Do końca 2010 roku planowane jest uruchomienie około 15 licencjonowanych wydawnictw Coffee News w Polsce.
Wtorek
08.06.2010
Firma Coffee News wydająca lokalne gazety reklamowe znalazła masterfranczyzobiorcę, który będzie rozwijał sieć franczyzową na terenie naszego kraju.
 

Coffee News to cotygodniowa publikacja rozrywkowa, która jest dostarcza do kawiarni i restauracji. Jej celem jest przekazywanie wyłącznie pozytywnych informacji. Założeniem twórców jest bawienie czytelnika, przy jednoczesnym wspieraniu małych i średnich przedsiębiorców, którym publikacja w wydawnictwie umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów w ich okolicy. Celem jest przekazanie właścicielom barów bezpłatnego pisma dla klientów, którzy lubią czytać w trakcie jedzenia. Na całym świecie w sieci działa już ponad 1 tys. franczyzobiorców.

- Nasza publikacja ma być przyjazna i pomocna ludziom na co dzień. Z założenia nie ma to być kolejna "wielka" gazeta, ale lokalne czasopismo do poczytania przy kawie - mówi Olga Siekierska z Coffee News Polska. - Chcemy dać czytelnikowi odrobinę rozrywki i uśmiechu, a jednocześnie być pomocnym przy wyborze firm świadczących usługi, których każdy na co dzień może potrzebować.

Obecnie centrala Coffee News na Polskę wydaje jedną edycję gazety w Łodzi. - Planujemy rozszerzyć ją do trzech edycji w naszym mieście - mówi Olga Siekierska.

Franczyzobiorcy wydają już Coffee News w Gdańsku i Wrocławiu. Od czerwca będzie działał także partner w Szczecinie. W niedługim czasie mają ruszyć kolejne edycje - w Warszawie, Poznaniu, Jeleniej Górze i Rzeszowie - najwcześniej pod koniec wakacji.

W Polsce Coffee News ma ukazywać się w miejscowościach liczących powyżej 60 tys. mieszkańców. Do końca 2010 roku planowane jest uruchomienie około 15 licencjonowanych wydawnictw.

Oprócz kosztów początkowych franczyzobiorca musi liczyć się z poniesieniem wydatków na materiały marketingowe: stojaki i foldery reklamowe. W koszty działalności oprócz opłat bieżących i kosztów prowadzenia firmy trzeba wliczyć także wydatki związane z drukiem publikacji. Do końca bieżącego roku opłata wstępna wynosi 8 tys. zł. Opłaty bieżące są stałe na poziomie 200 zł tygodniowo.

Do wydawania Coffee News nie jest konieczne posiadanie lokalu. Przygotowywaniem publikacji można zajmować się z domowego biura. Spotkania najczęściej odbywają się u klientów.

(agaka)


Agnieszka Turska
Agnieszka Turska
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Szkolenia dla handlowców - co polecacie?

Dzień dobry, pracuję w sklepie meblowym, nierzadko zdarzają się reklamacje i powody do niezadowolenia klientów. Dlatego bardzo często jesteśmy szkoleni pod kątem...

43 wypowiedzi
ostatnia 19.12.2018
Drukarnia w Warszawie

a daj znać na czym chcesz drukować ten baner to będzie łatwiej doradzić :)

4 wypowiedzi
ostatnia 18.12.2018
Pieniądze w roboczych ubraniach

My mamy od lat sprawdzone miejsce czyli hurtownię https://odziezroboczalublin.pl/ Mają odzież roboczą porządnej jakości, produkty BHP i chemię gospodarczą. Firma...

3 wypowiedzi
ostatnia 17.12.2018
Drukarnia w Warszawie

przykro mi, ale baneru nigdy nie miałam okazje drukować... :(

4 wypowiedzi
ostatnia 16.12.2018
Drukarnia w Warszawie

no to pierwsza drukarnia jaka przychodzi mi na myśl to Polimax na Nowoursynowskiej. Skontaktuj się z nimi i poproś o wycenę - mają tam atrakcyjne ceny więc pewnie...

4 wypowiedzi
ostatnia 16.12.2018
Drukarnia w Warszawie

Szukam drukarni w Warszawie, która za przystępną cenę zajmie się wydrukiem baneru. Zalezy mi też na tym, aby przez cenę nie ucierpiała jakość tego wydruku. Pomocy :)

4 wypowiedzi
ostatnia 09.12.2018
Gdzie najtaniej zamówić banery reklamowe?

hej a może spróbuj z nimi, są bardzo elastyczni i swoje nadruki możesz dać i zaprojektować i wielkości różne i sposoby montażu :)

45 wypowiedzi
ostatnia 19.11.2018
Jaka drukarnia online?

Ja od dawna drukuje w AQRAT.pl. Bardzo fajna drukarnia, nie są online ale mają świetnych opiekunów, dopilnowują wszystkiego, doradza, poprawia pliki i mam zawsze wszystko...

45 wypowiedzi
ostatnia 31.10.2018