Wnętrze sklepu partnerskiego aetka prowadzonego przez Krzysztofa Wielądka.
Środa
23.03.2011
Program partnerski sieci aetka przyciąga kolejnych właścicieli sklepów.
 

W 2010 roku z mapy Polski zniknęło 7 tys. sklepów, ten rok zapowiada się podobnie. Według analityków w 2011 trudności w funkcjonowaniu mogą napotkać małe sklepy z elektroniką użytkową. Niepewna sytuacja na rynku skłania ich właścicieli do poszukiwania programów partnerskich, np. takich, jaki oferuje sieć aetka, która liczy w Polsce 187 sklepów. W ubiegłym roku aetka rozpoczęła proces rebrandingu swoich salonów i dziś w barwach sieci działają już 74 placówki.

Jednym z partnerów sieci aetka jest Krzysztof Wielądek, właściciel sklepu TelefonyGSM.pl w Warszawie, który współpracę z firmą rozpoczął w maju 2009 roku. Przygodę z biznesem zaczynał prowadząc internetowy sklep z biurem obsługi klienta, w którym można było odebrać zamówiony produkt. Przystąpienie do ogólnopolskiej sieci skłoniło właściciela do wprowadzenia w swoim sklepie istotnych zmian.

- W listopadzie 2010 otworzyliśmy salon przy ulicy Grochowskiej w Warszawie. Wnętrze zostało urządzone przy wsparciu sieci aetka, która sfinansowała również leasing mebli. Wizualizacja sklepu jest moim zdaniem bardzo ważna, ponieważ odpowiednia prezentacja zapewnia lepszą sprzedaż - mówi Krzysztof Wielądek. - Na przystąpieniu do programu partnerskiego można skorzystać, ale trzeba mierzyć siły na zamiary i widzieć potencjał klientów na swoim terenie - dodaje właściciel sklepu.

Współpraca z dużym partnerem daje właścicielowi sklepu dostęp do zupełnie nowych produktów. Rozbudowanie asortymentu wpływa pozytywnie na poziom sprzedaży i przyciąga klientów. Krzysztof Wielądek dodaje do tych zalet globalną reklamę i działania, jakie sieć podejmuje na rzecz promocji marki.

- Moim zdaniem najlepsza jest oferta dostępna dla jak największej liczby klientów. Warto też stale pogłębiać wiedzę i szkolić pracowników. Fachowe i przyjazne doradztwo to bardzo ważny element strategii sprzedażowej w mniejszych punktach detalicznych i coś, co może dać nam przewagę nad dużymi marketami - podsumowuje Wielądek.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Biznes na małym rynku

dzieki za ostrzezenie to wazne by przestrzegac ludzi przed oszustami. Trzeba robic wszystko by emilinowac takich ludzi i takie firmy

2 wypowiedzi
ostatnia 02.02.2024
Biznes na małym rynku

NIE POLECAM współpracy z firmą i4-mobile w Białymstoku w jakiejkolwiek formie (salon Play, Shop in Shop, doradca biznesowy B2B). Swoją opinię wyrażam NIESTETY na...

2 wypowiedzi
ostatnia 24.05.2020
Zarabiać przez telefon

To prawda. Sama pracowałam w call center. Praca mocno stresująca, są tacy, którzy są bardzo mili, ale niektórzy...brak słów

2 wypowiedzi
ostatnia 10.01.2019
Play się opłaca?

Zgadzam się z poprzedniczką. Dziś większość salonów oferuje bardzo zbliżone pakiety.

3 wypowiedzi
ostatnia 23.12.2018
Pomysł jest - brak wiedzy o firmie..

Witam! Domyślam się, że takich tematów było bardzo dużo. Wiem, że każdy z tematów, problemów jest inny - więc postanowiłem napisać na forum. Liczę, że...

1 wypowiedzi
ostatnia 07.12.2018
Jak zwiększyć obroty bez inwestycji?

A może warto postawić na usługi z zakresu SEO i pozycjonowania?

3 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Zarabiać przez telefon

Praca w callcenter nie jest łatwa. Trafiają się różni ludzie, z którymi trzeba spokojnie rozmawiać.

2 wypowiedzi
ostatnia 16.07.2018
Franczyza z Komputronik - czy to się może opłacać?

moim zdaniem nie, sprzedaż komputerów przeniosła się do sieci i raczej tam szukać należy inspiracji

7 wypowiedzi
ostatnia 13.07.2018