Chłopskie Jadło na razie bez franczyzy
W lutym Jan Kościuszko, założyciel Grupy Chłopskie Jadło świętował otwarcie siódmej restauracji Chłopskie Jadło – tym razem w Gdańsku. Firmowe restauracje działają również w Krakowie, Warszawie, Bielsko-Białej i Głogoczowie. Teraz Kościuszko chce otwierać swoje restauracje w północnej części Polski. Pieniądze na inwestycje chce pozyskać ze sprzedaży akcji na giełdzie. 
– Rok 2006 będzie dla nas przełomowy. Przygotowujemy się do wprowadzenia spółki na giełdę. Uzyskany kapitał ok. 15 mln zł przeznaczymy na otwarcie restauracji w największych polskich miastach – mówi Jan Kościuszko, założyciel Grupy Chłopskie Jadło.
 
 Jan Kościuszko zapowiadał też rozwój firmy poprzez franczyzę. Jednak kilka tygodni temu poinformował media, że tymczasowo wycofuje się z tego pomysłu. W zamian za to planuje otwieranie kolejnych własnych restauracji. 
- Zmieniliśmy koncepcję rozwoju, bo stwierdziliśmy, że na obecnym etapie trudno będzie nam utrzymać wysoką jakość obsługi w punktach należących do franczyzobiorców  - mówi Jan Kościuszko. – Nowy program franczyzowy będzie wprowadzony w ciągu dwóch lat, zaś warunkiem udzielenia franczyzy będzie m.in. sześciomiesięczne szkolenie przeprowadzone w jednej z sieciowych restauracji – dodaje.
Chłopskie Jadło to polska sieć restauracji z tradycyjnym jedzeniem. W 2005 r. firma poszerzyła rynki zbytu swoich produktów poprzez ich sprzedaż w sieciach handlowych w super – i hipermarketach. W Carrefour, Albert, Alma, Ahold można kupić między innymi: zupy, smalec i konfitury sygnowane marką Chłopskie Jadło. Dodatkowo Grupa Chłopskie Jadło produkuje pierogi w opakowaniach cateringowych (6 i 12 kg) dla innych lokali gastronomicznych.
Zysk netto Grupy Chłopskie Jadło sięgnął w ubiegłym roku 5 mln złotych. To dwukrotnie więcej niż w roku 2004. Spółka poza planami debiutu na giełdzie w II połowie 2006 r. przymierza się również do otwarcia kolejnych restauracji poza zagranicami kraju.
ZOBACZ W KATALOGU
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                             
                                                Pizzeria w mniejszym mieście 
                                                /08.10.2025
                                            
                                            Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Piotr Pożak, franczyzobiorca McDonald’s Polska, zdobył tytuł Top Franczyzobiorcy w kategorii „najszybszy wzrost w sieci”. Jak udaje mu się zarządzać czterema restauracjami?
Fit Cake eksploruje zagraniczne rynki. Marka weszła do Kanady i przygotowuje się do ekspansji w kolejnych krajach.
Franczyzodawca New York Pizza Department otworzył pierwszy lokal w Egipcie! Plany na dalszą ekspansję sieci na egipskim rynku są bardzo ambitne.
Restauracja Migavka wchodzi we franczyzę. Jaka jest specjalność marki i jej oferta dla licencjobiorców?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
POPULARNE NA FORUM
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...
Sushi we franczyzie - przegląd sprawdzonych pomysłów na bines
Pytanie do Redakcji: Dlaczego na pasku reklamowym pojawiają się reklamy franczyzodawców którzy działają na granicy prawa, zawierają w umowach klauzule abuzywne, są...
Ile kosztuje McDonald's?
Ciekawe że budujesz restauracje za własne pieniądze ale zostaję własnością centrali
 
                 
                    