Ruch tworzy kolejną markę

W przyszłym roku Ruch zamierza uruchomić ok. 50 salonów prasowych pod marką "update", a do końca 2009 roku chce mieć ich 100. Część salonów Ruch pozyska po rebrandingu niektórych dotychczas funkcjonujących pod marką Ruchu. Do nowej marki mają trafić punkty w najatrakcyjniejszych lokalizacjach.
- Tworząc sieć salonów prasowych pod nowa marką, chcemy spozycjonować ofertę naszej spółki w wyższej półce, zarówno wśród komercjalizatorów powierzchni handlowych, jak i klientów - tłumaczy Paweł Sobków, członek zarządu Ruchu odpowiedzialny za handel i zarządzanie siecią sprzedaży. - Nasz atut to możliwość zaoferowania w jednym pakiecie dwóch nowoczesnych i atrakcyjnych brandów: salonu prasowego update oraz kawiarni i coffee – dodaje Sobków.
Niedawno Ruch poinformował, że do końca 2007 roku chce otworzyć 17 kawiarni i coffee. Dziewięć z nich to lokale Tchibo, na których przejęcie dystrybutor prasy uzyskał pozwolenie w pod koniec października.
- Osiem naszych lokali jest tworzonych zupełnie od podstaw, natomiast dziewięć kawiarni Tchibo zmieni markę do końca roku lub najpóźniej w pierwszym kwartale 2008 roku - zapowiada Paweł Sobków.
Ruch przewiduje również rozwój we franczyzie. Jednak na ofertę potencjalni licencjobiorcy będą musieli jeszcze poczekać. Sieć bowiem chce najpierw zdobyć doświadczenie na rynku poprzez otwieranie własnych lokali i przejmowanie już istniejących.
Pierwsza kawiarnia już działa - w Warszawie. Kolejne zostaną otwarte m.in. w Gorzowie Wlkp. i we Wrocławiu. Jak przyznał Adam Pawłowski, prezes Ruchu, sieć w pierwszej kolejności skoncentruje się na dużych miastach, ale w kręgu zainteresowania są też mniejsze, szczególnie główne ulice i powstające tam galerie handlowe.
W ciągu dwóch lat Ruch chce otworzyć ok. 100 kawiarni i coffee. Z badań przeprowadzonych przez spółkę wynika, że obroty działających w Polsce kawiarni rosną co roku o 40 proc., a sam rynek wyceniany jest na 1,5 mld zł.
- Jest się o co bić, chcemy być liderem w branży kawiarnianej w Polsce - mówi Paweł Sobków. - Albo w pierwszej trójce - dopowiada prezes Pawłowski.
Nowości czekają również kioski dystrybutora prasy. W połowie listopada zostanie zaprezentowane nowe logo Ruchu, które ma odświeżyć dotychczasowy wizerunek sieci wciąż kojarzonej z okresem PRL-u.
(mdk)
ZOBACZ W KATALOGU




















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Dowiedz się, jak otworzyć sklep pod marką Żabka. Bezpłatny webinar dla cudzoziemców.
Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Chcesz otworzyć własny biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Sięgnij po nowy numer magazynu "Własny Biznes FRANCHISING", piszemy o najlepszych franczyzach 2025, nowych trendach i realnych doświadczeniach przedsiębiorców.
Tibesti2Go otwiera pizzerie nawet w kilkutysięcznych miejscowościach. Jak dołączyć do sieci?
Stworzyli glamping, czyli alternatywną formę wypoczynku zapewniającą bliski kontakt z przyrodą. Ilona Wrońska i Leszek Lichota zapewniają, że ich Forrest Glamp to idealne miejsce, aby nabrać dystansu i zapału do pracy.
Masz lokal i głowę do biznesu? Drogerie Natura dadzą Ci resztę: silną markę, pełne zatowarowanie i wsparcie, dzięki któremu możesz zarabiać od pierwszego dnia.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów