W styczniu 2012 roku zarejestrowano w Polsce 24,2 tys. nowych aut osobowych, czyli o 22,42 proc. więcej niż przed rokiem.
Czwartek
23.02.2012
Firma aukcyjna Promstar.pl otworzyła swój oddział w stolicy. Franczyzobiorcy mogą otworzyć biznes w pozostałych miastach wojewódzkich.
 

Promstar.pl zajmuje się organizacją aukcji samochodów poflotowych, poleasingowych i powindykacyjnych. Firma specjalizuje się w wycenach oraz sprzedaży pojazdów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz innych ruchomości, których potrzebują klienci. Do niedawna funkcjonował tylko jeden pilotażowy oddział aukcyjny w Krakowie.
- Na przełomie 2011 i 2012 roku otworzyliśmy placówkę w Warszawie - mówi Łukasz Sitarz, dyrektor zarządzający Promstar.pl. - Obecnie koncentrujemy się na ugruntowaniu naszej pozycji na stołecznym rynku. Wkrótce planujemy przekształcenie firmy w spółkę kapitałową oraz pozyskanie pierwszych biorców licencji.

Firma poszukuje franczyzobiorców gotowych do otwarcia i prowadzenia oddziałów aukcyjnych wyłącznie na terenie miast wojewódzkich za wyjątkiem Krakowa i Warszawy. Od partnerów wymaga doświadczenia w sprzedaży oraz dysponowania kapitałem rzędu 25 tys. zł. W zamian zapewnia m.in. pomoc w wyborze lokalizacji, dostęp do serwisu aukcyjnego oraz cykl szkoleń.

W przypadku szacowania wartości ruchomości m.in. samochodów, rzeczoznawca to osoba legitymująca się certyfikatem wydanym przez organizację, której jest członkiem. Takich organizacji w Polsce jest kilkanaście, w tym kilka międzynarodowych. Rzeczoznawcy w nich zrzeszeni działają wg. jednolitych zasad i praktyk. W Promstar.pl, podobnie jak w organizacjach np. Dekra czy PZMot, wykorzystywane są te same metody pracy.

- Wartość samochodu to nie tylko liczba. Podstawą jest wyczucie oraz doświadczenie, a nie schematyczne działanie. Taka umiejętność przychodzi z czasem i wykracza poza ramy jednego szkolenia. Jest to jeden z powodów, dla których w tej chwili nie przewidujemy certyfikacji – tłumaczy Łukasz Sitarz.

(boa)


Bolesław Adamiec
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020