Od 20 do 50 tys. zł wynosi inwestycja w biuro sieci Kancelarie Prawne Omega.
Środa
20.02.2013
Spółka Kancelarie Prawne Omega znalazła sposób na pozyskanie nowych klientów.
 

Do niedawna Kancelarie Prawne Omega oferowała wyłącznie usługi prawne, m.in. w zakresie spraw cywilnych, rodzinnych, o podział majątku, udzielała porad prawnych, sporządzała pisma i reprezentowała klientów przed sądem, jak również prowadziła postępowania o dochodzenie odszkodowań od firm ubezpieczeniowych. Franczyzodawca postanowił jednak poszerzyć zakres działalności o obrót nieruchomościami.

- Mimo załamania na rynku nieruchomości, połączenie kancelarii prawnej z biurem obrotu nieruchomościami może być wyjątkowo udanym mariażem – mówi Jarosław Panasiuk, prezes zarządu Omega Kancelarie Prawne. - Rynek jest wymagający, czasy są trudne. Każdy z nas chce wydawać pieniądze w najbardziej bezpieczny sposób. Nic dziwnego, że sprzedający lub kupujący nieruchomość czują się bardziej komfortowo, jeśli dodatkowo mają zagwarantowaną obsługę prawną. Mogą w jednym miejscu rozwiązać problemy związane np. z podziałem majątku i zaraz potem sprzedać kamienicę, która była przedmiotem podziału. Mogą też sprawdzić stan prawny nieruchomości, czyli np. czy lokal nie ma obciążeń kredytowych. Kompleksowa obsługa przyciąga klientów, a poszerzenie portfolio usług daje dużą przewagę konkurencyjną.

Poszerzenie działalności nie pociąga za sobą żadnych kosztów – centrala pomaga w zdobyciu doświadczonych pracowników. Firma posiada również licencje niezbędne do świadczenia usług w zakresie obrotu nieruchomościami. Doradcy otrzymują telefon, oprogramowanie CRM oraz miejsce do pracy w kancelariach.

W sieci Kancelarii Prawnych Omega działa obecnie 9 biur własnych i 11 franczyzowych. Franczyzobiorca powinien posiadać lokal (własny lub wynajmowany) o powierzchni od 30 do 70 m2 (minimum dwa pomieszczenia na parterze lub pierwszym piętrze, w niedalekiej odległości od sądów). Kapitał niezbędny do uruchomienia własnej kancelarii waha się od 20 do 40 tys. zł.

(awh)


Aneta Wieczorek-Hodyra
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020