Wirtualna poczta, realna konkurencja

Franczyzobiorca AwiPost zarabia na pozyskiwaniu klientów, którzy wysyłają listy w systemie poczty.
Środa
11.04.2012
Certpol uruchomił internetową pocztę AwiPost. Usługi świadczone przez partnerów firmy mają być alternatywą dla tradycyjnej poczty.
 

Wysyłanie listów przez internet z kwalifikowanym podpisem elektronicznym i ważnym prawnie potwierdzeniem nadania i odbioru – to nowa propozycja internetowej poczty awizowanej AwiPost. Serwis działa analogicznie do poczty tradycyjnej – klient bezpłatnie loguje się w serwisie i za jego pośrednictwem, już odpłatnie, może wysyłać listy lub dokumenty. Wysyłając przesyłki polecone otrzymuje ważne z punktu widzenia prawa elektroniczne potwierdzenia nadania i odbioru. Dodatkowo, wiadomości są podpisywane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, uznawanym przez banki, urzędy i sądy.

Obecnie działa jedna placówka własna AwiPost. Sposobem na szybki rozwój ma być franczyza.
– Dzięki zbudowaniu sieci franczyzowej mamy szansę dotrzeć do klientów na terenie całego kraju – mówi Paweł Ordowski, dyrektor zarządzający spółki Certpol, do której należy AwiPost.– Z naszych wyliczeń wynika, że na terenie Polski może powstać co najmniej 100 punktów AwiPost.

Zadaniem franczyzobiorcy będzie pozyskiwanie klientów oraz zakładanie nowych kont pocztowych. Franczyzobiorca będzie również pełnił rolę wsparcia szkoleniowego i technicznego dla klienta, który zdecyduje się na przesyłanie poczty za pośrednictwem serwisu AwiPost.

Każdy z franczyzobiorców otrzymuje niezbędny sprzęt (komputer przenośny i modem) i stałe wsparcie techniczne, przechodzi również wstępne szkolenia sprzedażowe oraz szkolenie z systemu logowania, zakładania kont i zasad działania systemu. Franczyzobiorca zarabia na pozyskiwaniu klientów, którzy wysyłają listy w systemie AwiPost.

Projekt internetowej poczty może przynieść konkretne zyski w 2013 roku, kiedy nastąpi pełna liberalizacja rynku usług pocztowych. Otwarcie rynku pocztowego ułatwi wejście nowym operatorom oraz umocnienie pozycji już działającym firmom takim jak np. InPost.

(awh)


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020