Sałatki i kanapki z piskiem opon
Restauracje 7th Street Bar&Grill serwujące dania kuchni amerykańskiej działają w pięciu miastach. Liczba ta zwiększy się po tym, jak właściciel konceptu zdecydował się rozwijać go także w mniejszym formacie pod nazwą Meat&Fit. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem stacjonarnego lokalu muszą liczyć się z wydatkiem w wysokości ok. 60 tys. zł, natomiast osoby zdecydowane na mobilny punkt gastronomiczny w postaci przyczepy czy też food trucka wydadzą na niego 98 tys. zł. Kwota obejmuje kompletną przyczepę gotową do pracy, wymagającą jedynie pierwszego zatowarowania wartego ok. 1,7 tys. zł.
W ofercie Meat & Fit by 7th Street znajduje się szeroki wybór sałatek, sandwiche z grillowaną wołowiną lub drobiem, a także ręcznie panierowane kawałki kurczaka. Wszystkie dania wykonywane są na miejscu. Dodatkowo w ofercie znajdują się napoje Coca Cola, które nie są ogólnie dostępne w Polsce, takie jak Coca Cola waniliowa czy Fanta winogronowa.
- Cały projekt stworzyliśmy tak, aby zainteresowany przedsiębiorca, przy możliwie najniższej kwocie inwestycji, otworzył w pełni funkcjonalny punkt gotowy do pracy. Zapewniają doradztwo w wyborze lokalizacji oraz przygotowanie projektu, a także odbiory urzędowe a następnie pełną logistykę, w tym dostawy produktów do lokali na terenie całego kraju. Jeszcze w tym roku uruchomimy dwa stacjonarne punkty, a już teraz mamy zamówienia na 3 mobilne punkty gastronomiczne w formie przyczep, które będą funkcjonowały w sezonie letnim 2015 - zapowiada Łukasz Błażejewski, menedżer ds. franczyzy 7th Street i Meat & Fit.
Franczyzodawca przekazuje partnerom gotowy foodtruck - pojazd oklejony logo firmy, wyposażony w niezbędny sprzęt gastronomiczny oraz z zainstalowaną kamerą. Obraz z kamery widoczny jest dla franczyzodawcy i franczyzobiorcy, który może obserwować ilu jest klientów oraz czy pracownicy rzetelnie wywiązują się zw swoich obowiązków.
- Planujemy stworzyć stanowiko pracy dla menedżera, który będzie odpowiadał za nasz udział w masowych imprezach organizowanych pod chmurką, takich jaki dni miasta i koncerty. Dzięki temu będziemy mogli przekazywać zlecenia partnerom. Poza tym franczyzobiorca będzie miał ułatwione zadanie, ponieważ centrala załatwi za nich wszelkie formalności związane z obecnością foodtrucka na imprezie - mówi Łukasz Błażejewski. (dw)
ZOBACZ W KATALOGU
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
Fabryka Pizzy zamieniła się we włoską restaurację, która serwuje różnorodne dania. Czy ten ruch się opłacał?
Franczyzodawca Cukrem i Solą oraz Cafe Słodziak poszerza ofertę w lokalach m. in. o croissanty z dubajską czekoladą. Ma też propozycję dla franczyzobiorców, którzy chcieliby zaoszczędzić na inwestycji.
Carat Kebab chce zmienić podejście Polaków do kebabu. Zachęca też franczyzobiorców do łączenia pod jednym dachem kilku marek gastronomicznych.
Paweł Marynowski z ZapieCKanek startuje z franczyzą. Czym zapiekanki jego marki wyróżniają się od konkurencji?
Joanna i Paweł Sobkowiakowie szukali biznesu, który będzie dodatkowym źródłem dochodu. Ważne dla nich było też to, żeby dało się go połączyć z prowadzeniem ich dotychczasowej firmy, a także wychowaniem małego dziecka. Na jaką franczyzę postawili?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Gastronomia, bankowość, usługi? Sprawdzamy, jakie branże i koncepty franczyzowe dobrze radzą sobie na rynku i jaki pomysł na biznes najprawdopodobniej sprawdzi się w 2024 roku.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Wiele osób wciąż myli franczyzę z franszyzą, która jest pojęciem z rynku ubezpieczeń. Niepoprawna jest również franczyzna czy też franszczyzna.
Warsztaty kulinarne dla dzieci, które łączą zabawę z nauką zdrowych nawyków żywieniowych, to dobry pomysł na biznes, zwłaszcza w czasach, gdy coraz więcej osób zwraca uwagę na zdrowy styl życia.
POPULARNE NA FORUM
Dolci Sapori - Mniami
https://youtu.be/kojfdVGqIY4?si=N1J9rlZC1jf4U-2y
Biznes, który bije rekordy
Niestety jako osoba która ma bezpośrednie doświadczenie z ta franczyza, nie moge polecic wspolpracy z nimi. Te artykuly maja na celu tylko nabijanie kolejnych klientow.
Dolci Sapori - Mniami
Jestem również osobą poszkodowaną przez tą firmę 574 720 428
Biesiadowo
Tak patrzę i biesiadowo pisze że ma 119 lokali. Ale na ich stronie nie ma nawet 50
Kawiarnie Cafe Nescafe
Nie chciałabym tej franczyzy
McDonalds opinie o franczyzie
Ja bym pomyślała o tej franczyzie
Doświadczenia z Bafra Kebab
Witam wszystkich, zastanawiam się nad otwarciem punktu Bafry Kebab. Czytając komentarze w internecie mam mieszane odczucia. Czy ktoś się tym interesował? Otworzył? Jakie...
Własny, mobilny punkt gastronomiczny lody, gofry, granita - sprzedaż
Dzień dobry, Noszę się z zamiarem sprzedaży przyczepy (cesja leasingu) po franczyzie znanej jako Lodolandia. Jeśli jest ktoś zainteresowany to zachęcam do...