Agencja reklamowa online i offline

Pod logo Sklepu Reklamowego działa jeden punkt własny oraz 13 franczyzowych. Agencje przygotowują dla swoich klientów m.in. gadżety reklamowe (długopisy, kubki termiczne, torby, parasole), wykonują usługi poligraficzne, projekty reklam, stron internetowych, a także reklamę zewnętrzną. Zamówienia składane są bezpośrednio w oddziałach agencji lub za pośrednictwem strony internetowej, skąd zamówienie trafia do franczyzobiorcy z danego regionu. Do końca roku Sklep Reklamowy chce zarządzać siecią 25 placówek. Pomogą w tym otwarcia w Warszawie, Szczecinie i Krakowie. Firma planuje także wejść na rynek niemiecki.
Aby rozpocząć biznes pod szyldem Sklepu Reklamowego potrzeba 20 tys. zł. Podana kwota obejmuje umeblowanie lokalu, komputer oraz urządzenie wielofunkcyjne, obrandowanie wewnętrzne i zewnętrzne, materiały marketingowe (ulotki i wizytówki). Franczyzodawca zapewnia także odpowiednie oprogramowanie oraz własną stronę internetową wysoko pozycjonowaną w wyszukiwarkach. Po trzech miesiącach od przyłączenia się do sieci franczyzobiorca zobowiązany jest inwestować min 500 zł miesięcznie na działania marketingowe.
- Nasi partnerzy przechodzą szkolenie z zakresu projektowania grafiki, sprzedaży oraz oferty produktowej, które odbywa się w szczecińskiej centrali. Pomagamy franczyzobiorcom pozyskać klientów wysyłając mailingi do potencjalnych klientów oraz publikując reklamy w lokalnych mediach. Dodatkowo zapewniamy wyłączność terytorialną i wsparcie marketingowe – gwarantuje Łukasz Brzyski, koordynator ds. rozwoju sieci franczyzowej agencji Sklep Reklamowy.
(dw)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Agencja Wirtualna to koncept franczyzowy, który pozwala rozpocząć własną działalność w marketingu internetowym bez doświadczenia i dużych inwestycji.
Sieć Northgate Logistics omijają problemy branży transportowej, dzięki specyficznemu modelowi działania.
Miesięczne zarobki partnerów sieci MBE sięgają średnio od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Kto może dołączyć?
Franczyzobiorczyni Tax Safe z Krakowa dba o work-life balance, ale klientów cały czas jej przybywa. Jak sobie radzi?
Firma chce zmotywować do współpracy franczyzobiorców i zapewnia, że podzieli się z nimi połową zysku. Na co jeszcze mogą liczyć?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Franczyzę i4-Mobile można połączyć z innym biznesem. A franczyzodawca może nawet pokryć część kosztów inwestycji.
Przedsiębiorcy zbyt nisko wyceniają produkty i usługi ze strachu przed utratą klienta. Tymczasem mądrze skalkulowana cena nie tylko przynosi zyski, lecz także pomaga w budowaniu prestiżu marki.
Praca zespołowa to wyzwanie. Kiedy ktoś pracuje nie tak, jakbyśmy chcieli, są sposoby, aby udzielić mu konstruktywnej informacji zwrotnej. Dzięki technice komunikacyjnej FUKO zyskamy w oczach pracownika i zmotywujemy go do działania.
POPULARNE NA FORUM
Nowa agencja marketingowa we franczyzie
Z jakością i skutecznością bardzo słabo. Ktoś czuwa nad kompetencjami ?
Gadżety reklamowe - co zamówić?
TINI GADGETS to miejsce, gdzie technologia łączy się z pomysłowością, tworząc szeroki asortyment produktów, które ułatwią Wasze życie codzienne i sprawią, że...
Rośnie franczyza spedycyjna
Mój znajomy starał się o franczyzę spedycyjna i po rozmowie mogę powiedzieć że odradzam się pchać w ten biznes 1 weksel na dość sporą kasę mimo że firma nic ci...
Copywriting sprzedażowy
A jak zamierzasz weryfikować wzrost sprzedaży dzięki Twoim tekstom?!
Copywriting sprzedażowy
Co sądzicie o tym, by jako copywriter sprzedażowy zastosować model zysku polegający na pobieraniu np. 10-15% zysku klienta w zamian za spełnienie danych warunków np....
Agencja reklamowa przyjdzie do klienta
Jestem franczyzobiorcą, który w sieci Xeromatic pracuje i zarabia. Polecam ten system innym osobom, które chcą otworzyć własny biznes. Zapraszam do bezpośredniego...
Jak pozycjonować stronę internetową?
Pozycjonowanie bardzo wpływa na wyszukiwania w Google. No i faktycznie należy je zlecić agencji e-commerce.
Agencja marketingowa - czy warto?
Oczywiście, że warto, jeśli ktoś ma opcję skorzystania z pomocy agencji mieszczącej się w stolicy, to serdecznie polecam firmę z którą współpracuje - Agencję 4...