Nowe pomysły na biznes na Targach Franczyza!

Premiery na targach
Premiery na targach / Koncepty, które właśnie wchodzą na polski rynek, wybrały wiosenną edycję Targów Franczyza na swój debiut.
Poniedziałek
03.03.2025
Na wiosennych Targach Franczyza pojawi się wiele konceptów, które debiutują na polskim rynku franczyzowym. Przyjdź 13 i 14 marca na PGE Narodowy i sprawdź!
 

Koncepty, które właśnie debiutują na polskim rynku, wybrały wiosenną edycję Targów Franczyza, aby pokazać swoją ofertę szerokiemu gronu kandydatów na franczyzobiorców. Część z nich to marki międzynarodowe, z różnych branż i stron świata.

Turecka kuchnia

Çiğköftem to wegańska i wegetariańska restauracja typu fast casual. Opiera się na autentycznych tureckich smakach, oferując w 100 proc. roślinne menu. Sztandarowym punktem w ofercie jest wegańska çiğköfte – pożywne danie na bazie bulguru, doprawione unikalną mieszanką przypraw. Oprócz tego lokale oferują m.in. takie dania jak falafel, falafill (połączenie falafela i hummusu), wegańskie kibbeh (nadziewane kulki bulguru) i zeytinyağlı yaprak sarma (nadziewane liście winogron). Można je zjeść na miejscu, można zabrać do domu.

Çiğköftem ma obecnie dwie lokalizacje w Warszawie. Szuka franczyzobiorców, którzy otworzą kolejne lokale. Pierwsi trzej franczyzobiorcy skorzystają z promocji – początkowa inwestycja we franczyzę Çiğköftem wyniesie dla nich ok. 75 tys. zł (17,5 tys. euro). Dla kolejnych – ok. 138 tys. zł (32,5 tys. euro). Jak zapewnia franczyzodawca, te kwoty obejmują wszystko, co jest potrzebne do założenia i prowadzenia biznesu w standardowej lokalizacji: opłatę franczyzową, wyposażenie, sprzęt i początkowy zapas produktów. Franczyzobiorcy mają zapewnione szkolenie w zakresie przygotowywania dań, obsługi klienta i zarządzania firmą. Centrala gwarantuje również wsparcie marketingowe i materiały promocyjne.

Franczyzę Çiğköftem można będzie poznać na stoisku nr 15.

Zarabiamy na sprzedaży basenów

Desjoyaux Pools to francuska firma rodzinna, produkująca baseny w 100 proc. z recyclingu. Pierwszy basen został wybudowany przez Jeana Desjoyaux w 1966 roku. Od 1991 roku Desjoyaux Pools jest właścicielem nowoczesnego zakładu produkcyjnego, którego siedziba znajduje się w Saint Etienne we Francji, zajmującego powierzchni 50 tys. mkw. Marka ma 400 salonów sprzedaży w 80 krajach. Do dziś na świecie zostało zainstalowanych 230 tys. basenów Desjoyaux. Oferta marki obejmuje także m.in. sprzęt basenowy, produkty konserwacyjne.

Całkowita inwestycja w otarcie salonu sprzedaży to 150 tys. euro (625 tys. zł). Kwota ta obejmuje m.in. początkowy stan magazynowy (około 40 proc. inwestycji), wyposażenie sklepu i basen wystawowy, kaucję za wynajem powierzchni i prowizje agencyjne. Nie ma opłaty za przystąpienie do sieci ani miesięcznych opłat franczyzowych.

Franczyzodawca Desjoyaux Pools będzie czekać na zainteresowanych na stoisku nr 29.

Japońskie restauracje

Doskoi to japońska sieć restauracji, łącząca tradycyjną kuchnię japońską z nowoczesnym stylem. Restauracje stworzone i prowadzone są przez Japończyka, Keigo Kondo. Menu bazuje na tradycyjnych, dobrze znanych w Japonii przepisach. A kuchnia japońska to nie tylko sushi. W Doskoi można zjeść m.in. japońskie curry czy udon.

Koszty inwestycji zależą od lokalizacji. W przypadku lokalu śródmiejskiego to od 250 do 350 tys. zł. Lokal w galerii handlowej może kosztować od 250 do 450 tys. zł. Istnieje możliwość skorzystania z leasingu, wtedy kwota inwestycji może być zredukowana do ok. 150 tys. zł.

W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje pomoc w wyborze lokalizacji i odbiorze lokalu przez Sanepid, jednolitą aranżację lokalu wedle standardów marki i w nawiązaniu do aktualnych trendów, gwarancję food costu, dostęp do nowych receptur, codzienne wsparcie w prowadzeniu lokalu, udział w rekrutacji i szkoleniu pracowników, dostęp do nowych treści marketingowych w social mediach i propozycje działań marketingowych.

O szczegóły franczyzy Doskoi można pytać na stoisku 34 B.

Rozwój młodych talentów

MUST'er Academy to akademia rozwoju osobistego i edukacji startupowej przeznaczona dla dzieci i nastolatków w wieku 9-17 lat. Koncept wywodzi się z Litwy. Studenci MUST’er Academy ćwiczą takie umiejętności jak: komunikacja, marketing, mowa ciała, coaching, profilowanie osobiste, wystąpienia publiczne, psychologia, finanse, zarządzanie projektami, przywództwo i wiele innych obszarów. Współpracują z profesjonalistami, którzy pomagają przezwyciężać lęki, odkrywać mocne strony i budować pewność siebie. MUST'er Academy pomaga młodym ludziom w odkrywaniu talentów, rozwijaniu umiejętności przywódczych i przygotowywaniu się do ważnych decyzji życiowych.

Początkowa inwestycja w koncept to 500-2 tys. euro (2,1-8,5 tys. zł) plus wstępna opłata franczyzowa.

Szczegóły franczyzy MUSTER'er Academy będzie można poznać na stoisku nr 2.

Sprawny biznes

Nano Gym i Nano Pilates to modele biznesowe, które pozwalają na otwarcie własnego studia, bez konieczności przystępowania do franczyzy, ale ze wsparciem na każdym etapie rozwoju biznesu.

Nano Gym to nowoczesne studio treningowe, oparte na idei treningu odwróconego, wspieranego przez dedykowaną aplikację. Model zakłada trzy główne źródła dochodu: zajęcia grupowe, treningi personalne oraz niezależny klub fitness.

Nano Pilates to model dla osób, które chcą otworzyć studio pilates z minimalnym wkładem własnym. Jak zapewnia centrala, rentowność osiągana jest już przy 13 stałych klientach, a biznes może zacząć przynosić zyski już w pierwszym miesiącu działalności.

Wysokość inwestycji zaczyna się od 149,9 tys. zł netto.

O więcej informacji na temat obu konceptów można pytać na stoisku 26 B.

Zyski z reklamy

Signarama, założona w 1986 roku w Stanach Zjednoczonych, specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań w zakresie oznakowania i druku cyfrowego dla firm i jest największą na świecie franczyzą w swojej branży.

Signarama zapewnia swoim franczyzobiorcom kompleksowy system wsparcia, obejmujący m.in. pięciotygodniowe szkolenie wstępne, pomoc w wyborze lokalizacji, wsparcie w negocjacjach umowy najmu lokalu, wsparcie marketingowe.

Całkowita inwestycja we franczyzę Signarama wynosi od 200 do 250 tys. dolarów. Na wstępie wymagany jest kapitał płynny w wysokości 60 tys. dolarów. Koszt obejmuje opłatę franczyzową, wstępne szkolenie i przygotowanie placówki oraz wszystkie niezbędne urządzenia, meble i sprzęt.

Franczyzodawca odpowie na pytania zainteresowanych na stoisku 26 A.

Myjnie dla psów

Wash Dog Express to największa w Polsce sieć samoobsługowych myjni dla psów. Branża zoologiczna to jeden z najbardziej wzrastających sektorów rynku ostatnich lat. Szczególnie po okresie pandemii ogromny wzrost notują biznesy odpowiadające na potrzeby właścicieli zwierząt domowych.

Wash Dog Express wpasowuje się w niszę usług pielęgnacyjnych dla psów. Do samoobsługowej myjni dla psów nie trzeba się umawiać, klienci przychodzą bez rezerwacji terminu. W urządzenie wbudowana jest profesjonalna suszarka, a kosmetyki są dozowane w odpowiednich dawkach i rozcieńczone w ciepłej wodzie. Darmowy program dezynfekcji pozwala zachować czystość wanny po wykąpaniu zwierzaka. W myjni swobodnie można wykąpać oraz wysuszyć nawet największego psa. Myjnie czynne są codziennie od godz. 8-22.

W ramach franczyzy marka zapewnia ogólnopolskie kampanie promocyjne, wspólny marketing dla sieci, gotową stronę internetową, profil na Facebooku, wizytówkę Google, pakiet materiałów reklamowych, publikacje o myjniach w magazynie „Czysty Pies”, wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu.

Myjnia Wash Dog EXPRESS może powstać w lokalu lub w specjalnym kiosku. Inwestycja w lokal Wash Dog Express to 100 tys. zł netto. W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje: urządzenie do mycia psów Wash Dog BOX, projekt aranżacji lokalu, meble, wyklejenie witryny, kaseton LED, wyłączność terytorialną. Inwestycję można sfinansować gotówką lub leasingiem. Minimalny wkład własny do leasingu wynosi 10 tys. zł netto.

Kiosk Wash Dog EXPRESS cena 130 tys. zł netto. Potrzebny jest plac o wymiarach 4m x 4m. W ramach umowy franczyzobiorca otrzymuje: urządzenie do mycia psów Wash Dog BOX, kiosk z klimatyzacją, systemem wentylacyjnym nawiewno-wywiewnym z nagrzewnicą, kasetonem i meblami, system inteligentnego zarządzania z telefonu alarmem, monitoringiem i automatycznymi zamkami, wyłączność terytorialną, Także można skorzystać z leasingu. Minimalny wkład własny do leasingu wynosi 13 tys. zł netto.

Autonomiczny sklep

Piko24 to sieć w pełni autonomicznych, czyli bezobsługowych sklepów, w których zakupy są szybkie, wygodne i dostępne 24 godziny na dobę, przez 7 dni – bez kolejek, bez kas, bez zbędnych formalności. Sklepy oparte są na technologii, która pozwala na błyskawiczne wejście, wybór produktów i automatyczną płatność – wszystko to z wykorzystaniem zaawansowanej sztucznej inteligencji, tworzonej i rozwijanej w Polsce.

Minimalna kwota inwestycji w ten koncept to 500 tys. zł. Franczyzobiorca kupuje autonomiczny sklep, a franczyzodawca dostarcza go i montuje w wybranej lokalizacji. Centrala odpowiada za pierwsze zatowarowanie oraz późniejsze uzupełnianie asortymentu, prowadzi bieżącą obsługę i serwis sklepu, dba o marketing.

Franczyzodawca zapewnia, ze gwarantowana stopa zwrotu z inwestycji to 8 proc. rocznie.

Więcej o franczyzie Piko24 można się dowiedzieć na stoisku nr 9.

Solarium na licencji

Paradise Studio ma 16 lat doświadczenia na rynku. To sieć solariów, wyposażonych w najnowsze urządzenia - fabrycznie nowe, zgodne z najnowszymi trendami technologicznymi, energooszczędne. Franczyzodawca oferuje franczyzobiorcom kompleksowe wsparcie, które obejmuje szkolenie wstępne, pomoc w otwarciu salonu oraz nadzór przez pierwszy miesiąc działalności. Dodatkowo franczyzobiorcy mogą liczyć na system zarządzania solarium, pełne wsparcie marketingowe, techniczne, produktowe oraz szkolenia personelu przez cały okres trwania umowy franczyzowej.

Minimalna kwota inwestycji w solarium pod szyldem Paradise Studio to 149,9 tys. zł.

Franczyzodawca Paradise studio o szczegółach współpracy opowie na stoisku nr 6.

Targi Franczyza odbędą się 13 i 14 marca na PGE Narodowym. Zapraszamy w godz. 10-16. Bilety kosztują 50 zł, ale w przedsprzedaży (Kup bilet - franczyza.pl) można je kupić o połowę taniej. 

 

Więcej artykułów o Targach Franczyza 2025 na PGE Narodowym


POPULARNE NA FORUM

Co sądzicie o Oskrobie?

Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...

8 wypowiedzi
ostatnia 25.06.2024
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?

Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...

33 wypowiedzi
ostatnia 08.01.2024
Oszukani przez franczyzodawcę

Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...

48 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?

Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...

40 wypowiedzi
ostatnia 22.09.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?

14 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2023
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché

przeciez to złodzieje

1 wypowiedzi
ostatnia 04.05.2023
piszę pracę na temat franchisingu :)

Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...

14 wypowiedzi
ostatnia 23.04.2023
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu

Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...

211 wypowiedzi
ostatnia 13.03.2023