Piotr i Paweł realizuje plan

W kwietniu właściciele konceptu Piotr i Paweł świętowali cztery otwarcia. - Supermarket w Niepołomicach stanowi nową inwestycję jednego z naszych obecnych franczyzobiorców. Punkt w Rudzie Śląskiej uruchomiliśmy z pomocą środków własnych, natomiast sklep w Warszawie przy ul. Wilanowskiej został otwarty przez franczyzobiorcę w istniejącym już wcześniej lokalu – wylicza Tomasz Jędrzejczak, zastępca dyrektora departamentu franchisingu w sieci Piotr i Paweł.
Placówka w Kędzierzynie-Koźlu powstała natomiast w lokalu, w którym wcześniej działał sklep pod marką Groszek. Jego właściciel postanowił zmienić franczyzodawcę. To po części wynik strategii, którą realizuje wielkopolska sieć. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na transfer, mogą uczynić to bez ponoszenia kosztów rebrandingu – ponosi je centrala.
Do tej pory niektórzy franczyzodawcy otwierali nowe sklepy ze środków centrali, by ewentualnie później przekazać je w ręce franczyzobiorców. Nowy pomysł na rozwój oddaje większą inicjatywę zewnętrznym inwestorom. Połowa z 20 otwarć planowanych na 2014 rok dokona się dzięki środkom pochodzącym z kieszeni partnerów. Już teraz struktura własnościowa sieci zaczyna się wyrównywać. Spośród 104 sklepów działających w sieci Piotr i Paweł 59 stanowią punkty własne, a 45 – franczyzowe.
Wysokość inwestycji w supermarket w sieci Piotr i Paweł kalkulowana jest indywidualnie dla każdej lokalizacji. Wynika to m.in. z faktu, że powierzchnię sklepów tej marki charakteryzuje duża rozpiętość. W sieci działają punkty od 150 do 1,7 tys. m2. Np. nowootwarty sklep na warszawskim Mokotowie ma 441 m2 powierzchni sprzedażowej, a placówka w Niepołomicach – 750 m2.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU




















PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Żabka przyspiesza ekspansję i zwiększa liczbę otwarć zaplanowanych na ten rok. Chwali się też wzrostami sprzedaży w pierwszym półroczu 2025.
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się siecią specjalistycznych sklepów zoologicznych.
Rosnąca konkurencja ze strony dyskontów i innych sieciowych formatów sprzyja grupie Chorten, ponieważ detaliści szukają przez to silnego partnera do współpracy.
– Chcemy dalej się rozwijać i konsolidować rynek detaliczny, choć jest on coraz bardziej wymagający – mówi Sylwia Władyko, prezes grupy Chorten.
Sklep sezonowy to propozycja dla zaangażowanych franczyzobiorców Żabki, którzy chcą rozwijać swój biznes latem, w miejscowościach turystycznych.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

– Franczyza Synevo jest dla każdego, kto szuka pomysłu na biznes z szybkim zwrotem, który w dodatku realnie pomaga ludziom – mówi Grzegorz Morawski, kierownik ds. franczyzy Synevo.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Kamil Nowak zdobył nagrodę Top Franczyzobiorca w kategorii doradca marki. Co takiego zrobił dla sieci PSB Mrówka?
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów