Doskoi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Japońska sieć restauracji łącząca tradycyjną kuchnię japońską ze swobodnym, nowoczesnym stylem. Restauracje stworzone i prowadzone przez Japończyka, Keigo Kondo, który umiejętnie połączył smaki i kulturę japońską z social mediami, o czym najlepiej świadczą milionowe odtworzenia treści w internecie. Casualowe miejsce pozwala poczuć się swobodnie i przenosi nas do Kraju Kwitnącej Wiśni, co bardzo mocno zyskuje na popularności wśród nowych Gości, jednocześnie przekładając się na wysokie oceny Doskoi oraz rosnące zyski.
JEDNOSTKI WŁASNE
4 (trzy w Krakowie i jedna w Katowicach). Lokale śródmiejskie oraz galeriowe.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje pomoc w:
- Wyborze lokalizacji;
- Odbiorze lokalu przez Sanepid;
- Stworzeniu wysokodochodowej restauracji;
- Jednolitą aranżację lokalu wedle standardów i w nawiązaniu do aktualnych trendów;
- Gwarancję food costu;
- Dostęp do nowych receptur;
- Codzienne wsparcie w prowadzeniu lokalu;
- Udział w rekrutacji i szkoleniu pracowników;
- Dostęp do nowych treści marketingowych w social mediach;
- Propozycje działań marketingowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Inwestycja w lokal śródmiejski: od 250 do 350 tys. zł.
Inwestycja w lokal galeriowy: od 250 do 450 tys. zł.
Koszt inwestycji jest ściśle uzależniony od standardu wykończenia oraz stanu technicznego lokalu. Istnieje możliwość wsparcia inwestycji poprzez źródła finansowania, np. leasing, wtedy kwota inwestycji może być zredukowana do ok. 150 tys. zł.
Wstępna opłata franczyzowa: 25 tys. zł.
Miesięczna opłata franczyzowa: 6% od obrotu.
Miesięczna opłata marketingowa: 1 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zachęcamy do współpracy osoby energiczne, sumienne, które chcą zacząć lub też kontynuować swoją przygodę w gastronomii. Po swojej stronie oferujemy pomysł i doświadczenie, które zapewnia atrakcyjne dochody restauracji. Minimalny koszt wejścia do sieci to kwota ok. 150 tys. zł netto (z uwzględnieniem leasingu).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Japoninja Sp. z o.o.
ul. Karmelicka 54/2, 31-128 Kraków
691 254 638
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Szworak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Japoninja Sp. z o.o. (ul. Karmelicka 54/2, 31-128 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Doskoi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie facebook.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Jak zawsze branża gastronomiczna ma silną reprezentację na Targach Franczyza, które odbędą się 24-26 października w PKiN w Warszawie. Można będzie wybierać i wśród rodzimych, i wśród międzynarodowych konceptów.
Wendy's, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła niedawno plany ekspansji na kilka rynków europejskich, które obejmują także Polskę.
Co drugi przedsiębiorca decydujący się na franczyzę Fit Cake wybiera tę markę jako swój pierwszy krok w biznesie. Dlaczego?
Był jednym z pierwszych franczyzobiorców McDonald's w Polsce. Kiedy otwierał swoją pierwszą restaurację, nie spodziewał się, że zwiąże się z marką na kolejne 30 lat.
Ile może zarobić franczyzobiorca, prowadząc jeden punkt Bafra Kebab?
– To, że wchodzicie we franczyzę, nie jest gwarancją sukcesu. Gwarancją sukcesu jesteście wy – mówi Wojciech Goduński, twórca kanału Kopalnia Sukcesu.
– Nie podejmujemy współpracy z każdym zainteresowanym, musimy mieć poczucie dużego prawdopodobieństwa, że partner sobie poradzi – mówi Daniel Kucharski, prezes spółki Pijalnie Czekolady.
Otwierając kilka marek gastronomicznych pod jednym dachem można sporo zaoszczędzić na inwestycji. Taką możliwość daje franczyzodawca Sushi Kushi, Ramen Shop i Kiss Kimchi.
Cukrem i Solą w lipcu otworzyło trzy nowe lokalizacje. Większość punktów marki działa w formacie przyczep gastronomicznych.
Czy na serwowaniu wina można zrobić biznes? Właściciele Subtilité Wine & Bar przekonują, że tak. Swoim sprawdzonym pomysłem na biznes postanowili podzielić z franczyzobiorcami.
– Staramy się wybierać jak najlepsze lokalizacje, aby pączkarnie już od pierwszych dni funkcjonowania były rentowne – podkreśla Jacek Kloc, dyrektor ds. franczyzy Dobrej Pączkarni.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Nadchodzi największe w tej części Europy wydarzenie na rynku franczyzy – Targi Franczyza w Warszawie. Przyjdź do PKiN 24-26 października i wybierz biznes dla siebie! W numerze bilet wstępu gratis!
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać i sprzedaje licencję franczyzową na swój biznes.
Umowa franczyzy - dobra, czyli jaka? Na rynku franczyzowym funkcjonuje ponad tysiąc systemów franczyzowych i tyleż też wzorców umów. Jednak co decyduje o tym, że umowa jest dobra i jak to ocenić?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.