Depilacja.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Depilacja.pl to sieć salonów depilacji laserowej. Rozpoczęliśmy działalność w 2016 roku, i od tego czasu wykonaliśmy 500.000 zabiegów. Obecnie mamy blisko 65 salonów zlokalizowanych w całej Polsce, w skład których wchodzą salony własne oraz salony partnerskie.
Jesteśmy nie tylko marką beauty, ale również technologiczną. Dzięki współpracy działu projektowego i kosmetologów wyprodukowaliśmy autorski laser. Jako pierwsi wprowadziliśmy na polski rynek medyczny laser diodowy – SPEC 3 Hybrid, posiadający 3 różne długości fal lasera. Dzięki temu rozwiązaniu laser działa na różne rodzaje włosa oraz różne fototypy skóry. Ma wbudowany system chłodzący i dodatkową głowicę chłodzącą, która niweluje odczucia bólowe i jednocześnie usprawnia pracę kosmetologa podczas zabiegu. Uwaga, istnieje również opcja zakupu naszego lasera Spec3hybrid do własnego salonu.
Skoncentrowanie na zabiegach depilacji laserowej pozwoliło nam dokładnie poznać oczekiwania klientów, a to nie tylko przełożyło się na jakość oferowanych przez nas usług i obsługi klienta, ale również rozwój technologiczny naszych sprzętów. Bazując na opiniach klientów, wynikach licznych testów oraz własnym doświadczeniu tworzymy technologię laserową, która zaspokaja najważniejsze potrzeby klientów związane z zabiegami depilacji laserowej.
Zorientowanie się na klienta i słuchanie jego potrzeb było początkiem do rozszerzenia oferty w salonach Depilacja.pl, dlatego od 2022 roku w wybranych salonach oferujemy zabiegi modelowania sylwetki – endermologię i elektrostymulację mięśni.
Decydując się na współpracę z Depilacja.pl samodzielnie podejmujesz decyzję o tym czy chcesz poszerzyć usługi depilacji laserowej o zabiegi modelujące ciało.
Kosmetolodzy wykonujący zabiegi są regularnie szkoleni z technik wykonywania zabiegów, obsługi klienta w tym technik sprzedaży. To przekłada się na opinie wysokiego zadowolenia i satysfakcji klientów. Zostając naszym Partnerem masz pewność, że zyska na tym nie tylko Twój biznes ale również Twoi pracownicy poprzez szkolenia centralne będą podnosić swoje kwalifikacje.
Współpraca partnerska w ramach rozwoju sieci opiera się na ścisłej komunikacji z przydzielonym Opiekunem z strony centrali Depilacja.pl i pełnym wsparciu w przygotowaniu salonu i późniejszym prowadzeniu.
Zdajemy sobie sprawę z wysokiego kosztu inwestycji jakim jest otwarcie własnego salonu. Dlatego w ramach umowy oferujemy rozliczenie 50/50. W tym modelu Partner przejmuje koszt związany z przygotowaniem oraz utrzymaniem gabinetu i personelu. My odpowiadamy z zapewnienie sprzętu oraz jego serwis. Dzięki temu zdejmujemy z Ciebie obciążenie finansowe związane z inwestycją w sprzęt oraz koszty późniejszej obsługi technicznej.
W ramach umowy otrzymasz nowoczesny, medyczny laser diodowy, serwis techniczny, szkolenie z obsługi lasera oraz potrzebne materiały dla Twojego zespołu. Naszym celem jest umożliwienie Ci pełnego skoncentrowania się na prowadzeniu gabinetu, bez konieczności angażowania się w kwestie techniczne. Wierzymy, że ta wzajemna wymiana obowiązków pozwoli nam razem osiągnąć sukces w ramach naszej franczyzy.
JEDNOSTKI WŁASNE
59
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
A co otrzymujesz dzięki naszej wpółpracy?
->Marka Współpraca ze znaną, rozpoznawalną i doświadczoną marką, właścicielem największej sieci salonów beauty w Polsce. Przekazujemy know – how i koncepcję prowadzenia biznesu.
->Technologie Innowacyjny, medyczny laser diodowy – SPEC 3 Hybrid. W przypadku rozszerzenia oferty – maszyny do endermologii i elektrostymulacji mięśni.
->Ułatwione rozliczanie Jako franczyzobiorca otrzymujesz również kasę fiskalną i terminal płatniczy co ułatwi rozliczanie się z zabiegów depilacja.pl
->Widoczność na stronie www.depilacja.pl Twój salon będzie widoczny na naszej stronie internetowej, co umożliwia klientom znalezienie salonu i łatwą rezerwację online.
->Infolinia Zapewniamy dostęp dla klientów do naszej infolinii, która zajmuje się rezerwacją wizyt, sprzedażą usług oraz bieżącym wsparciem klientów.
->Dział reklamacji Rozwiązujemy wszelkie reklamacje po naszej stronie, we współpracy z franczyzobiorcą, co gwarantuje szybkie i skuteczne zarządzanie sytuacjami problemowymi.
->Szkolenia Nasza oferta obejmuje kompleksowe szkolenia, zarówno z obsługi sprzętu, obsługi klienta, sprzedażowe, jak i wewnętrznego systemu, co przekłada się na maksymalizację potencjału biznesowego.
->Wsparcie Oferujemy także wsparcie operacyjne, dzięki czemu możesz skoncentrować się na prowadzeniu salonu, mając pewność, że wszelkie kwestie operacyjne są uregulowane. Salony franczyzowe mają własnego opiekuna, który jest do ich dyspozycji.
-> Wyłączność terytorialna W ramach umowy franczyzowej zapewniamy wyłączność terytorialną, co umożliwia Ci swobodne rozwijanie działalności w przypisanym obszarze.
-> Marketing Dodatkowo, zapewniamy kompleksowe wsparcie marketingowe i promocyjne, co umożliwi wzmocnienie pozycji Twojego salonu na lokalnym rynku. W pierwszych trzech miesiącach podejmujemy działania marketingowe online w Twoim imieniu, aby zapewnić Ci udany start. Jesteśmy przygotowani dostarczyć Ci wszelkie niezbędne narzędzia i środki, które przyczynią się do osiągnięcia sukcesu w branży beauty i wellness.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Minimalna kwota inwestycji w placówkę koszty adaptacyjne lokalu (uzależnione m.in od wielkości i stanu lokalu oraz materiałów wykończeniowych
Opłata wstępna 35 000zł netto
Opłata bieżąca podział przychodu 50/50
Opłata marketingowa ustalenia indywidualne
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokalizacja – miasta, w których nie posiadamy jeszcze placówki.
Posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego.
Bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność.
Odpowiedzialny przedsiębiorca.
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i branży beauty.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Depilacja.pl Sp. z o.o.
Puławska 145, 02-715 Warszawa
+48 790 701 039
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Iwona Pawlak
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Depilacja.pl Sp. z o.o. (Puławska 145, 02-715 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Depilacja.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie depilacja.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Nie trzeba mieć dużych oszczędności, żeby otworzyć własną firmę. We franczyzie nie brakuje pomysłów na biznes, w których kwota inwestycji wynosi raptem 10 tys. zł.
W marcowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" opisujemy 10 pomysłów na biznes dla kobiet. Poza tym prezentujemy franczyzowe top marki, które będą obecne na Targach Franczyza w Katowicach.
W wydaniu październikowym "FRANCHISING" zdradzamy receptę na sukces w biznesie. Poza tym prezentujemy SuperBrands na Targach Franczyza. W numerze gratisowy bilet wstępu na targi.
Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki.
– Chcemy otworzyć ponad 100 gabinetów franczyzowych w Polsce. Na inwestycję trzeba mieć co najmniej 45 tys. zł – mówi Michał Dworniczuk, zarządzający marką Depilacja.pl w Polsce.
Franczyzodawca Orient Massage i Thai Organic uruchamia Palarnię Zdrowych Kaw. Wkrótce w salonach masażu będzie można napić się prozdrowotnej kawy o dużej zawartości polifenoli i antyoksydantów.
Salony masażu Orient Massage i Thai Organic jako jedyne w Polsce połączyły masaże balijskie z dbałością o piękną skórę.
Wojciech Bychawski po 20 latach pracy w korporacji przeszedł na swoje. Zdecydował się na franczyzę Studia In.Time. Jak mu idzie?
Ponad 50 nowych franczyzobiorców, sześć otwarć w jednym miesiącu – sieć Xtreme Fitness Gyms może być zadowolona z mijającego roku. A w przyszłym planuje jeszcze podkręcić tempo.
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów Spa i masażu balijskiego w Europie – mówią dr Martyna Buchalska i Piotr Buchalski, właściciele Orient Massage & Thai Organic.
Parki Wola to sportowe parki rozrywki dla całych rodzin. Czy to drogi biznes i ile pozwala zarobić?
– Za pięć lat chcemy być największą siecią salonów spa i masażu balijskiego w Europie – takie ambitne plany mają Piotr Buchalski i dr Martyna Buchalska, właściciele sieci Orient Massage & Thai Organic.
Trening wykorzystujący elektrostymulację mięśni w Polsce dopiero się rozkręca. Jak zainwestować w klub oferujący taką usługę?
Na 15 franczyzobiorców Gentlemen Barber Shop tylko dwóch jest barberami. Jak więc otworzyć biznes pod tym szyldem?
– Placówki zapewniające wysoką jakość usług i mające odpowiednio ułożone procesy zarządcze czy marketingowe zawsze odnajdą się na rynku – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy.
SensualSpa ma kilkanaście salonów partnerskich w Wielkiej Brytanii, ale korzenie marki są polskie. I w Polsce chce się teraz rozwijać.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.