moda
Franczyza w modzie
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Sklep odzieżowy może mieć różne oblicza: sportowe, kobiece, młodzieżowe albo typowo męskie. Ten biznes dobrze rozwijać z licencją franczyzową.
Gatta po zmianach
W czasie kilkuletniej restrukturyzacji Gatta zamknęła kilkanaście sklepów. Jak marka radzi sobie teraz?
Własna marka odzieżowa
Jak wejść w branżę modową i otworzyć własną firmę odzieżową? O swojej biznesowej drodze opowiada Katarzyna Milczarkiewicz, właścicielka firmy pg clothes.
Nowy szyld znanej marki
Reporter – to nowa nazwa marki dotychczas znanej jako Reporter Young. Skąd ta zmiana?
Z etatu do franczyzy
Zanim Katarzyna Łucka została franczyzobiorczynią Blue Shadow, pracowała w sklepie tej marki przez 10 lat. Co się zmieniło, gdy została jego właścicielką?
Sklep znanej marki
4F to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Jak otworzyć sklep pod takim szyldem?
Top Secret otwiera kolejne sklepy
Jak rozwija się sieć Top Secret z nowym właścicielem? Franczyzobiorcy mogą sprzedawać jedną markę, albo zdecydować się na dwie.
Kobiecy biznes Małgorzaty Ekert
Uwielbia upiększać kobiety, kocha zarabiać pieniądze – to tajniki sukcesu Małgorzaty Ekert, właścicielki butiku Fashion Dream Team.
Greenpoint kupuje Top Secret
Redan postanowił sprzedać prawa do marki i sieć sklepów Top Secret spółce Greenpoint. Co to oznacza dla franczyzobiorców?
Second hand ma się dobrze
VIVE Profit chce zakończyć ten rok z siecią liczącą sto sklepów. Czy jest już blisko tej liczby?
Gatta wyszła na prostą
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.
Franczyza z 4F
4F otwiera sklepy mono- i multibrandowe. Od czego zależy wybór formatu i ile trzeba mieć na inwestycję?
Talent do handlu
Małgorzata Buszek od 13 lat prowadzi sklep Moodo w Chojnicach i właśnie otwiera kolejny. Jaka jest jej recepta na sukces?
Moodo kusi franczyzobiorców
Moodo ma promocję dla nowych franczyzobiorców. Mogą zaoszczędzić już na starcie inwestycji.
Otwieramy salon z modą męską
Villaro właśnie otwiera pierwszy salon franczyzowy. Marka, która ma już ponad 20 sklepów własnych, chce się dzielić licencją na biznes z kolejnymi franczyzobiorcami.
Własny biznes zamiast etatu w korporacji
Małgorzata Haftaniuk wiele lat przepracowała w korporacji, aż w końcu zdecydowała się przejść na swoje. Czy nie żałuje tego kroku?
Tanecznym krokiem w biznes
Julia Wójcicka i Michał Pernak przez wiele lat byli zawodowymi tancerzami. Teraz prowadzą sklep odzieżowy. Na jaką markę postawili?
Sklep z segmentu premium
– W Polsce odzież premium sprzedaje się bardzo dobrze – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy GPoland Group.
Top Secret chce upadłości
Spółka Top Secret złożyła wniosek o upadłość. Czy z rynku zniknie też marka i sieć sklepów pod tym szyldem?
Salon z obuwiem
– Najbardziej optymalnym partnerem byłby masterfranczyzobiorca, z którym moglibyśmy wyjść też poza granice Polski – mówi Natalia Walczak-Szalek z Clarksa.
Second hand we franczyzie
Second handy wpisują się w panującą dziś modę na slow fashion. Marka VIVE Profit proponuje otwarcie takiego sklepu w modelu franczyzowym.