Doskoi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Japońska sieć restauracji łącząca tradycyjną kuchnię japońską ze swobodnym, nowoczesnym stylem. Restauracje stworzone i prowadzone przez Japończyka, Keigo Kondo, który umiejętnie połączył smaki i kulturę japońską z social mediami, o czym najlepiej świadczą milionowe odtworzenia treści w internecie. Casualowe miejsce pozwala poczuć się swobodnie i przenosi nas do Kraju Kwitnącej Wiśni, co bardzo mocno zyskuje na popularności wśród nowych Gości, jednocześnie przekładając się na wysokie oceny Doskoi oraz rosnące zyski.
JEDNOSTKI WŁASNE
4 (trzy w Krakowie i jedna w Katowicach). Lokale śródmiejskie oraz galeriowe.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
W ramach współpracy franczyzowej sieć oferuje pomoc w:
- Wyborze lokalizacji;
- Odbiorze lokalu przez Sanepid;
- Stworzeniu wysokodochodowej restauracji;
- Jednolitą aranżację lokalu wedle standardów i w nawiązaniu do aktualnych trendów;
- Gwarancję food costu;
- Dostęp do nowych receptur;
- Codzienne wsparcie w prowadzeniu lokalu;
- Udział w rekrutacji i szkoleniu pracowników;
- Dostęp do nowych treści marketingowych w social mediach;
- Propozycje działań marketingowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Inwestycja w lokal śródmiejski: od 250 do 350 tys. zł.
Inwestycja w lokal galeriowy: od 250 do 450 tys. zł.
Koszt inwestycji jest ściśle uzależniony od standardu wykończenia oraz stanu technicznego lokalu. Istnieje możliwość wsparcia inwestycji poprzez źródła finansowania, np. leasing, wtedy kwota inwestycji może być zredukowana do ok. 150 tys. zł.
Wstępna opłata franczyzowa: 25 tys. zł.
Miesięczna opłata franczyzowa: 6% od obrotu.
Miesięczna opłata marketingowa: 1 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zachęcamy do współpracy osoby energiczne, sumienne, które chcą zacząć lub też kontynuować swoją przygodę w gastronomii. Po swojej stronie oferujemy pomysł i doświadczenie, które zapewnia atrakcyjne dochody restauracji. Minimalny koszt wejścia do sieci to kwota ok. 150 tys. zł netto (z uwzględnieniem leasingu).
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Japoninja Sp. z o.o.
ul. Karmelicka 54/2, 31-128 Kraków
691 254 638
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Marcin Szworak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Japoninja Sp. z o.o. (ul. Karmelicka 54/2, 31-128 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Doskoi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie facebook.com.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Zainspiruj się sukcesami i poznaj sprawdzone pomysły na biznes! Grudniowy numer „Własny Biznes FRANCHISING” pełen praktycznych porad i historii przedsiębiorców już w sprzedaży!
Zarabiaj z nami od 40 do 70 tys. zł miesięcznie, tworząc sieć gastronomiczną. Zachęcamy do zapoznania się z obrotami lokali oraz zasięgami w social mediach.
Z Atelier Herosima franczyzobiorcy mogą otworzyć lokale w kilku różnych formatach. A jakie wsparcie otrzymają od franczyzodawcy?
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
Marka New York Pizza Department podpisała umowę z masterfranczyzobiorcą w Egipcie. Na przyszły rok zapowiada pierwsze otwarcia na egipskim rynku.
Połączenie restauracji z produkcją piwa przyciąga klientów. Browar Korona postanowił to wykorzystać.
Niewinni Czarodzieje TrzyZero to biznes gastronomiczny, którego współwłaścicielem jest Kuba Wojewódzki. Teraz marka szuka franczyzobiorców.
Franczyzobiorca rzucił korporację dla rodziny i rozpoczął własny biznes. Wiosną tego roku otworzył własny punkt Bafra Kebab i już myśli o kolejnych.
Przedsiębiorcy wygrywają z fiskusem walkę o zwrot VAT z tytułu stosowania 8 proc. zamiast 5 proc. stawki VAT przy sprzedaży dań na wynos.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Chcesz uniknąć błędów przy zakładaniu firmy? Sprawdź sprawdzone sposoby na udany start i skuteczne prowadzenie biznesu. Porady ekspertów znajdziesz w artykule!
Franczyza w dużym lub średnim mieście to sposób na własny biznes oparty na sprawdzonych rozwiązaniach. Wybierz biznes, który najlepiej pasuje do lokalnego rynku.
Który biznes najbardziej się opłaca? Lodolandia & Kołacz na Okrągło, sklep outdoorowy Regatta, restauracja Doskoi z kuchnią japońską czy centra VR? Przeczytaj, sprawdź i zainspiruj się!
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.