Klienci są coraz bardziej wyedukowani w kwestii żywienia zwierząt, zaczynają rozumieć, że to, co jest zdrowe dla człowieka, niekoniecznie jest zdrowe dla psa czy kota.
Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska
Poniedziałek
11.08.2014
Sprzedawcy karmy dla zwierząt mogą rozszerzać obszar, na którym prowadzą działalność - mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.
 

Na jakim etapie znajduje się rozbudowa sieci Husse w Polsce?
Sieć liczy w naszym kraju 45 partnerów, a docelowo będzie ich 50-60. Ostateczna liczba zależy od wyłączności terytorialnej posiadanej przez dotychczasowych licencjobiorców. Dążymy do wzmacniania naszych najlepszych franczyzobiorców. Często zdarza się, że osoba która z sukcesem prowadzi biznes, rozszerza obszar działania na kolejny teren. Przykładem takich sytuacji mogą być partnerzy z Bydgoszczy, Gdańska, Bielsko-Białej czy Szczecina, którzy sukcesywnie zwiększają obszar prowadzenia sprzedaży

Jakie działania reklamowe wspierają sprzedaż partnerów?
W ostatnich kilkunastu miesiącach firma prowadziła w centrach handlowych i sklepach wielkopowierzchniowych kampanię promocyjną. Akcja pod hasłem „Miesiąc zdrowego żywienia” miała na celu pokazanie właścicielom pupili na specjalnych stoiskach jak należy karmić psy i koty.

Czy polski rynek sprzedaży karmy dla zwierząt podąża za europejskimi trendami?
Rynek karmy dla zwierząt domowych notuje w Polsce dynamiczne wzrosty. Na razie 85 proc. psów ciągle jest karmione resztkami z obiadu. Dla porównania w Niemczech i Wielkiej Brytanii prawie 70 proc. czworonogów odżywiana jest gotowymi karmami. Klienci są coraz bardziej wyedukowani w kwestii żywienia zwierząt, zaczynają rozumieć, że to, co jest zdrowe dla człowieka, niekoniecznie jest zdrowe dla psa czy kota.

Jakie są wymagania Husse od potencjalnych franczyzobiorców?
Zainteresowani poprowadzeniem biznesu pod logo Husse powinni być kontaktowi, ponieważ nawiązują bezpośrednie relacje z klientami. Ważne jest oczywiście zamiłowanie do czworonogów. Przyszły franczyzobiorca powinien dysponować kwotą 40-50 tys. zł, która pokrywa koszty licencji, zatowarowania i niezbędny kapitał obrotowy. Przedsiębiorca powinien także zainwestować w samochód, którym dowiezie towar do klienta oraz magazyn do przechowywania karm, np. garaż.
rozmawiał (dw)


POPULARNE NA FORUM

Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.07.2024
Carrefour Express - supermarket na licencji

Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...

20 wypowiedzi
ostatnia 22.07.2024
sklepy spożywcze

Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...

7 wypowiedzi
ostatnia 25.03.2024
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami

Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna

1 wypowiedzi
ostatnia 24.03.2024
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator

Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...

2 wypowiedzi
ostatnia 30.09.2023
Nagrodzeni franczyzobiorcy

Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....

1 wypowiedzi
ostatnia 03.02.2023
sklepy spożywcze

Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.

7 wypowiedzi
ostatnia 29.03.2022
Jubileuszowy sklep

Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów

1 wypowiedzi
ostatnia 09.03.2022