Ambitne plany Hitpolu
Hitpol, to sieć spożywczo - przemysłowych sklepów franczyzowych, która powstała w grudniu 2000 roku. Firma działa na obszarze Małopolski i Podkarpacia i na tym terenie pozyskuje nowych partnerów. Obecnie w sieci działa 106 sklepów, a na zakończenie 2011 roku ma ich być 150. Do Świąt Wielkanocnych planowane jest otwarcie dwóch nowych placówek: w Raciechowicach i Ochotnicy Dolnej.
- Zamierzamy rozwijać naszą sieć przekazując hurtowniom spożywczym prawa do wyłącznego korzystania z gotowego pakietu franczyzowego w oparciu o udzieloną im licencję masterfranczyzy - mówi Ewa Perenc - Gierut, dyrektor handlowy FHU Hitpol. - Dzięki takim rozwiązaniom mamy możliwość ujednolicenia wszystkich placówek oraz prowadzenia spójnych działań, co daje potencjalnemu materfranczyzobiorcy szansę na dalszy rozwój. Hurtownie spożywcze, które skorzystają z takiego rozwiązania będą również mogły liczyć na pomoc przy jego wdrażaniu. Proponowana forma rozwoju, z uwagi na możliwą skalę działania, otwiera nowe możliwości rozwoju marki oraz jej rozpoznawalności.
Chcąc otworzyć własny sklep Hitpol trzeba mieć lokal o powierzchni minimum 100 m2. Za przyłączenie do sieci pobierana jest jednorazowa opłata licencyjna w wysokości 500 zł. Roczna opłata licencyjna wynosi 5,50 zł za każdy metr kwadratowy powierzchni sklepu.
W ramach pakietu franczyzowego sieć oferuje swoim partnerom bezpłatny projekt wystroju sklepu, bezpłatny sprzęt komputerowy oraz program informatyczny z gwarancją pełnego serwisu. Franczyzobiorcy mogą liczyć także na gratyfikacje finansowe wynikające ze współpracy z wybranymi producentami, szkolenia dedykowane zarówno właścicielom, jak również pracownikom sklepów oraz stałą opiekę konsultantów sieciowych. Dla konsumentów zaś Hitpol stworzył program lojalnościowy funkcjonujący pod nazwą Program Dobrego Klienta.
- Największą sztuką jest budowanie lojalności, poczucia przynależności do sieci – podsumowuje mówi Ewa Perenc - Gierut. - Dlatego wybieramy takie metody, które przynoszą bezpośrednie korzyści partnerom, a jednocześnie nie kolidują z ogólną strategią sieci. Pomagamy partnerom w rozwoju ich sklepów oraz zapewniamy kompleksową pomoc w prowadzeniu placówki w ramach sieci Hitpol.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Franczyza sklepów spożywczych
/15.10.2025
W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Biznes pod znaną marką: Relacja z jesiennych Targów Franczyza 2025
/24.10.2025
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podpisanie umowy franczyzy to jeden z najważniejszych momentów w drodze do własnego biznesu. Ale zanim to zrobisz, warto wiedzieć, gdzie w umowie szukać tzw. zielonych flag, a które zapisy powinny zapalić ostrzegawczą lampkę.
Marzysz o własnym biznesie, ale obawiasz się ryzyka? Franczyza to sprawdzony sposób na dochodowy interes pod silną marką. Przyjdź 23-24 października na Targi Franczyza w Warszawie i poznaj najlepsze koncepty franczyzowe!
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów