Koncept BikeCafe przyjął się w stolicy Wielkopolski. Teraz przyszedł czas na Warszawę. Idealną lokalizacją dla mobilnej kawiarni są centra miast i starówki.
Wtorek
21.05.2013
W stolicy wystartowała trzecia kawiarnia na kółkach. Do tej pory BikeCafe serwowało kawę tylko w Poznaniu.
 

BikeCafe to mobilne kawiarnie, w których klienci mogą skosztować kawy powstałej na bazie kawy Mundo Novo, która jest połączeniem 2 rodzajów arabiki. Kawa parzona jest przy użyciu klasycznego ciśnieniowego ekspresu dźwigniowego, najlepszego do wykonania aromatycznego espresso. Do tej pory dwie kawiarnie BikeCafe działały w Poznaniu - w okolicy Centrum Kultury Zamek oraz na Placu Wolności. W poniedziałek ruszył kolejny punkt, tym razem w Warszawie, na Placu Defilad, czyli w samym centrum miasta.

- Na razie uruchomiliśmy trzy mobilne kawiarnie: dwie w Poznaniu oraz jedną w ścisłym centrum Warszawy. Biznes jest przetestowany po względem operacyjnym i finansowym, dlatego rozpoczęliśmy prace na przygotowaniem konceptu franczyzowego BikeCafe. Inwestycja w rower wyposażony w kawiarnię wynosie ok 60 tys. zł - mówi Michał Łojewski, współwłaściciel BikeCafe, odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej w Polsce.

Właściciele BikeCafe stawiają na ekologię. Kawa pochodzi z ekologicznych plantacji, kubki są biodegradowalne. Dodatkowo rowerzyści mogą liczyć na niższe ceny. Standardowe espresso można kupić już za 5 zł, cappuccino za 7 zł, latte za 8 zł, a za kawę mrożoną - 11 zł.

(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz