moda

moda | 12.11.2019

Biznes we włoskim stylu

Armani Exchange od roku rozwija sieć franczyzową w Polsce. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży odzieżowej, żeby zostać franczyzobiorcą marki?

Armani Exchange od roku rozwija sieć franczyzową w Polsce. Czy trzeba mieć doświadczenie w branży odzieżowej, żeby zostać franczyzobiorcą marki?

moda | 23.09.2019

Biznes w modzie

– Większość naszych franczyzobiorców to firmy rodzinne, posiadające jeden lub dwa sklepy – mówi Grzegorz Tokarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju marki Quiosque.

moda | 09.09.2019

Interes w dobrym stylu

Franczyzodawca Grupy Vistula pobiera od partnera jednorazową opłatę licencyjną w wysokości 10 tys. zł. Co oferuje w ramach pakietu franczyzowego?

moda | 04.09.2019

Zarabiaj na bieliźnie

– Esotiq działa w oparciu o model depozytowy, zatem franczyzobiorcy nie ponoszą wydatków na zatowarowanie – mówi Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.

moda | 03.08.2019

Zysk w dobrym stylu

Sieć Recman liczy 74 sklepy franczyzowe. Ile trzeba zainwestować w salon z odzieżą męską?

moda | 27.07.2019

Z miłości do mody

Violetta Czerkawska salon Made in G prowadzi wspólnie z mężem w Toruniu. Ile trzeba zainwestować w otwarcie sklepu odzieżowego marki premium?

moda | 15.07.2019

Sklep skrojony na miarę

Franczyzodawca marki Dastan zapewnia, że kwota 60 tys. zł wystarczy na otwarcie sklepu odzieżowego.

moda | 27.06.2019

Pomocna dłoń

Franczyzodawca Greenpoint zwiększył zakres pomocy dla nowych franczyzobiorców. Na jakie wsparcie mogą liczyć?

moda | 23.06.2019

Elastyczny biznes

– Koszty inwestycji w sklep pod szyldem Gatty powinny zamknąć się w kwocie 70-80 tys. zł – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

moda | 16.06.2019

Sklep z wieloma markami

– Przyszli franczyzobiorcy marki GPoland mają do wybory aż cztery modele współpracy – mówi Monika Szurgot, menedżer ds. rozwoju GPoland.

moda | 23.05.2019

Franczyzobiorca ma wybór

Właścicielka konceptu Family Shop dała potencjalnym franczyzobiorcom wybór. Własny sklep mogą otworzyć bez konieczności uiszczania opłaty franczyzowej. Co tracą, a co zyskują?

moda | 16.05.2019

Stawiają na galerie

Moodo zamierza otworzyć co najmniej 20 sklepów w tym roku. Ile franczyzobiorca musi mieć pieniędzy na inwestycję?

moda | 29.04.2019

Pomysł na biznes z Paryża

Francuska marka odzieżowa The Kooples planuje zbudować sieć franczyzową w Polsce. Czy franczyzobiorcy muszą mieć branżowe doświadczenie?

moda | 04.04.2019

Doświadczony franczyzobiorca

Rafał Wiśniewski przeanalizował wiele ofert franczyzowych zanim zdecydował się otworzyć własny sklep odzieżowy. Na jaką markę postawił?

moda | 18.03.2019

Życiowa decyzja

Remigiusz Owczarski zanim otworzył salon Gatty przez rok był w kontakcie z franczyzodawcą. Co ostatecznie przekonało go do przejścia na swoje?

moda | 05.03.2019

Franczyza w modzie

W 2019 roku Diverse zamierza skoncentrować się na rozwoju sieci salonów franczyzowych w województwie dolnośląskim, lubuskim i śląskim.

moda | 21.01.2019

Pierre Cardin rusza za granicę

Marka Pierre Cardin w 2019 roku planuje rozwój swojej sieci na rynku czeskim i słowackim. Czy otwarcie sklepu franczyzowego w Polsce będzie jeszcze możliwe?

moda | 12.01.2019

Cała para we franczyzę

Esotiq w ubiegłym roku skoncentrował się na rozwoju sieci. Ile obecnie ma sklepów?

moda | 06.01.2019

Na kłopoty e-sklepy

– Planujemy zmniejszyć wpływy z tradycyjnych kanałów sprzedaży na rzecz e-sklepu – mówi Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci Greenpoint.

2
3
4
5
następna  
ostatnia