Zyski z dodatkowych usług
 
                                                                        2,5 tys. indeksów produktowych - takie jest zwykle zatowarowanie sklepów Małpka Express, dzięki czemu punkty działają w formacie convenience umożliwiającym klientom zrobienie najważniejszych zakupów w krótkim czasie. Sieć poszła jednak dalej, ponieważ jej placówki, dzięki wyodrębnionej strefie, stały się także fast foodami. Ich rosmąca popularność sprawiła, że centrala zdecydowała się wprowadzić sezonowe zestawy, w których znalazły się m.in. hot dogi, croissanty i napoje.
- Strefa Cafe jest jednym z najważniejszych wyróżników oferty naszych sklepów przyciągającym klientów do Małpki Express. Dlatego staramy się ją rozwijać. Już jakiś czas temu wprowadziliśmy do oferty zuppery (automaty z zupami) oraz automaty z kostkami lodu do napojów. Zestawy są kolejnym elementem, strategii stopniowego wzbogacania oferty naszych sklepów – mówi Przemysław Mroczek, dyrektor departamentu marketingu Małpka SA.
W ostatnim kwartale Małpka Express zdecydowanie przyspieszyła ekspansję otwierając swój sklep numer 300 w stolicy Wielkopolski. Miesięcznie powstaje 20-30 placówek. Najwięcej sklepów działa w województwie śląskim (63), zachodniopomorskim (43), wielkopolskim (40) oraz dolnośląskim (33), z czego większość funkcjonuje w największych miastach województw: Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu i Poznaniu.
- Dzięki szybkiej ekspansji i otwarciu 300 sklepów, Małpka Express staje się rozpoznawalna w całej Polsce końca grudnia uruchomimy ponad sto kolejnych sklepów na terenie całego kraju. System partnerski odgrywa dużą rolę w rozwoju naszej sieci. Oferujemy atrakcyjny system rozliczeń i gwarantowane wynagrodzenie. Dzięki temu wielu handlowców decyduje się nawiązać z nami współpracę. Ci, którzy posiadają już własne sklepy, mogą liczyć na dodatkowe wynagrodzenie w formie czynszu za wynajem powierzchni – informuje Maciej Szturemski, prezes zarządu spółki Małpka.
(dw)
 
                                 ZOBACZ W KATALOGU
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
 Franczyza sklepów spożywczych
                                                /15.10.2025
                                             
                                                Franczyza sklepów spożywczych
                                                /15.10.2025
                                            
                                            W branży spożywczej dominują dziś duże sieci. Najbardziej znane marki znajdziecie na Targach Franczyza.
W strukturach Żabki działa obecnie ok. 1 tys. franczyzobiorców z zagranicy, z czego ponad 90 proc. stanowią obywatele Ukrainy.
Piko24 to w pełni zautomatyzowane sklepy, nie wymagające zatrudniania pracowników. Marka chce rozwijać swoją sieć poprzez franczyzę.
Franczyzobiorca Intermarché może albo uruchomić nowy sklep od podstaw, albo przejąć już funkcjonującą placówkę.
– Duża konkurencja powoduje, że samodzielnym przedsiębiorcom coraz trudniej utrzymać się na rynku, działając w pojedynkę – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
 Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                             
                                                Stawiam na Mrówkę
                                                /28.10.2025
                                            
                                            Po powrocie z USA Adrian Luźny stanął przed wyborem – praca na etacie w korporacji czy własny biznes. Wybrał współpracę z PSB Mrówka i dziś prowadzi dwa sklepy w Poddębicach i Łęczycy, pokazując, że przemyślana strategia i wsparcie sieci mogą przynieść realny sukces w handlu detalicznym.
Podczas Targów Franczyza 2025 poznaliśmy laureatów konkursu Top Franczyzobiorca. Nagrodzeni udowadniają, że sukces we franczyzie to nie tylko wyniki finansowe, ale także pasja, konsekwencja i umiejętność inspirowania innych.
W Pałacu Kultury i Nauki odbyły się Targi Franczyza. Przeczytaj relację z tego wydarzenia, zainspiruj się i wybierz biznes dla siebie!
Targi Franczyza 2025 w Pałacu Kultury i Nauki to miejsce, gdzie pomysły na własny biznes nabierają realnych kształtów. Śledź naszą relację i przekonaj się, dlaczego warto być tam osobiście!
Sushi Bistro wprowadza zmiany w menu i chwali się wzrostami sprzedaży.
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów
 
                