beauty i fitness
Branża beauty w rozkwicie
– Rośnie zainteresowanie naszymi zabiegami. Mamy też coraz więcej chętnych na otwieranie placówek pod naszym szyldem – mówi Marzena Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Yasumi.
Biznes z elektrostymulacją
O tym, czy studio EMS to perspektywiczny biznes w Polsce opowiada Bartłomiej Stanek, właściciel sieci Studio Synergy.
Gentlemen Barber Shop rozwija sieć franczyzową
Firma Miłosza Anbatawiego ruszyła w trudnym okresie, na konkurencyjnym rynku, ale świetnie sobie radzi. Jaka jest tajemnica jej sukcesu?
Biznes na zdrowie
Klub fitness to dobry biznes dla pasjonatów sportu. A franczyzodawca musi być też dobrym trenerem biznesowym, żeby partner nie odniósł kontuzji.
Sprzed tablicy do biznesu
Co robi matka, która po urlopie wychowawczym nie chce wracać na etat w szkole? Zakłada biznes.
Fitness nie boi się kryzysu
– Najmocniejsi nie tylko przetrwają, ale też się rozwiną. Co widać po zainteresowaniu naszą franczyzą – mów Łukasz Dojka, właściciel Xtreme Fitness Gyms.
Zarabiamy na piłce nożnej
Football Arena szuka partnerów chętnych zainwestować w hale sportowe. Jak działa ten biznes?
Otwieramy salon fryzjerski
Firma Trendy Hair Fashion rozwija się i wprowadza nowe usługi do swoich salonów. Jak zostać franczyzobiorcą tej sieci?
Yasumi rośnie w niepewnych czasach
Przybywa osób zainteresowanych otwarciem biznesu pod szyldem Yasumi. W wakacje ruszy kilkanaście nowych placówek.
Salony masażu wciąż popularne
Orient Massage i Thai Organic zadebiutowały na rynku zaraz przed pandemią. Mimo trudnej sytuacji udowodniły, że kryzys na rynku można przekuć w sukces.
In.Time idzie jak burza
Pierwsze studio franczyzowe in.Time otworzyło się ledwie rok temu, a w tym roku będzie ich już sześć. Co przyciąga partnerów do treningów EMS?
Wysportowany franczyzobiorca
Xtreme Fitness Gyms nieustająco otwiera nowe kluby. Co pomaga firmie w rozwoju?
Franczyza w wersji light
Studio Synergy Light to opcja dla mniejszych miast i osób z mniejszym budżetem na start. Ile trzeba zainwestować?
Marka bije rekordy
W minionym roku średnie obroty salonów DepilConcept w Polsce były na poziomie 60 tys. zł, w tym skoczyły do 94 tys. zł.
Z korporacji do własnej firmy
Franczyzobiorczyni Studia Figura z Poznania ma już trzy własne lokale i nie powiedziała jeszcze ostatniego słowa. Jak udało jej się osiągnąć sukces?
Wizyta u fryzjera bez umawiania
W salonach marki Haircut Express wizyty odbywają się bez umówionych terminów. Jak nawiązać współpracę i ile można zarobić?
Studio treningowe dla mam
Franczyzobiorczyni konceptu 36minut zdecydowała się na własny biznes, będąc młodą mamą. Jak sobie radzi?
Trening EMS coraz popularniejszy w małych miastach
Studia EMS FitFactory najpierw otwierane były w dużych miejscowościach. Obecnie biznes ten sprawdzi się nawet w mniejszych miastach.
Branża, która mocno przyspiesza
Sylwester Sałasiński i Patrycja Falkiewicz, franczyzobiorcy Orient Massage i Thai Organic, niedawno otworzyli trzeci salon masażu. Udowadniają, że w każdych czasach można rozwijać biznes.
Otwieramy park trampolin
Dobry biznes i dobra zabawa mają ze sobą zaskakująco wiele wspólnego. Można się o tym przekonać zakładając park trampolin.