EMS FitFactory

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
JAKOŚĆ PREMIUM W STANDARDZIE
EMS Fitfactory to odpowiedź na współczesne oczekiwania, czyli dbanie o kondycję fizyczną przy maksymalnej oszczędności czasu.
Jesteśmy pierwszą siecią treningu EMS (Electrical Muscle Stimulation) premium w Polsce, działamy prężnie od 2014 roku. Studia EMS FITFACTORY to idealny kompromis pomiędzy aktywnością sportową, a wyzwaniami dnia codziennego. Wyróżnia nas doświadczenie, profesjonalnie przeszkolona kadra trenerska oraz wypracowane standardy jakości obsługi Klienta. Dzięki czemu wyznaczamy trendy i tworzymy przewagę konkurencyjną na rynku treningów EMS w Polsce. Dostarczamy jakość, która ma odzwierciedlenie w zyskach.
TRENING PERSONALNY XXI WIEKU
Trening personalny EMS jest treningiem, który wykorzystuje technologię elektrostymulacji mięśni. Kamizelka wypełniona elektrodami angażuje wszystkie partie mięśniowe jednocześnie, w tym także mięśnie głębokie, które ciężko wzmocnić podczas konwencjonalnego treningu. Twoje mięsnie pracują bardziej efektywnie a trening trwa zaledwie 30 minut.
https://www.youtube.com/watch?v=n_DpoJajy5k
ROZWIJAJMY SIĘ RAZEM
Dzięki doświadczeniu i ciężkiej pracy stworzyliśmy dobrze funkcjonujący, unikalny koncept marki premium na rynku treningów EMS. Opracowaliśmy model franczyzowy, który jest prosty, jasny i daje niezależność w działaniu naszym Partnerom. Oferujemy wsparcie na wszystkich etapach realizowania biznesu.
Nasz koncept franczyzowy jest oparty na czterech filarach biznesu:
I filar: Studio
Kompleksowo pomagamy w zorganizowaniu studia: od poszukiwania lokalizacji, przez negocjacje czynszowe, aż po prace wykończeniowe.
II filar: Team
Pomagamy w zrekrutowaniu teamu, szkolimy go, wdrażamy najwyższe standardy jakoś obsługi Klienta, pomagamy w zbudowaniu systemu wynagrodzeń, dajemy narzędzia do zarządzania zespołem.
III filar: Sprzęt do treningu EMS
Jesteśmy dystrybutorem, oraz pracujemy na sprzęcie do treningu EMS marki: XBody. Jest to numer jeden na świecie chodzi o sprzęt do treningu EMS. Pomagamy w skonfigurowaniu sprzętu pod dane studio, dostarczamy sprzęt, jak również pomagamy uzyskaniu finansowania.
IV filar: Marketing
Dajemy kompleksowe wsparcie marketingowe od strony www, poprzez media społecznościowe, reklamy, pozycjonowanie, lokalne akcje marketingowe. Dajemy skuteczne rozwiązania na pozyskanie Klientów na lokalnym rynku.
Szczegóły naszego modelu franczyzowego:
https://www.youtube.com/watch?v=n_DpoJajy5k
JEDNOSTKI WŁASNE
- Warszawa
- Plac Niemena 1
- ul. Gandalfa 1
- ul. Ostrobramska 73d
- Stare Babice
- ul. Pocztowa 2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
- Warszawa
- ul. Klasyków 14
- ul. Wspólna 2H, Warszawa Wesoła
- ul. Pełczyńskiego 14
- Łódź
- ul. Kilińskiego 298
- ul. Traktorowa 5
- Aleksandrów Łódzki
- ul. Wojska Polskiego 42
- Białystok
- ul. Jurowiecka 17
- Łomża
- ul. Zawadzka 63
- Wrocław
- ul. Dmowskiego 13
- ul. Kiełczowska 191
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie przed otwarciem własnego studia EMS:
- pomoc w uzyskaniu finansowania na realizacje inwestycji ( leasing, kredyt),
- pomoc w znalezieniu lokalizacji oraz odpowiedniego lokalu,
- wynegocjowanie najkorzystniejszych warunków czynszu oraz warunków umowy najmu,
- szacowanie dokładnych kosztów inwestycji,
- projekt lokalu w oparciu o rzut płaski oraz propozycja architekta wystroju wnętrz,
- wybór sprzętu do treningu EMS i pomoc w finansowaniu,
- pomoc w zatrudnieniu personelu oraz realizacja planu szkoleniowego,
- pomoc w określeniu systemu wynagrodzeń trenerów,
- przygotowanie kampanii przedsprzedaży,
- przekazanie projektów materiałów reklamowych,
- dodajemy Twoją lokalizacje na stronie www.ems-fitfactory.pl.
Jak wspieramy partnerów po otwarciu studia?
- wsparcie marketingowe i promocyjne mające na celu wzrost rozpoznawalności marki i produktu w obszarze aglomeracji,
- cykliczne spotkania z partnerami sieci,
- planowanie działań w odniesieniu do obserwowanych trendów,
- cykliczna ocena klubu pod kątem utrzymywania jakości usług zgodnie z wytycznymi sieci,
- doszkalanie personelu oraz szkolenia dla nowych pracowników.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Sprzęt do treningu EMS dający możliwość treningu z dwiema osobami równolegle, to koszt około 90 tyś zł netto. Większość partnerów decyduje się na finansowanie inwestycji przez leasing. Przy takim zestawie rata leasingu wynosi około: 1600 zł netto miesięcznie ( przy 10 proc. wkładzie własnym i 60 ratach leasingowych ).
- Aranżacja lokalu wielkości 55-65 mkw, w zależności od jego stanu wyjściowego (stan developerski czy rynek wtórny) to przedział od 50 do 100 tys. zł netto. Projekt lokalu będący częścią pakietu „wsparcia Partnera przed otwarciem” jest w całości konsultowany i tworzony wraz z naszymi parterami.
- Wstępna opłata franczyzowa w wysokości 12 tys. zł netto.
- Miesięczna opłata franczyzowa w wysokości: 1000 zł netto ( pobierana od 4 miesiąca współpracy),
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- gotowość do budowania własnej firmy,
- przystosowanie lokalu do wymagań sieci,
- dbałość o standardy,
- zdolności organizacyjne, duże zaangażowanie oraz rzetelność.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Bartłomiej Garbicz Fitfactory
Pl. Czesława Niemena 1/U3, Warszawa
604 336 622
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Bartłomiej Garbicz
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Bartłomiej Garbicz Fitfactory (Pl. Czesława Niemena 1/U3, Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego EMS FitFactory oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie ems-fitfactory.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Chcesz zarabiać w branży budowlanej? A może bliższy Ci jest rynek beauty i fitnessu? W czerwcowym numerze "Własny Biznes FRANCHISING" podpowiadamy, jaką firmę założyć, w którą franczyzę zainwestować, aby dobrze zarobić.
Trening wykorzystujący elektrostymulację mięśni w Polsce dopiero się rozkręca. Jak zainwestować w klub oferujący taką usługę?
Zastój w branży fitness to już prehistoria. Teraz sektor przeżywa prawdziwy boom. W jakie koncepty warto zainwestować?
Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
Studia EMS FitFactory najpierw otwierane były w dużych miejscowościach. Obecnie biznes ten sprawdzi się nawet w mniejszych miastach.

O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Fit+ to międzynarodowa sieć w pełni zautomatyzowanych i bezobsługowych siłowni. Powstają w nawet w małych miejscowościach, już od 1 tys. mieszkańców.
Platinum Active EMS wierzy w rozwój treningów wykorzystujących technologię elektrostymulacji mięśni. Kto może zostać partnerem firmy?
Salony masażu balijskiego i tajskiego odwiedza coraz więcej chętnych. Jak otworzyć biznes w tej branży?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?

– Usługi równoległe to nasz wyróżnik. Dzięki temu zarabiamy więcej i oszczędzamy czas klientów – tłumaczy Maryia Terekhova, współzałożycielka salonów urody Fast Line Studio.
– Chcemy naszym franczyzobiorcom jak najbardziej ułatwić i usprawnić zarządzanie biznesem – mówi Andrzej Kostiuk z Haircut Express.
Fast Line Studio przyciąga klientów wykonywaniem nawet kilku usług jednocześnie. Czy to się sprawdza?
– Zainteresowanie treningami EMS cały czas rośnie – mówi Tomasz Szczołek, współwłaściciel Platinum Active EMS.
Adopt Parfums, francuska marka z ponad 30-letnią tradycją, rozpoczyna rozwój w Polsce. Obecna na całym świecie co dwie sekundy sprzedaje dwa flakony perfum o pojemności 30 ml.
Polska branża fitness rozwija się w szybkim tempie. Które franczyzy sprzedają licencję na biznes w tej branży? O tym przekonasz się 24-26 października w PKiN w Warszawie na Targach Franczyzy.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.