Zainteresowanie tematem medycyny naturalnej pozwala na ciągły rozwój marki. Franczyzodawca nie odczuwa zagrożenia ze strony aptek oraz sklepów zielarskich.
Środa
27.11.2013
Właściciel sklepów Naturalna Medycyna uważa, że na rynku nie ma konkurencji.
 

Sklepy Naturalna Medycyna zajmują się sprzedażą lekarstw i kosmetyków wykonanych z naturalnych składników. W ofercie firmy znajdziemy m.in. wyroby wspomagające leczenie poważnych dolegliwości, takich jak nowotwory. Naturalna Medycyna zaczynała jako sklep internetowy. Dziś pod tym szyldem rozwija się sieć franczyzowa.
- Stworzyliśmy sieć sklepów stacjonarnych, ponieważ zauważyliśmy, że bezpośredni kontakt z klientem podnosi sprzedaż. Oferując szeroką gamę produktów zwiększamy zamówienia u hurtowników, dzięki czemu asortyment kupujemy po niższych cenach.– mówi Tadeusz Wiencek, właściciel marki.

Naturalna Medycyna prowadzi dwa sklepy własne i dwa franczyzowe.
- W listopadzie planowane jest otwarcie kolejnego punktu w Olsztynie. Poza tym jesteśmy w trakcie rozmów z trzema potencjalnymi biorcami licencji z Lublina, Krakowa i Świnoujścia – dodaje franczyzodawca. - Ludzie są coraz bardziej świadomi korzyści wynikających z używania produktów naturalnych. Na polskim rynku nie dostrzegamy konkurencji.

Czy w istocie jej nie ma? Według raportu PMR popyt na leki sprzedawane bez recepty oraz produkty nie mające statusu leków ciągle wzrasta. Naturalna Medycyna to jak na razie jedyny franczyzodawca zajmujący się sprzedażą tylko wyrobów medycyny naturalnej, ale podobne produkty oferują też apteki i sklepy zielarskie.

Franczyzobiorca marki musi dysponować lokalem o powierzchni ok. 40 m2 z niewielkim zapleczem. Sklep powinien znajdować się w dużym centrum handlowym lub ciągu pieszym, w miejscowościach powyżej 50 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji wynosi 35-40 tys. zł.
- Pobieramy złotówkę za podpisanie umowy i jest to jedyna opłata z tytułu przystąpienia do sieci. Dochód franczyzobiorców to różnica między ceną sprzedaży a ceną hurtową, przy czym partnerzy sami ustalają ceny produktów w swoich sklepach. Od biorców wymagamy jedynie podstawowej wiedzy i zainteresowania tematem naturalnej medycyny. Szczegółów dotyczących prowadzenia biznesu dowiedzą się na szkoleniach w Warszawie lub Zielonej Górze – tłumaczy Tadeusz Wiencek.

(jt)


PROFIT system
/3/
ZOBACZ WIĘCEJ

POPULARNE NA FORUM

Salon optyczny: Biznes, który wpada w oko

Excellent site. Plenty of helpful information here. I am sending it to some buddies ans additionally sharing in delicious. More at Pioneer complaints number

2 wypowiedzi
ostatnia 23.05.2019
Wyspa handlowa z suplementami diety (G-Supplements)

Popyt na suplementy raczej będzie, bo społeczeństwo jest coraz grubsze no a coraz bardziej liczy się wygląd... jednocześnie trochę zwiększa się świadomość wśród...

5 wypowiedzi
ostatnia 03.12.2018
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie

Teraz korzystam z pakietu w prywatnej przychodni i to jest tak wygodne! Nie wiem, czy kiedykolwiek zdołam się z powrotem przestawić na NFZ, jeśli zrezygnuję z pracy i...

5 wypowiedzi
ostatnia 21.09.2018
Firma w zgodzie z naturą

Nie wiem, dlaczego Pani twierdzi, że nie ma konkurencji, skoro tak naprawdę jest jej bardzo dużo. Mnóstwo firm oferuje też produkty naturalne...

3 wypowiedzi
ostatnia 04.09.2018
Psychoterapia

Dla mnie psychoterapia opierająca się na jakiejkolwiek doktrynie religijnej nie brzmi zbyt wiarygodnie :/

1 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Prywatna przychodnia lekarska: Popyt na zdrowie

My w gabinecie posiadamy mobilną kamerę medyczną Smartscope PRO, która umożliwia zarówno dokładne zbadanie dna oka, jak i jego powierzchni. Bardzo przydatna, więc...

5 wypowiedzi
ostatnia 24.07.2018
Optyk ma różowe okulary

:)

10 wypowiedzi
ostatnia 21.02.2018
Optyk ma różowe okulary

a to ciekawe

10 wypowiedzi
ostatnia 31.01.2018