- W zeszłym roku przynieśliśmy naszym klientom oszczędności liczone w milionach złotych - mówi Łukasz Polak, country manager Expense Reduction Analysts w Polsce.
Piątek
10.02.2012
Firmy szukają oszczędności i metod zwiększania przychodów. Franczyzobiorcy Expense Reduction Analysts tylko na to czekają.
 

Kryzys gospodarczy wpędził w kłopoty niejedną firmę. Nierzadko przed bankructwem może ją uchronić jedynie profesjonalna pomoc w znalezieniu oszczędności i zwiększeniu rentowności firmy. W tym właśnie specjalizuje się Expense Reduction Analysts. Wśród klientów są zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa, jak i korporacje. Klienci ERA nie ponoszą żadnego ryzyka finansowego związanego z prowadzonym projektem. Opłaty pobierane są w oparciu o zasadę success fee - po udowodnieniu oszczędności. Zysk firmy to udział w wygenerowanych oszczędnościach dotyczących m.in. usług pocztowych, zakupu sprzętu biurowego, serwisu sprzątającego.

- Właściciele firm coraz chętniej korzystają z pomocy specjalistów. Podczas minionego roku zaobserwowaliśmy duże zainteresowanie naszymi usługami na polskim rynku. W tym czasie przynieśliśmy klientom oszczędności liczone w milionach złotych - twierdzi Łukasz Polak, country manager Expense Reduction Analysts w Polsce.

Dla większości przedsiębiorstw kryzys to powód do zmartwień. Dla Expense Reduction Analyst jest to szansa na zyskanie popularności wśród tych biznesmenów, którzy muszą przeprowadzić cięcia w swoich firmach. W bieżącym roku firma planuje pozyskać siedmiu nowych partnerów, tworząc tym samym zrównoważoną sieć specjalistów na terenie całego kraju.

- W przeciągu najbliższych trzech lat zależy nam na rekrutacji kolejnych dwudziestu franczyzobiorców. Zależy nam na podpisaniu umów przede wszystkich na terenie południowej i północno-zachodniej Polski - mówi Łukasz Polak.

Potencjalny franczyzobiorca musi dysponować kwotą w wysokości 35 tys. euro, pozwalającą na zakup licencji. Zwrot inwestycji następuje w przeciągu 10-14 miesięcy. Firma obecna jest już w 41 krajach i skupia ponad 900 partnerów.

(asz)


Anna Szulepa
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020