Rośnie rynek nieruchomości

Po 16 latach działalności Emmerson może się pochwalić 16 punktami własnymi, z czego ostatnie otwarcie miało miejsce w Płocku. Rozwój firmy poprzez franczyzę pozwoli na powstanie większej liczby biur. Do końca 2011 roku ma działać 30 placówek prowadzonych przez partnerów. Pierwszą z nich jest lokal, który znajduje się w Białymstoku.
- Oferta produktowa Emmersona opiera się na siedmiu segmentach rynku, są nimi: nowe nieruchomości mieszkaniowe (rynek pierwotny), nieruchomości mieszkaniowe (rynek wtórny), nieruchomości komercyjne, zarządzanie nieruchomościami, wyceny i analizy, doradztwo finansowe i inwestowanie w nieruchomości. Franczyzodawca poszukuje partnerów głównie w miastach wojewódzkich, również według dawnego podziału administracyjnego kraju, kiedy było ich 49 - mówi Lesław Piszewski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju sieci franczyzowej Emmerson.
Koszt inwestycji w biuro franczyzowe wynosi ok. 50 tys. zł. W skład tej kwoty wchodzi opłata licencyjna (20 tys. zł), zakup wyposażenia lokalu oraz elementów identyfikacji wizualnej. Opłata miesięczna zależy od liczby pracowników partnera i wynosi 600 zł od osoby, jednak nie mniej niż 1,8 tys. zł. Wpłata na fundusz marketingowe to 300 zł miesięcznie.
(dw)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Północ Nieruchomości oferuje elastyczny model współpracy z inwestycją od 4 tys. zł. Partnerzy korzystają z gotowego systemu, szkoleń i zaplecza operacyjnego. W sieci działa już ponad 70 biur.
Kupujący zwlekają, sprzedających przybywa. W obliczu zmiennego rynku nieruchomości rośnie rola pośrednika. O trendach i sile franczyzy mówi Marek Szubzda, współwłaściciel Express House.
Dobry pośrednik nieruchomości zaczyna być coraz bardziej ceniony. Jak otworzyć taki biznes?
Na koniunkturze w branży budowlanej korzystają nie tylko deweloperzy, lecz także inne biznesy: architekci wnętrz, ekipy remontowe, agenci nieruchomości.
Greathouse chce otworzyć 50 placówek w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Greathouse gwarancją wsparcia biznesowego i sukcesu
Jeśli ktoś chce porozmawiać o założeniu biura pod naszym brandem to zapraszam na spotkanie lub kontakt mailowy/tel mail: mariusz@greathouse.pl tel: 690 550 273 Na forum...
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof