Kawa w pośpiechu, biznes przemyślany

Take Away Coffee planuje otwarcia franczyzowych kawiarni we Wrocławiu, Warszawie i Gdyni.
Wtorek
04.11.2014
Take Away Coffee zapowiada otwarcie w 2015 roku 20 kawiarni.
 

Take Away Coffee to nietypowy koncept kawiarniany ze względu na powierzchnię lokalu, w którym działa. Wystarczy już 6 m2. Właśnie tyle liczy placówka we Wrocławiu, która do niedawna należała jeszcze do franczyzodawcy. Teraz zarządza nią partner.
- Partner, który przejął od nas kawiarnię, prowadzi równolegle inną działalność. Przedstawiliśmy mu wyniki finansowe uzyskiwane przez Take Away Coffee w tym miejscu. Przedsiębiorca kontaktował się z nami już kilka miesięcy temu, ale właśnie teraz dysponował odpowiednim budżetem niezbędnym do odkupienia lokalu – wyjaśnia Michał Meller z Take Away Coffee.

Kolejny franczyzowy punkt ruszył w centrum Kielc. Do końca roku franczyzodawca zapowiada powstanie jeszcze pięciu kawiarni, a w przyszłym roku nawet 20. - Obecnie finalizujemy rozmowy z inwestorem, który zapewni nam odpowiednią dynamikę rozwoju - dodaje menedżer.

Kawiarnie zlokalizowane w centrach handlowych dedykowane są klientom, którzy chcą usiąść i odpocząć od zakupów. Take Away Coffee, jak sama nazwa wskazuje, celuje w kawoszy, którym bardziej niż na atmosferze zależy na dobrej kawie i na czasie. Chcą szybko zamówić i odebrać kawę. Dlatego najlepsze lokalizacje to okolice dużych skupisk ludzi, w tym sąsiedztwo dworców, przystanków, urzędów, szpitali, biurówców, uczelni wyższych i akademików.

Franczyzobiorca, który chce zainwestować w kawiarnię Take Away Coffee, powinien dysponować kwotą ok. 30 tys. zł, z czego 25 tys. zł należy przeznaczyć na zakup sprzętu, a pozostałe 5 tys. zł na remont lokalu.
- Franczyzobiorca jest do zaopatrywani się w produkty, w tym kawę, bezpośrednio u nas, pozostały asortyment może kupować na własną rękę. Organizujemy partnerowi praktyczne szkolenie, które porusza zagadnienia związane z przygotowywaniem wszystkich rodzajów kawy, sposób obsługi klientów oraz skutecznych działań marketingowych - mówi Michał Meller. (dw)


 

 


Daniel Wilk
dziennikarz

ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab
Amori Pomodori
Atelier Herosima
Autorskie Lody Piccolo
Bafra Kebab
Berlin Döner Kebap
Beza Krówka Lody rzemieślnicze
Biesiadowo
Bike Café
Browar Korona
BuBu Bubble Tea
Cafe Słodziak
Candy Pop
Carat Kebab
Chinkalnia
Cochise Burger
Coffeeloffee
Cofix
Crazy Bubble
Cudo Vegan Sushi
Cukiernia Sowa
Cukrem i Solą
Da Grasso
DG Restauracje
Dobra Pączkarnia
Domino’s Pizza
Donuterie
Doskoi
Easy Beer
Easy Wine
Express Pizza American Style
FABBRICA Italian Comfort Food
Falla
Felix Chicken
Fit Cake
Good Chicken
Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni
Grande Pizza
Gruby Benek
Hotdogzna
Ice'n'go
Japanos
Kashka
Kiss Kim Chi
Koku Sushi
Krowa Mać Burgers
Kurcze Pieczone
Langos
Lodolandia & Kołacz
Lody Bonano
Lody Lida
Lviv Croissants
Makarun
Maxipizza
McDonald’s
Meron
Ministerstwo Śledzia i Wódki
Mniami Ice Cream
Mr. Kebab
New York Hot Dog
New York Pizza Department
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Pączki Mamy
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Pijalnia Wódki i Piwa
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Pizza Factory
Pizza Hut
Pizzeria Stopiątka
Prosiak Polski Kebab & Fast Food
Ramen Shop by Sushi Kushi
Salsiccia Pizzeria Napoletana
Sayuri Sushi
SiGelato
So Coffee
Stava
Steiku Haoss
Subtilité Wine & Bar
Subway
Sulaiman Kebab
Sushi Bistro
Sushi Burrito
Sushi Kushi
Szaszłykowo
Taco Bar
Tawerna Pepe Verde
The White Bear Coffee
Tibesti 2Go
Totti Pizza Rzymska
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
United Chicken
Wendy’s
Western Chicken
Western Tortilla
Yum Yum Kebab
ZapieCKanki
Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta
ŻarWok
Zdrowa Krowa