Krok w bok

- Większość osób nawiązujących relację biznesową z nami decyduje się na partnerski system współpracy. Działają pod swoją marką, a my wspieramy ich w zakresie diagnostyki komputerowej stóp. Zaopatrujemy ich również we wkładki indywidualne, a także produkty komplementarne, jak wkładki ortopedyczne seryjne, specjalistyczne kosmetyki do stóp, ortezy i odciążenia - mówi Marcelina Bitenc-Jasiejko, dyrektor ds. rozwoju sieci Podologia.pl.
Koncept ruszył w 2013 roku i jak dotąd zdołał przyciągnąć 46 partnerów. Większość z nich to niezależni ortopedzi, rehabilitanci i właściciele gabinetów kosmetycznych, którzy postanowili poszerzyć wachlarz usług o podologię. Dziedzina ta zajmuje się usługami medycznymi i profilaktyką w obrębie stóp i kończyn dolnych i jak przekonuje franczyzodawca, cieszy się coraz większym zainteresowaniem.
- Biznes podologiczny rozwija się w Polsce bardzo dynamicznie, dlatego coraz więcej podmiotów powiązanych w jakikolwiek sposób z branżą medyczną i kosmetologiczną decyduje się na wzbogacenie swojej działalności o profesjonalną podologię. Świadczy też o tym rosnąca w ogromnym tempie liczba wydarzeń (konferencji, sympozjów, warsztatów) oraz publikacji w czasopismach branżowych, nawiązujących do tematyki podologicznej. Nie wspominając o pojawiających się komercyjnych portalach internetowych skierowanych na tematykę podologiczną, czy sklepów internetowych z asortymentem podologicznym – przekonuje Bitenc-Jasiejko.
Przystąpienie do sieci w systemie partnerskim wymaga inwestycji na poziomie 19 tys. zł. Kompleksowe centrum podologii to natomiast koszt sięgający 85 tys. zł. Na razie jeszcze nikt nie zdecydował się na pełną franczyzę, ale według franczyzodawców ma się to wkrótce zmienić.
- Aktualnie prowadzimy rozmowy z kilkoma potencjalnymi klientami zainteresowanymi franczyzą - są to osoby nie związane z branżą medyczną czy kosmetologiczną, które ze względu na brak kwalifikacji, są zdecydowane na zatrudnienie kadry z odpowiednimi kwalifikacjami – twierdzą franczyzodawcy.
(gum)
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Tlenoterapia w komorze hiperbarycznej to sposób na biznes konceptu Oaza Tlenu. Wbrew pozorom nie trzeba mieć wiedzy medycznej, aby zostać franczyzobiorcą marki.
Franczyzodawca Podologia.pl zapewnia, że zysk z jednej wizyty wynosi 300-500 zł. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Marka Medicana proponuje otwieranie franczyzowych placówek medycznych, zajmujących się leczeniem marihuaną.
Patrycja Kaleta-Połyniak pracowała na etacie w gabinecie dietetycznym, ale ciągle myślała o otwarciu własnego. Aż wreszcie odważyła się wejść we franczyzę Projektu Zdrowie.
Podologia.pl wystartowała z nowym konceptem partnerskim o nazwie Functionalmed.pl. Na czym będą zarabiać franczyzobiorcy?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
W trakcie wieloletniej stagnacji w obszarze stricte ofert franczyzowych na polskim rynku franczyzowym w segmencie gastronomicznym, postanowiliśmy dokładnie zrewidować naszą ofertę.
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.