dostarcza je w pełni wyposażone i gotowe do pracy. - Są tańsze niż u konkurencji – podkreśla Justyna Winowiecka.
Koszt nowej przyczepy to 190 tys. zł brutto. Jeśli franczyzobiorca zdecyduje się na zakup, nie będzie ponosił żadnych opłat franczyzowych. Jest też możliwość wynajmu. Wtedy franczyzobiorca płaci co miesiąc czynsz najmu w wysokości 4065 zł netto oraz opłatę franczyzową, która wynosi 1 tys. zł netto. Jeżeli po jakimś czasie franczyzobiorca chciałby jednak wykupić przyczepę, może to zrobić, a dotychczasowe opłaty za najem zostaną odliczone od ceny przyczepy.
Jakość to podstawa
Franczyzobiorcy Sahar Kebab przechodzą szkolenia, które pomagają im wdrożyć się w biznes. Trwają ok. 3 dni, ale franczyzodawca zapewnia, że może to być dłużej, jeśli franczyzobiorca będzie miał taką potrzebę. Centrala zaopatruje punkty franczyzowe w półprodukty, potrzebne do przygotowywania kababu. To przede wszystkim mięso.
– Stawiamy na stałego klienta, więc dbamy o wysoką jakość produktów – podkreśla Justyna Winowiecka. – Mamy więc dobre, kraftowe mięsa, a nie „kule mięsne” kiepskiego gatunku. Oprócz mięsa dostarczamy też bułki i tortille.
Natomiast jeśli chodzi o warzywa, centrala zachęca franczyzobiorców, aby zaopatrywali się w nie u lokalnych dostawców.
– Ceny naszych półproduktów są tańsze niż u konkurencji – zapewnia Justyna Winowiecka. – Co ważne, podajemy naszym franczyzobiorcom ceny półproduktów jeszcze zanim podpiszą umowę franczyzową, aby dokładniej mogli oszacować koszty działalności. Możemy też wysłać im draft umowy franczyzowej, aby mogli spokojnie przeanalizować ją przed podpisaniem.
WIZYTÓWKA SAHAR KEBAB
Sieć przyczep gastronomicznych serwujących kebab.
- 11 punktów
- brak opłaty wstępnej
- koszt przyczepy 190 tys. zł brutto
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Koncept Langos rozwija sieć foodtrucków z węgierskimi langoszami. Czy da się na tym zarobić?
Co piąty franczyzobiorca Fit Cake decyduje się na otwarcie kolejnego lokalu.
– Franczyza, zwłaszcza w stabilnych i rozwijających się konceptach gastronomicznych, może znacząco zwiększyć szanse powodzenia – mówi Andrzej Pelc-Gonera, CEO Sushi Kushi.
Franczyza Sahar Kebab – sprawdzony przepis na Twój sukces!
Cukiernia Sowa szuka partnerów, którzy w dłuższej perspektywie poprowadzą więcej niż jeden lokal.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Jak zarządzać swoim czasem w pracy i w życiu i jak realizować cele – te zawodowe, i te prywatne radzi Anna Daria Nowicka, socjolog, coach i trener biznesu.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.
Jaki biznes ma szansę powodzenia w obecnych realiach rynkowych? Dowiedz się z nowego numeru magazynu "Własny Biznes FRANCHISING".
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...