Franczyzobiorca Omega Kancelarie Prawne otrzymuje wyłączność terytorialną, dostęp do programów wspomagających prowadzenie działalności prawnej, m.in. Lex Prestige i Legalis oraz subdomenę na stronie internetowej centrali.
Sobota
19.07.2014
Nie trzeba być prawnikiem, żeby poprowadzić własną kancelarię. Jest jednak kilka innych warunków.
 

Początkowo dwa oddziały Kancelarii Prawnych Omega obsługiwały klientów w Siedlcach i Białej Podlaskiej. Obecnie sieć obejmuje pięć kancelarii własnych i dziewięć franczyzowych. Trwają prace nad uruchomieniem dwóch kolejnych – w województwie podkarpackim i pomorskim. Omega zajmuje się doradztwem prawnym na rzecz klientów indywidualnych i instytucjonalnych, dochodzi także roszczeń odszkodowawczych z tytułu wypadków komunikacyjnych, wypadków w pracy, w rolnictwie i błędów medycznych. Wśród pozostałych świadczonych usług znajdują się ochrona prawna firm i rodziny oraz windykacja wierzytelności.

- Do współpracy zapraszamy nie tylko prawników i radców prawnych. W tym biznesie liczy się także umiejętność pracy w zespole i budowania struktur handlowych. Jeśli jednak przyszły franczyzobiorca nie będzie miał kierunkowego wykształcenia, będzie musiał zatrudnić taką osobę. Jej wybór jest niezmiernie ważny, ponieważ zatrudnienie niewłaściwego prawnika wpłynie negatywnie na markę – wyjaśnia Jarosław Panasiuk, prezes zarządu.

Inwestycja w kancelarię wynosi 25-35 tys. zł. Część tej kwoty stanowi licencja Omegi, pozostałe pieniądze wydamy na wyposażenie biura w sprzęt komputerowy i meble. Dochodzą jeszcze wydatki na widoczne dla klienta z ulicy oznakowanie lokalu. Franczyzobiorca jest także zobowiązany do uiszczania comiesięcznej opłaty w uzgodnionej wysokości. Koszty są tak skalkulowane, że zapewniają obu stronom opłacalność współpracy. Własny lub wynajęty lokal powinien składać się z minimum dwóch pomieszczeń – sekretariatu i pokoju prawnika, a dodatkowo najlepiej, żeby sąsiadował z sądem lub prokuraturą

- Wielu klientów nawiązuje kontakt za pośrednictwem witryny internetowej. W tej branży nowo otwarte kancelarie prawne nie są postrzegane przez klientów jako wiarygodne. Na swoją pozycję muszą ciężko pracować, dlatego dużym ułatwieniem jest dla nich możliwość skorzystania z wiedzy i doświadczenia podmiotu o ogólnopolskim zasięgu i ustalonej renomie – twierdzi Jarosław Panasiuk.
(dw)


Daniel Wilk
dziennikarz

POPULARNE NA FORUM

Nowa agencja marketingowa we franczyzie

Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?

1 wypowiedzi
ostatnia 25.07.2024
Gadżety reklamowe - co zamówić?

TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...

93 wypowiedzi
ostatnia 23.03.2024
Rośnie franczyza spedycyjna

Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...

1 wypowiedzi
ostatnia 27.03.2023
Copywriting sprzedażowy

A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!

2 wypowiedzi
ostatnia 02.03.2022
Copywriting sprzedażowy

Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....

2 wypowiedzi
ostatnia 07.02.2022
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta

Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...

3 wypowiedzi
ostatnia 19.09.2021
Jak pozycjonować stronę internetową?

Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.

77 wypowiedzi
ostatnia 24.02.2021
Agencja marketingowa - czy warto?

Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...

3 wypowiedzi
ostatnia 25.11.2020