Gadżet z marką
Umieszczanie własnego logo na różnego rodzaju gadżetach: cukierkach, smyczach, długopisach staje się coraz bardziej popularne. Czy takie spersonalizowane zamówienia są przejawem mody czy raczej wymogiem rynkowym?
Promowanie i umacnianie własnej marki staje się właściwie nieodzowne, również w przypadku małych lokalnych firm i przedsiębiorców. Wizytówka czy karta biznesowa stały się środkiem komunikacji biznesowej ale i międzyludzkiej. Producent bez logo, czy usługodawca bez wizytówki są praktycznie skazani na niebyt. Przypominanie klientom o swoim istnieniu przy pomocy gadżetów jest utartą metodą w dużych koncernach. a dzięki niższym nakładom i przystępnym cenom zaczyna być osiągalne również dla małej i średniej firmy.
Czy przedsiębiorcy to jedyni klienci Państwa punktów?
Z poligrafii zaczynają masowo korzystać także zwykli klienci indywidualni drukując wizytówki, albumy ze zdjęciami, zaproszenia, kalendarze rodzinne czy np. własnego projektu fototapety. Print Terminal jest właśnie miejscem, w którym obok wysokonakładowej poligrafii również takie usługi są standardem.
Jaka jest przyszłość poligrafii w Polsce? Jak się będzie dalej rozwijać?
Patrzymy z optymizmem na przyszłość poligrafii w Polsce, a tym samym na przyszłość naszej sieci. Poligrafia i reklama są dziedzinami, które bez względu na koniunkturę gospodarczą są zawsze niezbędne. W gorszych czasach - aby pozyskać klienta, w lepszych - aby go utrzymać.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Marketing konkurencyjny, ale zyskowny
/11.07.2025
Franczyzobiorczyni Agencji Wirtualnej z Gdańska w ciągu trzech lat zbudowała silną markę i zdobyła rzeszę lojalnych klientów. Jak tego dokonała?
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Biura księgowe Tax Safe korzystają z rozwiązań sztucznej inteligencji. Czy to się podoba klientom?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
AM AM Kebab zmienia zasady gry
/06.11.2025
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w działalności marki od początku jej istnienia.
– Życiowa szansa ma różne oblicza. Moją była utrata pracy – mówi Magdalena Świątkowska, właścicielka trzech placówek Alior Banku.
Rozmowy, negocjacje, nagrody i nawet… para młoda. Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie udowodniły, że biznes i dobre relacje idą tu w parze.
Sklep z odzieżą premium to franczyzowa propozycja marki MOLTON. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar.
Pierwszy punkt Mistrza Piekarza działa dopiero od kilku miesięcy, a sieć już planuje dalszą ekspansję. Nowy model mobilnej piekarni przyciąga przedsiębiorców m.in. niską kwotą początkowej inwestycji.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...