Dwa razy więcej Indepro

Tomasz Gruchała z Indepro Nieruchomości
– W okresie pierwszych ośmiu miesięcy bieżącego roku uruchomiliśmy sześć nowych oddziałów sprzedażowych: w Gdańsku, Wrocławiu, Białymstoku, Rzeszowie, oraz dwa w Warszawie – mówi Tomasz Gruchała, kierownik ds. rozwoju sieci franczyzowej Indepro Nieruchomości.
Obecnie w ramach konceptu działa 11 oddziałów sprzedażowych w całej Polsce. Trwają też rozmowy z kilkunastoma nowymi partnerami, z których część ma wystartować ze swoim biznesem jeszcze w tym roku.
– Poszukujemy kandydatów posiadających doświadczenie menedżerskie niekoniecznie w tej branży. Kandydatów przedsiębiorczych o świadomości biznesowej, chcących osobiście zaangażować się w zarzadzanie biznesem, gotowych świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Do naszej sieci mogą dołączyć także funkcjonujący pośrednicy chcący zwiększyć swoją skalę i efektywność – mówi Tomasz Gruchała.
Menedżer wskazuje, że po deregulacji rynek pośrednictwa nieruchomości uległ znacznemu rozproszeniu. Aby wykonywać zawód pośrednika, nie potrzeba już żadnych pozwoleń. Od momentu ich zniesienia z początkiem 2014 roku na rynek weszło mnóstwo nowych graczy, jednak spora część z nich zaczęła działalność bez przygotowania merytorycznego, finansowego i organizacyjnego.
– To zaś skutkuje niejednokrotnie usługami o wątpliwej jakości. Nieuchronnie rynek pośrednictwa nieruchomościami zmierza ku konsolidacji i będzie skupiał się wokół kilku największych, najlepiej zorganizowanych sieci, świadczących usługi na najwyższym poziomie, z uwzględnieniem potrzeb klientów i polskich realiów – prognozuje Tomasz Gruchała. – Obecnie działa kilka agencji rozwijających sieć oddziałów franczyzowych w oparciu o własny model działania. Rynek będzie konsolidował się właśnie wokół kilku rozwijających się agencji sieciowych, które umożliwią działanie pod silną marką sprawdzoną przez klientów oraz samych pośredników. Wybierani będą franczyzodawcy, którzy dostarczą kompletny model działania, zaawansowane wsparcie w postaci kompletnego systemu szkoleniowego, pełną platformę marketingową i gotowe nowoczesne rozwiązania organizacyjne i informatyczne.
Franczyzodawca Indepro chce otwierać swoje biura w miejscowościach powyżej 2 tys. mieszkańców. Kwota inwestycji zależna jest od wielkości planowanego biura, jego lokalizacji oraz ilości personelu. Partner powinien dysponować jednak kapitałem w wysokości co najmniej 20 tys. zł.
– Wszystkie opłaty finalnie ustalane są w trakcie negocjacji z nowym partnerem – zapowiada Gruchała. – Agencja działająca w ramach sieci Indepro, przy realizacji założeń ilościowych, osiąga rentowność w drugim kwartale licząc od momentu jej uruchomienia. Okres zwrotu zainwestowanego kapitału zależy oczywiście od jego wysokości, gdzie przy standardowym poziomie inwestycji, zwrot powinien nastąpić już w trzecim kwartale.

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

– W Polsce stale rośnie poziom świadomości klientów, jeśli chodzi o korzystanie z usług pośrednictwa w sprzedaży czy zakupie nieruchomości – mówi Agata Korzeniewska, dyrektor sieci franczyzowej Metrohouse.
Dobry pośrednik nieruchomości zaczyna być coraz bardziej ceniony. Jak otworzyć taki biznes?
Na koniunkturze w branży budowlanej korzystają nie tylko deweloperzy, lecz także inne biznesy: architekci wnętrz, ekipy remontowe, agenci nieruchomości.
Greathouse chce otworzyć 50 placówek w Polsce. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
Aspect Nieruchomości rozszerzył działalność o usługi, które zagwarantują partnerom stabilny dochód na lata.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

O tym, dlaczego Xtreme Fitness Gyms stawia na wolnostojące kluby, opowiada Filip Puchalski, Commercial Director marki.
Iwona Korneluk 15 lat temu otworzyła swój pierwszy sklep pod szyldem Moodo. Jak jej się współpracuje z marką?
O wygodę i dyskrecję najłatwiej na własnym podwórku. Dlatego Laser On The Way szybko zyskuje zwolenników. Na czym polega ten koncept?
Homla chce powiększyć swoją sieć. Szuka franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem sklepu marki w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
POPULARNE NA FORUM
Greathouse gwarancją wsparcia biznesowego i sukcesu
Jeśli ktoś chce porozmawiać o założeniu biura pod naszym brandem to zapraszam na spotkanie lub kontakt mailowy/tel mail: mariusz@greathouse.pl tel: 690 550 273 Na forum...
WGN selekcjonuje partnerów
Nieruchomości zawsze były w obrocie, pośrednictwo to dobry fach na przyszłość.
Od agenta do właściciela
Z WGN współpracuje od lat, wiele nieruchomości powierzyłem w ręce agentów. Polecam każdemu.
WGN idzie na rekord
Gratulacje! To zaskakujący wynik. WGN jest znaną marką i przyciąga klientów.
Od agenta do właściciela
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku! WGN ma znakomitych i profesjonalnych partnerów
WGN idzie na rekord
Bardzo ciekawy artykuł. Warto przyjrzeć się Grupie WGN jako pomysł na biznes.
Od agenta do właściciela
Brawo Panie Tomaszu! Widać, że nieruchomości to Pana pasja. Ciekawa franczyza, może sama zainteresuje się tematem.
Nowa franczyza w nieruchomościach
Dobrze rozumiem, że oprócz agencji nieruchomości mogę zarabiać dodatkowo na poleceniach usług, jak kredyt i ubezpieczenie tak? Pozdrawiam, Krzysztof