Franczyza wywindowana...

Pomysł na biznes Liftboards przywodzi na myśl znany hit rockowej kapeli Aerosmith. Z tą różnicą, że według Amerykanów winda była świetnym miejscem na miłość, a według franczyzodawcy z Wrocławia jest idealna na spędzenie chwili z materiałami reklamowymi.
- Liftboards to tablice reklamowe, które codziennie towarzyszą setkom tysięcy Polaków podczas podróży windą. Reklama w windach to kilkadziesiąt tysięcy spojrzeń każdego dnia. Odbiorcy oglądają je nawet kilkakrotnie w ciągu dnia – mówi Michał Błauciak, dyrektor ds. rozwoju sieci Liftboards.
Obecnie tablice przytwierdzone są do ścian kabin windowych w trzynastu miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Częstochowie, Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu.
Przewidywana kwota inwestycji, z jaką powinien liczyć się franczyzobiorca sięga 15 tys. zł.
- Ta suma uwzględnia już opłatę wstępną oraz opłatę bieżącą za pierwszy miesiąc działalności, a także zakup tablic reklamowych. Jednak wysokość opłat waha się w zależności od terytorium działania franczyzobiorcy i liczby wind, jakie można w danym rejonie obsłużyć – mówi Michał Błauciak dyrektor ds. rozwoju sieci Liftboards.
Partnerzy poszukiwani przez franczyzodawcę powinni odznaczać się motywacją do prowadzenia własnego biznesu, ale przede wszystkim zainteresowaniem branżą reklamową.
- Idealni kandydaci to tacy, którzy mają już doświadczenie na tym rynku. Jeszcze lepiej, gdyby posiadali kontakty w branży, które pozwolą im szybko rozkręcić interes – zaznacza Błauciak.
Choć biznes spod logo Liftboards nie wymaga wielkich nakładów, nie należy obawiać się o poziom przychodów. Franczyzodawca szacuje, że po zakupie licencji na ok. 80 wind można liczyć na sprzedaż na poziomie 10 tys. zł, z czego około połowa pokrywa koszty prowadzenia działalności.
- Franczyzobiorcy kupują tablice reklamowe od nas. Są to materiały stworzone zgodnie z wytycznymi Urzędu Dozoru Technicznego, wykonane na stalowym stelażu i pokrywie wykonanej z grubej blachy, co praktycznie czyni je odpornymi na możliwe akty wandalizmu – dodaje dyrektor sieci.
Partnerzy mają również możliwość wzajemnej współpracy w ramach pośrednictwa w sprzedaży powierzchni reklamowej.
- Może zdarzyć się, że do partnera w Gdańsku przychodzi reklamodawca, które prowadzi też działalność w Częstochowie. Wówczas za przekazanie takiego kontaktu do biorcy z Małopolski i pomoc w dopięciu transakcji taki partner może liczyć na prowizję w wysokości 15 – proc. - mówi Błauciak.
(gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Solarium nie tylko dla opalenizny – coraz więcej klientów szuka w nim poprawy nastroju i zastrzyku witaminy D. Paradaise Studio Solarium rusza z franczyzą.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...