Warszawa na aukcji

Promstar.pl zajmuje się organizacją aukcji samochodów poflotowych, poleasingowych i powindykacyjnych. Firma specjalizuje się w wycenach oraz sprzedaży pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz innych ruchomości, których potrzebują klienci. Do niedawna funkcjonował tylko jeden pilotażowy oddział aukcyjny w Krakowie.
- Na przełomie 2011 i 2012 roku otworzyliśmy placówkę w Warszawie - mówi Łukasz Sitarz, dyrektor zarządzający Promstar.pl. - Obecnie koncentrujemy się na ugruntowaniu naszej pozycji na stołecznym rynku. Wkrótce planujemy przekształcenie firmy w spółkę kapitałową oraz pozyskanie pierwszych biorców licencji.
Firma poszukuje franczyzobiorców gotowych do otwarcia i prowadzenia oddziałów aukcyjnych wyłącznie na terenie miast wojewódzkich za wyjątkiem Krakowa i Warszawy. Od partnerów wymaga doświadczenia w sprzedaży oraz dysponowania kapitałem rzędu 25 tys. zł. W zamian zapewnia m.in. pomoc w wyborze lokalizacji, dostęp do serwisu aukcyjnego oraz cykl szkoleń.
W przypadku szacowania wartości ruchomości m.in. samochodów, rzeczoznawca to osoba legitymująca się certyfikatem wydanym przez organizację, której jest członkiem. Takich organizacji w Polsce jest kilkanaście, w tym kilka międzynarodowych. Rzeczoznawcy w nich zrzeszeni działają wg. jednolitych zasad i praktyk. W Promstar.pl, podobnie jak w organizacjach np. Dekra czy PZMot, wykorzystywane są te same metody pracy.
- Wartość samochodu to nie tylko liczba. Podstawą jest wyczucie oraz doświadczenie, a nie schematyczne działanie. Taka umiejętność przychodzi z czasem i wykracza poza ramy jednego szkolenia. Jest to jeden z powodów, dla których w tej chwili nie przewidujemy certyfikacji – tłumaczy Łukasz Sitarz.
(boa)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...