Kosmetyczne menu
Baylla zajmuje się wyposażaniem salonów kosmetycznych i spa. Czy właściciele tych punktów nie próbują oszczędzać na nowym sprzęcie?
Usługa aranżacji i wyposażenie wnętrz salonów kosmetycznych cieszy się sporym powodzeniem, bo konkurencja ze strony innych salonów zmusza ich właścicieli do inwestycji. To sposób na wyróżnienie swojego gabinetu. Większość z klientów jest typem wzrokowca. Chętnie odwiedzamy miejsca, które są wizualnie atrakcyjne, a jeżeli dołożymy do tego usługi o wysokiej jakości i profesjonalną obsługę klienta, o sukces możemy być spokojni.
Jakie trendy panują w urządzaniu gabinetów?
Wystrój wnętrz w stylu orientalnym nadal cieszy się dużą popularnością. To aktualnie trend dominujący w ośrodkach SPA, hotelach a także salonach masażu. Harmonia i spokój płynące z tego typu wnętrz pozwalają klientom w pełni się zrelaksować. Ciepłe barwy, łagodne linie i naturalne materiały nadają gabinetom niepowtarzalny klimat. Salony o mniejszej powierzchni, oferujące szeroki zakres usług kosmetycznych stawiają raczej na prostotę i elegancję, a przede wszystkim funkcjonalność. Baylla pomaga stworzyć niepowtarzalny wystrój oraz doradza jak wykorzystać potencjał danej lokalizacji. W naszym salonie ekspozycyjnym prezentujemy kilka przykładowych aranżacji stworzonych w różnych stylach.
Jak utrzymać raz pozyskanego klienta?
Stałe poszerzanie wachlarza usług oraz ciągłe szkolenie personelu to niezbędne narzędzia do rozwoju każdej firmy. Chcąc uzyskać, a później utrzymać wysoki poziom, trzeba stale wzbogacać swoją ofertę o nowości z branży kosmetycznej. Nie wystarczy założyć biznes i liczyć, że sam będzie się kręcił. Trzeba reagować na zmieniające się trendy i wykorzystać potencjał jaki dają nowe rozwiązania. Dzięki nim poszerzyliśmy ofertę m.in. o oxybrazję, czyli rodzaj peelingu oraz IPL + RF stosowany do trwałego usuwania owłosienia, rozszerzonych naczynek, trądziku oraz redukcji zmarszczek i tkanki tłuszczowej.
Na czym polega system franczyzowy Oxyclub Baylla?
Wieloletnie doświadczenie firmy pozwoliło na stworzenie opłacalnego konceptu gabinetów, w których wykonywane zabiegi kosmetyczne nie są ograniczone sezonowością. Obecny trend w naszej branży wymusza stosowanie terapii dających jak najszybsze efekty, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa. Gwarancją tego są urządzenia, które przekazujemy partnerowi w ramach pakietu franczyzowego. Franczyzobiorca i jego personel przechodzą szkolenie, dotyczące m.in. obsługi oraz możliwości sprzętu.
Rozmawiała (asz)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Jak działa bezobsługowa siłownia fit+
/03.11.2025
– Inwestycja w siłownię fit+ zwraca się już po mniej więcej 24-36 miesiącach – mówi Marcin Dobrowolski, prezes sieci bezobsługowych siłowni fit+.
Paula Zielińska zaczynała od etatu w sieciowej siłowni, prowadziła rodzinny klub fitness, a dziś jest właścicielką trzech klubów Xtreme Fitness Gyms.
23-24 października w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Targi Franczyza. W tym artykule przyglądamy się wystawcom z branży fitness i beauty, takim jak np. Xtreme Fitness Gyms, Fit+, Depilacja.pl, Yasumi, Paradise Studio, F45.
FITURO rozwija franczyzę butikowych studiów treningu spersonalizowanego. Wejście do sieci to koszt co najmniej 300 tys. zł. Franczyzodawca twierdzi, że próg rentowności można osiągnąć już po 3-4 miesiącach działalności.
W ciągu dwóch pierwszych tygodni września zostały otwarte dwie nowe siłownie Fit+, a do końca roku zostaną podpisane jeszcze co najmniej trzy umowy franczyzowe. Wszystkie siłownie działają w małych miejscowościach już od 1 tys. mieszkańców.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Food truck z dofinansowaniem
/18.11.2025
Sulaiman Kebab ma dla franczyzobiorców atrakcyjną promocję. Dzięki niej mogą zaoszczędzić 40 proc. na inwestycji.
Jaki biznes ma dziś przed sobą najlepsze perspektywy? Zamiast wróżyć z fusów, lepiej sprawdzić, którym konceptom franczyzowym dobrze się wiedzie.
Relacjonujemy w najnowszym odcinku Franczyza News wszystko, co wydarzyło się na Targach Franczyza. To była doskonała okazja, by z bliska zobaczyć, jak dynamicznie rozwija się rynek franczyzy w Polsce.
Rodzinna piekarnia Oskroba działa w Polsce już ponad 90 lat. Firma rozwija się poprzez franczyzę. Ile trzeba mieć pieniędzy, żeby móc otworzyć własną piekarnię pod marką Oskroba?
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Biznes z masażystkami z Bali
Jesteśmy salonem masażu i chcielibyśmy zatrudnić 2 masażystów z Bali. Proszę o kontakt z nami pod numerem:+48 789 669 774
Opinie o współpracy z Yasumi
Otworzyłam gabinet Yasumi Instytut Zdrowia i Urody jak żegnałam się z bankiem, kopro, która gdzie jest się pionkiem w grze . Urządzenia wzięłam w leasing. Pracuję z...
Otwieramy park trampolin
Koszt inwestycji to około 1mln zł. "Na zwrot z inwestycji trzeba czekać około roku. Spodziewane przychody w tym biznesie zależą od lokalizacji, przestrzeni, liczby...
Franczyza fitness
Witam, Czy ktoś Państwa miał okazję zostać franczyzobiorcą Studio Figura? Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą formą biznesu , ale nie wiem czy na pewno jest to...
Zamiast etatu, własny salon urody
Biznes przyjemny i opłacalny, to super pomysł! Yasumi to znana marka więc klientki chetnie chodzą do ich babinetów...wiem bo mam trzy :)
Opinie o współpracy z Yasumi
Posiadam trzy gabinety Yasumi obecnie i jestem zadowolona ze współpracy. Bardzo dużo pomagaja na początku przed otwarciem a po otwarciu również jest stała opieka. Mam...
Gabinet kosmetyczny
Bardzo popularne są obecnie salony stylizacji paznokci. Niskie nakłady finansowe aby otworzyć Studio Paznokcia i łatwy dostęp do oferty szkoleniowej powoduje coraz...
Trening z maszyną
Ja bym chciała z czegoś takiego skorzystać, ale ceny niestety powalają na kolana.