Ognista franczyza
Do jakiej grupy docelowej skierowane są produkty przeciwpożarowe?
Model prowadzonej przez nas działalności opiera się na relacji B2B, czyli przedsiębiorstwo dla przedsiębiorstwa. Nasze usługi kierujemy do wszystkie podmiotów, które w ramach prowadzonej działalności, w obliczu polskiego prawa, zobligowane są do stosownego zabezpieczenia swoich obiektów pod względem przeciwpożarowym. Wśród licznego grona naszych klientów znaleźć można między innymi: elektrociepłownie, zakłady energetyczne, produkcyjne, usługowe, chemiczne, farmaceutyczne, kolejowe, budowlane czy banki. Ponadto szkoły, uczelnie wyższe, szpitale, urzędy, wojsko, policja – czyli jednostki budżetowe oraz szereg firm czy instytucji działających w obszarze rozrywki, takich jak: radio, telewizja, opery, galerie sztuki, kina, teatry. Jak widać jest to nie tylko liczna, ale i bardzo zróżnicowana grupa odbiorców.
Poż–Pliszka propaguje ekologiczne środki gaśnicze i inne produkty przyjazne środowisku. Czy jest to sposób na zdobycie klientów?
Tak, ochrona środowiska jest dla nas bardzo ważna. Dlatego w 2004 roku wdrożyliśmy system ISO 14001 (System Zarządzania Środowiskowego). Od lat w poszukiwaniu nowych technologii i rozwiązań przyświecała nam idea ochrony środowiska. Naszym klientom oferujemy gazy bezpieczne dla człowieka oraz otoczenia. Wszystkie stosowane przez nas środki posiadają odpowiednie certyfikaty potwierdzające, że są nieszkodliwe dla środowiska. Czy pomaga nam to zdobywać nowych klientów? Z całą pewnością tak. Klienci, podobnie jak my, mają świadomość nieodwracalności pewnych działań. Wprowadzając pewne standardy mimowolnie odpowiadamy na potrzeby rynku. Klienci stojący przed wyborem zastosowania urządzeń mogących wywrzeć negatywne skutki na otoczenie, albo urządzeń czy systemów nieszkodliwych dla środowiska – wybiorą te drugie.
Czy potencjalny franczyzobiorca musi mieć doświadczenie w dziedzinie zabezpieczeń przeciwpożarowych?
Nie jest to warunek konieczny. Swoim potencjalnym franczyzobiorcom oferujemy pełen pakiet szkoleń praktycznych oraz teoretycznych. Osoby te zostaną wyposażone w stosowną wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego prowadzenia działalności w tym zakresie.
Rozmawiała (asz)
ZOBACZ W KATALOGU





















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Dowiedz się, jak otworzyć sklep pod marką Żabka. Bezpłatny webinar dla cudzoziemców.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Ewelina Sawicka prowadzi dwie placówki partnerskie VeloBanku. W filmie opowiada, jak wygląda franczyza bankowa od środka i z jakiego wsparcia mogą korzystać partnerzy sieci.
– Nie ma lepszego miejsca na zaprezentowanie swojej oferty franczyzowej niż Targi Franczyza – mówi Tomasz Maj ze Speed Queen.
Gastronomia to jedna z najliczniej reprezentowanych we franczyzie branż. Dlatego na Targach Franczyza nie może zabraknąć konceptów gastronomicznych.
Jump4U stawia na nowoczesne parki trampolin, które przyciągają dzieci, młodzież i dorosłych. Inwestorów kusi zwrot z inwestycji nawet w 2,5 roku i rosnący popyt na rozrywkę pod dachem.
Zajęcia pozalekcyjne to nie tylko język angielski. Przyjdź na Targi Franczyza i zobacz, jak wiele jest pomysłów na biznes w branży edukacyjnej.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów