Nagrody za zakupy

Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000 roku. W ofercie franczyzowej spółki znajdują się cztery brandy: Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Express oraz Delikatesy Premium. Do sieci należy 2667 placówek, prawie wszystkie franczyzowe.
- W głównej mierze naszymi partnerami są sklepy już działające, więc kwota inwestycji szacowana jest w każdym sklepie indywidualnie w zależności od powierzchni, obecnego wyposażenia, skali remontu. Dla takich właścicieli sklepów konieczna jest pomoc we wdrażaniu nowych technologii czy zmiana aranżacji sklepu - mówi Jan Sałata, wiceprezes zarządu PSH Nasz Sklep.
- Najlepsze lokalizacje dla naszych sklepów to osiedla mieszkaniowe oraz tereny wiejskie z odpowiednim potencjałem ludnościowym. Jesteśmy w stanie dobrze zagospodarować powierzchnie w przedziale 40-800 m2. Dostosowania obiektu do standardów sieci trwa średnio 1-2 m-ce. Dla każdego brandu funkcjonującego w ramach Grupy, przygotowujemy gazetkę promocyjną, w której kupujący znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Emitujemy także billboardy, za pomocą których wraz z producentami przeprowadzamy akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty – opisuje akcje marketingowe Jan Sałata.
Centrala wdraża wspólny program lojalnościowy dla konsumentów a także loterię, w której do klientów trafi ponad 100 tys. nagród. Sieci należące do franczyzodawcy dysponują własnę gazetka promocyjną, w której klienci znajdą całą gamę produktów w atrakcyjnych cenach. Gazetki promocyjne są emitowane cykliczne w obrębie całej sieci, a prezentowana oferta produktowa konstruowana jest pod kątem najlepiej rotujących grup asortymentu w danej sieci sklepów. Firma prowadzi także akcje billboardowe i plakatowe, za pomocą których wraz z producentami przeprowadza akcje sprzedażowe, mocno ukierunkowane na jeden lub dwa hitowe produkty w niskich cenach.
- Silnym punktem oferty przygotowanej dla konsumentów jest program lojalnościowy Super Profit. Nasi franczyzobiorcy bardzo chętnie korzystają z tego narzędzia, pozwalającego skutecznie związać konsumentów z placówką. Punkty przyznawane są w zamian za dokonane zakupy, a następnie zostają zamienione na atrakcyjne, gwarantowane nagrody rzeczowe - wyjaśnia wiceprezes zarządu.
(dw)

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Sieć oferuje już cztery modele współpracy. Najnowszy z nich stawia na mniejsze lokale, niższe koszty inwestycji oraz minimalistyczny wystrój.
Żabka nie zwalnia i już ma 10 tys. franczyzobiorców. Okrągłą liczbę zamyka franczyzobiorczyni z Gliwic.
Bogusława i Paweł Bigos z marką Intermarché są związani od 15 lat. W ostatnim konkursie Top Franczyzobiorca zostali zwycięzcami w kategorii „Najszybszy wzrost w sieci”.
– Zaczynaliśmy od kilku małych sklepów w okolicach Tarnogrodu – mówią Jan i Patryk Łebko, ojciec i syn, którzy wspólnie prowadzą rodzinny biznes w modelu Powered by Kramp.
Powołano nową Radę Franczyzobiorców Żabki na kolejną kadencję. Rada wyłaniana jest co dwa lata i pełni kluczową rolę we współpracy przedsiębiorców z centralą.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
Rafał Jaźwiński od trzech lat prowadzi placówkę franczyzową pod marką Northgate Logistics. Specyfika biznesu pozwala obsługiwać klientów na całym świecie.
Northgate Logistics notuje szybki przyrost sieci i nie zamierza tego zmieniać. W ubiegłym roku otworzyła siedem placówek.
Xtreme Fitness Gyms otwiera kolejne kluby, ale to nie liczby przyciągają uwagę. Co sprawia, że franczyzobiorcy zostają na dłużej i rozwijają się razem z siecią?
Robert Podleś, właściciel firmy Cobi, zaczynał prowadzić biznes w trudnej komunistycznej rzeczywistości. Dzisiaj jego firma sprzedaje swoje produkty do ponad 40 krajów świata. Ale gdyby nie mama, kto wie jak potoczyłyby się jego losy...
POPULARNE NA FORUM
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam. ja w tym roku podpisałem umowę na 5 punktów 2 mam już zrealizowane niestety pozostałe trzy jeszcze nie, niewiem kiedy to nastapi bo pojawia się coraz więcej...
Carrefour Express - supermarket na licencji
Dzień dobry. Szukam chętnych prowadzących sklepy Carrefour do podjęcia współpracy w zakresie umieszczenia na terenie sklepu małego automatu paczkowego. Może być w...
sklepy spożywcze
Pozycjonowanie lokalne to kluczowa strategia dla firm pragnących zwiększyć swoją widoczność wśród lokalnej społeczności. Proces ten skupia się na optymalizacji...
Franczyzodawca otwarty na osoby z niepełnosprawnościami
Jestem osobą niepełnosprawną ostatnio umiarkowanym czy jest szansa żebym mogła wejść we franczyznę i jako osoba niepełnosprawna
Franczyza Odido w nowym wydaniu: Odido Elevator
Witam, Czy ktoś może zdecydował się na współpracę z zOdido w ramach Odido Elevator i może podzielić się doświadczeniami? Chodzi o twardszą franczyzę / wyposażenie...
Nagrodzeni franczyzobiorcy
Należałoby zostawić sobie te nagrodę na spłatę powstających lawinowo długów franczyzobiorców, którzy przez kanibalizacje lokalizacji padają po kilku miesiącach....
sklepy spożywcze
Polecam Franczyzę sklepów Cortez szybko rozwijająca się marka.
Jubileuszowy sklep
Pani Julito proszę uciekać z sieci póki jeszcze dług nie urósł do niebotycznych rozmiarów