Wojna na promocje
Dziś w Polsce, jak również w Czechach, Słowacji oraz na Ukrainie obchodzony jest już po raz 60. dzień dziecka. Najmłodsi mogą liczyć tego dnia na spędzenie więcej czasu ze swoimi rodzicami, którzy starają się zapewnić im możliwie ciekawe atrakcje, za które oczywiście trzeba zapłacić. Nie jest to trudne, bo wiele firm, bez względu na branżę, w której działają, przygotowały specjalne promocje i eventy. Szczególnie gastronomia postarała się o dodatkowych klientów. Pizzerie zrzeszone w sieciach dobrze wiedzą jak wykorzystać świeckie święta do uzyskania większego utargu.
Na przykład Telepizza oferuje dwie pizze w cenie jednej oraz lody lub popcorn w prezencie. Promocja obowiązuje we wszystkich 113 lokalach.
- Chociaż w Telepizzy zawsze obowiązują promocyjne oferty, jednak Dzień Dziecka to święto wyjątkowe, do którego starannie się przygotowujemy - zapewnia Iwona Olbryś, dyrektor generalny Telepizzy. - W tym roku może trochę nietypowo, postanowiliśmy by każdy - bez względu na wiek, kto chociaż trochę ma w sobie duszy dziecka mógł skorzystać z naszej oferty i otrzymać niespodziankę.
Na obiad w swoje podwoje zaprasza dziś także pizzeria Domino's Pizza, która oprócz zestawu promocyjnego za 1 zł organizuje zabawy dla dzieci w lokalu w Pruszkowie. - Dzień Dziecka to głównie święto dla najmłodszych, jednak my podeszliśmy do tego w nieco inny sposób. Ponieważ uważamy, że każdy z nas jest dzieckiem, dlatego też namawiamy, aby 1 czerwca zrobić sobie drobny prezent – nie gotować obiadu i zamówić pizzę z lokalu Domino’s – mówi Eliza Fabijańczyk, szef działu marketingu w Domino’s Pizza.
Gratisy w postaci puszki pepsi dostaną przygotowała dziś również Solo Pizza. - Nasz pomysł na Dzień Dziecka jest przygotowany z myślą o najmłodszych, którzy na co dzień nie jedzą pizzy, a na wypicie pepsi rodzice pozwalają tylko raz na jakiś czas – mówi Anna Owczarek, PR & marketing manager sieci Solo Pizza. - Akcja ta skierowana jest również do rodziców, którzy nie chcą tego dnia spędzać w domu, a szykują niespodziankę dla swoich dzieci i przy okazji chcą je zaprosić na „małe co nieco”.
Noc restauracji
Gastronomia stara się pozyskać klientów na wiele sposobów. Wydarzenia jak Dzień Dziecka, Dzień Matki czy Walentynki są świetną okazją na zorganizowanie akcji promocyjnej w lokalu. Wolnych miejsc w kalendarzu jest jeszcze sporo, więc kolejny dzień, a właściwie noc została mianowana - nocą restauracji.
Impreza odbyła się w ostatni piątek maja równolegle w trzech miastach. Wiele poznańskich, gdyńskich oraz białostockich restauracji otwartych było dłużej niż zwykle. Uczestnicy mogli również liczyć na rabaty, nawet do 50 procent. Noc restauracji ma na celu promowanie oryginalnej kuchni w rozsądnej cenie. A podobno jedzenie w nocy jest niezdrowe...
Gastronomia będzie starała się ugrać swoje także podczas EURO 2012. Najpopularniejszym restauratorom impreza umożliwi nawet kilkukrotne zwiększenie obrotu. Lokale prześcigają się w piłkarskich promocjach, by zwabić w swoje progi jak największą rzeszę kibiców. Na przykład sieć restauracji Sphinx na czas nadchodzących mistrzostw wprowadza specjalną ofertę ośmiu dań typowych dla narodowych kuchni drużyn grających podczas mistrzostw w naszym kraju.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Dwa gabinety pod szyldem Yasumi to za mało dla Aleksandry Michalskiej. Jakie ma plany na rozwój?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Ile lat musi rosnąć choinka, żeby nadawała się do sprzedaży? I czy na plantacji choinek praca jest tylko w grudniu?
Kiedy krajowy rynek robi się za mały, franczyza może być kluczem do międzynarodowego sukcesu. Dowiedz się, jak rozwinąć biznes poza granicami Polski.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...