Rzeźnik we franczyzie

Nowa placówka powstała białostockiej galerii handlowej Antoniuk. Od początku roku sieć delikatesów U Rzeźnika uruchomiła już sześć sklepów. Dynamiczny rozwój firmy odzwierciedlają statystyki, według których na koniec 2007 roku działało 48 delikatesów, zaś na koniec 2008 roku – 115. Docelowo na terenie Polski ma powstać 200 sklepów.
Większość z delikatesów działa w systemie franczyzowym. Sieciowe sklepy działają w województwach: podlaskim, mazowieckim, wielkopolskim, lubelskim, śląskim i podkarpackim. Na asortyment składa się ok. 140 produktów wytwarzanych przez firmę PBM SA. Producent żywności wykonuje w swoich zakładach m.in. wędliny, kiełbasy, wędzonki, wyroby z dziczyzny oraz konserwy.
Wizualizacja delikatesów U Rzeźnika opiera się na drewnianej zabudowie stoisk. Franczyzodawca poszukuje do współpracy osób, które już prowadzą działalność gospodarczą w branży mięsnej. Właściciele sieci oferują pomoc swoim partnerom na każdym etapie prowadzenia delikatesu, a mają temu służyć regularne wizyty w sklepach franczyzobiorców.
(dw)

ZOBACZ W KATALOGU




















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– Mali gracze bez wsparcia znikają z rynku – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Bezpieczna i rentowna współpraca - franczyza z Carrefour
Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

29-30 maja w Warszawie odbędzie się XI Konferencja BEST FRANCHISE. Eksperci ocenią wpływ zmian geopolitycznych, gospodarki i technologii na przyszłość biznesu.
W dobie dynamicznych zmian gospodarczych, niepewności rynkowej i rosnących oczekiwań klientów, budowanie trwałej i zaufanej marki staje się jednym z najważniejszych wyzwań dla współczesnych firm.
Do 60 tys. zł na otwarcie placówki partnerskiej – Alior Bank kontynuuje wsparcie dla przedsiębiorców.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– To nie jest tylko praca z parą młodą czy rodzicami pary młodej. To też praca ze wszystkimi ludźmi, którzy w tej branży pracują. I z każdym trzeba się dogadać – mówi Justyna Grzymała, wedding plannerka.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów