HANDEL

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 16.11.2005

"Bliska" nowym orężem płockiego giganta

Premierę sieci o nazwie "Bliska" zaplanowano na koniec listopada. Ma kusić niższymi cenami i powstrzymać spadek udziału spółki w rynku.

moda | 16.11.2005

Po klientów do sąsiadów

Poznańska spółka Semax, właściciel sieci sklepów wyprzedażowych z odzieżą Vabbi Factory Outlet, planuje w ciągu trzech lat otworzyć 30 sklepów za granicą.

art. spożywcze i przemysłowe | 15.11.2005

Słabe wyniki Wal-Marta

Seria huraganów i drogie paliwa płynne ograniczyły w minionym kwartale wzrost zysku Wal-Mart Stores. Firma liczy jednak na poprawę wyników dzięki rozszerzeniu asortymentu i energicznej reklamie.

moda | 15.11.2005

Ucieczka przed konkurencją

Giełdowe sieci odzieżowe i obuwnicze spieszą się z rozwojem firmowych sklepów za granicą. Krajowych klientów chcą zdobywać nowymi markami.

moda | 15.11.2005

Buty idą do Rosji

Grupa CCC, największa krajowa firma obuwnicza, planuje ekspansję w segmencie obuwia wyższej jakości i luksusowego. W przyszłym roku otworzy dwie sieci sklepów pod nowymi markami oraz 40 sklepów w sieci CCC. Spółka planuje wejście na rynek rosyjski i ekspansję w Czechach.

moda | 14.11.2005

Artman poprawia wyniki

Artman S.A. wypracował w ciągu ostatnich trzech miesięcy przychody przekraczające 90 mln zł - o 33 proc. więcej w porównaniu z trzema kwartałami poprzedniego roku.

moda | 14.11.2005

Bytom zarzuca sieć

Odzieżowa spółka zamierza zwrócić się do akcjonariuszy po pieniądze. Chce rozbudować sieć dystrybucji i podwoić sprzedaż.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.11.2005

Eldorado rozmawia o przejęciach

Czwarty kwartał będzie decydujący dla realizacji planów Eldorado - zapowiada Artur Kawa, prezes przedsiębiorstwa. W trzecim kwartale spółka zanotowała trzykrotny wzrost zysku netto - dzięki sprzedaży nieruchomości.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.11.2005

Pozamykać supermarkety w święta

Pierwszy raz pracownicy hipermarketów zaprotestują przeciw pracy w wolny dzień - piątkowe Święto Niepodległości. I pierwszy raz mają poparcie rządzącej partii - PiS.

moda | 09.11.2005

Key zbuduje własną sieć

Choć wrocławska firma ma już 140 partnerskich punktów sprzedaży, to wciąż jej mało. Marzą się jej bowiem własne sklepy.

moda | 09.11.2005

Okazja na zysk

Kiedy Mirosław Kamiński otwierał pierwszy sklep z końcówkami kolekcji markowej odzieży, nie spodziewał się, że wkrótce stanie się właścicielem sieci dobrze prosperujących outletów.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.11.2005

Duńczycy idą na wschód i południe

Działająca dotąd tylko na zachodzie kraju sieć sklepów spożywczych Netto zaczyna ekspansję w kolejnych regionach Polski. Chce otwierać 50 placówek rocznie.

art. spożywcze i przemysłowe | 08.11.2005

Będą ograniczenia w otwieraniu hipermarketów?

PiS chce ustawy ograniczającej otwieranie hipermarketów. Dlaczego? Z troski o drobnych polskich przedsiębiorców.

moda | 08.11.2005

Światowy gigant sportowy wraca do gry

Intersport, największa na świecie sieć sklepów sportowych, po raz drugi próbuje szczęścia w Polsce. Jej nowym partnerem będzie Maks Sport. W ciągu najbliższego roku firmy chcą zdobyć 30 proc. polskiego rynku.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 03.11.2005

Koncerny zaatakują tanimi stacjami

Od końca listopada będziemy taniej tankować. Koncerny paliwowe zaczynają walczyć o klienta, otwierając tzw. ekonomiczne stacje. Benzyna i olej napędowy mają tam kosztować o kilka lub kilkanaście groszy mniej.

moda | 02.11.2005

Zmiany w branży odzieżowej

- rozmowa z Piotrem Beltranim, kierownikiem ds. rozwoju sieci franczyzowej marki House.

art. spożywcze i przemysłowe | 02.11.2005

Trudny winiarski biznes

Właściciele sieci Wina 2000 na własnej skórze doświadczyli jak ciężko jest znaleźć właściwego franczyzobiorcę. Miała powstać sieć, tymczasem powstały sklepy własne, w dodatku oferta win została uzupełniona o inne produkty spożywcze.

moda | 02.11.2005

Mali rosną obok dużego

Każdy dziś może otworzyć sklep z markowymi i modnymi ciuchami. A wszystko dzięki franczyzie.

moda | 29.10.2005

Pomysł na eksport

Vabbi Factroy Outlet, prowadzona przez firmę Semax największa w Polsce sieć sklepów wyprzedających wyroby znanych producentów, przymierza się do ekspansji za granicę.

moda | 27.10.2005

Polacy ubierają sąsiadów

Polskie sieci odzieżowe otwierają więcej sklepów za granicą niż w kraju.

  pierwsza
  poprzednia
164
165
167
168
następna  
ostatnia