Rodzina Wosiów dzieli się władzą
 
                                                                        Do tej pory w skład zarządu Piotra i Pawła wchodzili m.in. prezes Piotr Woś i wiceprezes Paweł Woś, a mama braci - Eleonora Woś jest członkiem rady nadzorczej. Dzisiaj spółka poinformowała o powiększeniu zarządu o nowego wiceprezesa. Został nim Marcin Ratajczak, który objął także funkcję dyrektora handlowego. Menedżer jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na wydziale handlu i marketingu oraz MBA przy Wielkopolskiej Szkole Biznesu. Nowy wiceprezes posiada wieloletnie doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą i dystrybucją w firmach takich jak: Unilever, Sarantis, Raisio Polska oraz Chata Polska. Ostatnie lata Marcin Ratajczak spędził w Imperial Tobacco Polska na stanowisku dyrektora sprzedaży i prokurenta firmy.
W sieci Piotr i Paweł Marcin Ratajczak odpowiedzialny będzie za tworzenie i realizację strategii handlowej oraz umacnianie negocjacyjne pozycji supermarketów w ramach Grupy Handlowej PL Plus. Grupa Handlowa powstała z inicjatywy Piotr i Pawła oraz spółki Bać-Pol, która zaopatruje m.in. sklepy Spar. PL Plus rozwija swój koncept marki ekonomicznej "Lubię" w różnych kategoriach produktowych. Marka obejmuje już ponad 100 indeksów asortymentowych.
- Stworzenie ekonomicznej marki własnej od podstaw na rynku tak konkurencyjnym byłoby dla nas samodzielnie niezwykle trudnym zadaniem. Na bazie tej nowej marki, chcemy pokazać, że razem można sięgać po sukcesy nieosiągalne dla każdego oddzielnie i tworzyć wartość dodaną bardzo pożądaną przez naszych klientów - mówił Piotr Woś, prezes sieci Piotr i Paweł.
Marcin Ratajczak nie od dziś zajmuje czołowe stanowiska w wielkopolskich sieciach spożywczych. Dekadę temu w pochodzącej z Poznania Chacie Polskiej piastował stanowisko dyrektora generalnego. W udzielonym w tedy wywiadzie w magazynie Nasz Kolporter mocny nacisk kładł na rozwój franczyzy.
- Franchising okazuje się jedną z najefektywniejszych form rozwoju własnej działalności gospodarczej. Franczyzobiorca korzysta ze znanej już marki nie rezygnując jednocześnie z niezależności jako przedsiębiorca. W Chacie Polskiej kupcy mają duży wpływ na zarządzanie siecią. To właściciele sklepów pozostają najbliżej klienta i wiedzą najwięcej o jego preferencjach zakupowych - wypowiadał się na łamach miesięcznika.
Również Piotr i Paweł otwiera coraz więcej supermarketów na licencji. W czerwcu franczyzobiorcy sieci otworzyli dwa sklepy - w Wejherowie i Żorach. Oznacza to, że pod logo firmy działa już 107 sklepów
(dw)
 
                                 ZOBACZ W KATALOGU
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Franczyza sklepów spożywczych
                                                /15.10.2025
                                             
                                                Franczyza sklepów spożywczych
                                                /15.10.2025
                                            
                                            W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów
 
                