W Polsce w obiegu znajduje się blisko 32 mln kart płatniczych.
Sobota
24.03.2012
REA Card, dystrybutor terminali do kart płatniczych, zdradzi przedsiębiorcom tajniki płatności bezgotówkowych.
 

Firma REA Card zajmuje się dystrybucją terminali płatniczych oraz dedykowanego im oprogramowania. Jest także dostawcą kompleksowej usługi rozliczania wraz ze wsparciem technicznym oraz infolinią. Niebawem rusza projekt „Bezpieczne płatności z REA Card”, który ma przybliżyć przedsiębiorcom tajniki płatności bezgotówkowych.

- Chcemy szerzyć wiedzę dotyczącą bezpieczeństwa przyjmowania płatności bezgotówkowych wśród osób, które planują rozpoczęcie nowej działalności handlowo-usługowej, ale też wśród osób, które taką działalność już prowadzą. Uczestnicy szkoleń poznają rynek płatności bezgotówkowych w Polsce, realne koszty obsługi płatności bezgotówkowych i dowiedzą się, jak funkcjonują systemy płatnicze – wymienia Jarosław Archacki, dyrektor sprzedaży spółki REA Card.

Firma zamierza w tym roku podjąć współpracę z kolejnymi partnerami i rozwijać sieć handlową. Przyszły partner handlowy powinien mieć doświadczenie w sprzedaży B2B oraz cieszyć się dobrą opinią klientów. REA Card poszukuje partnerów handlowych z całego kraju. Do ich zadań będzie należało pozyskiwanie akceptantów, czyli punktów handlowo-usługowych, które będą przyjmować płatności bezgotówkowe za pośrednictwem oferowanego przez firmę terminala płatniczego, ale także opieka biznesowa nad pozyskanym klientem.

- Jesteśmy przygotowani do obsługi klientów na poziomie wszystkich możliwych rozwiązań technologicznych, zaczynając od technologii analogowej poprzez rozwiązania GSM i GPRS a także technologię TCP/IP i Wi-Fi, która jest nowością na polskim rynku. Możemy dopasowywać naszą ofertę do zmieniających się potrzeb klientów – mówi Jarosław Archacki.

Jak podaje NBP w obiegu w Polsce pozostaje prawie 32 mln kart płatniczych, z czego co czwarta jest kartą kredytową. Przedsiębiorca, który posiada możliwość realizowania płatności bezgotówkowych oddaje ok. 1,8 proc. wartości zakupu agentowi rozliczeniowemu. W Austrii jest to 1 proc., a na Węgrzech tylko 0,21 proc.

(mak)


Magdalena Krocz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020