Depilacja.pl

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Firma powstała w 2016 roku, a już po 2 latach została największą siecią depilacji laserowej w Polsce. Oferujemy swoje usługi w 23 salonach w Polsce (15 miast), 5 w Wielkiej Brytanii (Londyn, Manchester, Birmingham) oraz w 2 salonach w Brazylii (Sao Paulo). Zatrudniamy już blisko 100 pracowników, którzy wspólnie tworzą niepodważalny sukces firmy - naszą siła jest profesjonalizm. Zabiegi wykonywane są tylko przez wykwalifikowanych kosmetologów, a najwyższej jakości sprzęt zapewnia komfort, skuteczność i bezpieczeństwo pacjenta.
Podczas wykonywanych zabiegów oddaliśmy ponad 40 000 000 strzałów laserem, nabyte dzięki temu doświadczenie pozwoliło nam na opracowanie nowoczesnej technologii permanentnego usuwania owłosienia. Wraz z międzynarodowym zespołem naukowców stworzyliśmy własny laser o najwyższej skuteczności.
Nasz laser to połączenie lasera aleksandytowego, diodowego i ND:yagowego, umożliwiające skuteczną redukcję włosów o każdym fototypie. System działania SHR pozwala na szybsze i bardziej płynne wykonywanie zabiegów oraz redukuje możliwość powstawania poparzeń.
Szybki rozwój Depilacja.pl był możliwy dzięki elastycznej formule działania oraz wykorzystaniu marketingu internetowego. Z tego korzystają też franczyzobiorcy. Gabinet Depilacja.pl jest idealnym roszerzeniem biznesu dla osób prowadzących gabinety kosmetyczne, medyczne, stomatologiczne lub inną działalność handlowo-usługową. Jest to franczyza dla wszystkich, którzy dysponują wydzielonym, niewielkim pomieszczeniem. Przy użyciu sprawdzonych metod marketingowych będziemy w stanie przyciągnąć klientów do gabinetu franczyzowego równie skutecznie jak do placówek własnych.
JEDNOSTKI WŁASNE
30 salonów (Polska, Wielka Brytania, Brazylia)
Lista miast w Polsce: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Gliwice, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Toruń, Szczecin, Wrocław, Warszawa
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- MARKETING – tworzenie dedykowanych kampanii w mediach społecznościowych i wyszukiwarce Google, pozycjonowanie strony, wysyłka mailingów i kampanii SMS, tworzenie materiałów graficznych;
- WYPOSAŻENIE SALONU - profesjonalny laser, kasa fiskalna, terminal płatniczy, strój firmowy;
- SYSTEM OBSŁUGI SALONU - informatyczny system do zarządzania salonem i personelem (raporty sprzedaży, raporty marketingowe, obsługa rezerwacji, grafik wizyt, obsługa pracowników, stany magazynowe);
- OBSŁUGA KLIENTA - wewnętrzne call center, konsultacja przed zabiegiem, umawianie i potwierdzanie wizyt, wstępna sprzedaż usług, obsługa płatności online, przyjmowanie reklamacji;
- SZKOLENIA Z OBSŁUGI SPRZĘTU I SPRZEDAŻY - szkolenie z obsługi lasera, wewnętrznego systemu oraz cykliczne szkolenia z obsługi klienta i sprzedaży;
- SERWIS LASERA - 12 miesięczna gwarancja na uszkodzenia eksploatacyjne, pogwarancyjne wsparcie serwisowe;
- PROFESJONALNA LINIA KOSMETYKÓW - balsam łagodzący po depilacji laserowej, balsam zapobiegający powstawaniu przebarwień SPF 50 o ochronie UVA/UVB, monitorowanie stanów magazynowych i dostawa;
- ROZPATRYWANIE REKLAMACJI – wsparcie profesjonalistów.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Zakup lasera to koszt 120 tys. zł,
- Wstępna opłata franczyzowe to 30 tys. zł,
- Prognozowany zwrot z inwestycji 9-12 miesięcy, skontaktuj się z nami, a przedstawimy Ci szczegółową prognozę rentowności.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Wydzielone klimatyzowane pomieszczenie o wielkości min. 10 mkw.,
- Miejscowość powyżej 30 tys. mieszkańców,
- Stały dostęp do Internetu,
- Doświadczenie w branży kosmetycznej/medycznej jest mile widziane, ale nie jest obowiązkowe. Zapewniamy pełen zakres szkoleń i informacji niezbędnych do prowadzenia biznesu.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Depilacja.pl Sp. z o.o.
Rakowiecka 30A, 02-528 Warszawa
790 701 468
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Michał Dworniczuk
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Depilacja.pl Sp. z o.o. (Rakowiecka 30A, 02-528 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Depilacja.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie depilacja.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Nie trzeba mieć dużych oszczędności, żeby otworzyć własną firmę. We franczyzie nie brakuje pomysłów na biznes, w których kwota inwestycji wynosi raptem 10 tys. zł.
W marcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" opisujemy 10 pomysłów na biznes dla kobiet. Poza tym prezentujemy franczyzowe top marki, które będą obecne na Targach Franczyza w Katowicach.
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
– Chcemy otworzyć ponad 100 gabinetów franczyzowych w Polsce. Na inwestycję trzeba mieć co najmniej 45 tys. zł – mówi Michał Dworniczuk, zarządzający marką Depilacja.pl w Polsce.

– Nasze kluby osiągają próg rentowności po 3-4 miesiącach – mówi Bartłomiej Stanek, właściciel marki Studio Synergy.
W przyszłym roku ruszy pierwsza placówka franczyzowa konceptu Studio Synergy EMS. Franczyzodawca szuka kolejnych zainteresowanych inwestycją. Na start trzeba mieć 100 tys. zł.
Bartłomiej Stanek, prezes Studio Synergy przewiduje, że rozwój kameralnych klubów fitness, wyspecjalizowanych w treningach EMS będzie szybszy, niż przed pandemią.
Pandemia nie podcięła skrzydeł sieci klubów fitness 36minut. Firma nie osiągnie takich wyników, jak rok temu, ale nadal się rozwija.
Każdy potencjalny franczyzobiorca oczekuje potwierdzenia, że jego działanie jakim jest przystąpienie do nowego konceptu biznesowego ma swoje racjonalne uzasadnienie.

Sieć parków trampolin Fly Park startuje z franczyzą. Minimalna kwota inwestycji wynosi 130 tys. zł. Po jakim czasie się zwróci?
– Zamknięcie gabinetów Studio Figura w czasie ogólnokrajowej kwarantanny, przyczyniło się do wzrostu zainteresowania naszymi usługami – mówi Aneta Wolczyńska ze Studio Figura.
Właściciel EMS FitFactory startuje z franczyzą. Twierdzi, że inwestując 50-100 tys. zł w studio treningowe, można zarabiać na czysto 10-20 tys. zł miesięcznie.
– W trakcie lockdownu nie mogliśmy wykonywać usług, ale można było sprzedawać kosmetyki i vouchery na zabiegi. Dzięki temu przetrwaliśmy – mówi Zofia Bydałek, franczyzodawca Yasumi.
Poszło gładko – tak o zamianie etatu księgowej na franczyzowy gabinet DepilConcept mówi Małgorzata Tymińska, nowa franczyzobiorczyni marki.
Na otwarcie szkoły kick boxingu najczęściej decydują się instruktorzy tego sportu. Połączenie roli właściciela placówki i instruktora znacznie zwiększa szanse na sukces.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Sklepy z żywnością to stabilny biznes. Ale i one musiały sprostać wyzwaniom związanym z pandemią koronawirusa. Jak sobie poradziły?
Przeprowadzka.pl łączy osoby, które chcą się przeprowadzić z firmami świadczącymi tego typu usługi. Właściciele marki startują z franczyzą.
Jednym z atutów franczyzy jest stała pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzodawcę. Jakich aspektów ona dotyczy?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.