Odido dobija do 2 tysięcy

Sieć Odido, rozwijana przez Makro Cash & Carry Polska, działa na rynku od dwóch lat. W tym czasie uruchomiła 1,8 tys. sklepów, z czego 130 przybyło w tym roku. Ostatnie otwarcie miało miejsce w Łodzi. Jej właściciel, Wojciech Michalak, prowadzi już trzy punkty Odido. Do placówek wprowadza własne rozwiązania – w łódzkim punkcie są to kącik kawowy i stoisko z hot-dogami.
Do Odido mogą przystąpić właściciele sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego Makro, a przy tym pragną zachować niezależność. Detaliści mają do swojej dyspozycji nie tylko usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu, rabaty na zaopatrzenie w Makro, dostęp do tańszych źródeł energii, ale także szerokie wsparcie marketingowe – reklamy telewizyjne i prasowe, bezpłatne gazetki promocyjne oraz wsparcie przy otwarciu placówki. W 2012 roku uruchomiony został również system dostaw do sklepów sieci Odido, który jest systematycznie rozwijany.
Pod koniec ubiegłego roku na czele grupy Makro w Polsce stanął David Boner, który zastąpił na tym stanowisku Sylweriusza Farugę. Zdaniem nowego prezesa grupy rok 2013 upłynie pod znakiem wzrostów w spożywczych sieciach franczyzowych. Trend ma dotyczyć również marki Odido, która ma ambicje, by gonić rynkowego lidera – należącą do Eurocashu sieci abc, liczącą obecnie ponad 5,3 tys. sklepów.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU




















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Bezpieczna i rentowna współpraca - franczyza z Carrefour
Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.
Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
– Większość naszych lokali osiąga rentowność już po pierwszym miesiącu funkcjonowania – zapewnia Robert Chmielewski z Sushi Bistro.
Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Emotka – sieć edukacyjna oferująca zajęcia dla dzieci – rozwija się w modelu franczyzowym i poszukuje nowych partnerów. Firma specjalizuje się w programach uczących dzieci radzenia sobie z emocjami i budowania relacji społecznych.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów