USŁUGI

gastronomia | 14.03.2019

Z rodzinnego przepisu

Lody Piccolo można sprzedawać z lodziarni stacjonarnej i mobilnej. Najlepiej zacząć jak najszybciej.

usługi dla klientów indywidualnych | 13.03.2019

Sukces nie jest iluzją

Chociaż prywatne muzea są rzadkością, Muzeum Iluzji otwarte trzy lata temu w Zagrzebiu, okazało się hitem. Teraz można otworzyć je we franczyzie, również w Polsce.

gastronomia | 12.03.2019

Co dalej z Telepizzą?

AmRest nie kupi udziałów w Telepizzy. Co teraz? Czy Telepizza poszuka kolejnego inwestora?

gastronomia | 10.03.2019

Biznes tylko roślinny

– Coraz więcej ludzi interesuje się jedzeniem wegańskim. Dzięki temu rośnie grono naszych potencjalnych klientów – mówi Marcin Krysiński, franczyzodawca Mihiderki.

nieruchomości | 08.03.2019

Ruch w nieruchomościach

Investor Nieruchomości planuje otworzyć 11 nowych placówek franczyzowych w 2019 roku.

finanse i bankowość | 07.03.2019

Partner w finansach

Banking Retail System zrzesza ponad 1,5 tys. pośredników finansowych. Jakie są korzyści z przystąpienia do tego systemu partnerskiego?

gastronomia | 06.03.2019

Pizza w wersji mini

New York Pizza Department ma dla franczyzobiorców nowy format lokalu – o niższej kwocie inwestycji.

doradztwo i księgowość | 04.03.2019

Stawiamy na efektywność

– Nasza franczyza pozwala połączyć nowoczesność z lokalnością – mówi Rafał Obarzanek, dyrektor departamentu programu partnerskiego Tax Care.

gastronomia | 04.03.2019

Mała czarna na rowerze

Franczyzodawca Tornado Café proponuje otwieranie mobilnych kawiarenek na licencji. Czy to biznes tylko na sezon wiosenno-letni?

gastronomia | 27.02.2019

Wakacje zgarniają rynek

Wakacje.pl przejmują kolejną franczyzową sieć z branży turystycznej – Wakacyjny Świat. Czy to oznacza, że ta ostatnia marka zniknie z rynku?

usługi dla biznesu | 26.02.2019

Lokalny biznes

– Do grudnia 2019 roku chcielibyśmy mieć 50 funkcjonujących portali na terenie całego kraju – mówi Mariusz Frej, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży TwojeMiasto.poleca.to.

gastronomia | 22.02.2019

Bistro na fali

Krówka i Połówka w rok otworzyła 10 lokali franczyzowych. W czym tkwi sekret popularności konceptu?

uroda i fitness | 18.02.2019

Trampolina do biznesu

– Poszerzamy ofertę z myślą o kolejnych grupach klientów. Dla dorosłych uruchomimy siłownie, a dla małych dzieci interaktywne parki rozrywki – mówi Bartosz Śledziński z Jump Planet.

usługi dla klientów indywidualnych | 18.02.2019

Ekoinwestycja się opłaca

Biznes, który nie zagraża środowisku jest dziś bardzo opłacalny. Franczyzodawca Ecomyjni wie o tym najlepiej. Ile można zarobić, zakładając myjnię parową?

gastronomia | 16.02.2019

Spaghetti po nowemu

Gastromall Group został inwestorem strategicznym i przejmuje udziały w sieci Makarun Spaghetti and Salad. Co to oznacza dla obu marek?

gastronomia | 13.02.2019

Pora na lody

Mini Melts chce w tym roku rozbudować sieć do ponad 400 punktów. Ma dla chętnych kilka propozycji współpracy.

gastronomia | 11.02.2019

Pizza w dzień i w nocy

New York Pizza Department szykuje się do otwarcia sześciu kolejnych lokali we franczyzie.

uroda i fitness | 09.02.2019

Znacznie więcej niż trampoliny

Jump Planet już niebawem uruchomi całkowicie nowy koncept, który znacznie rozszerzy ofertę. Zdaniem firmy nowy projekt wyprzedza rozwiązania oferowane przez konkurencję.

gastronomia | 07.02.2019

Biznes całą dobę

Seta Disco to lokale nawiązujące do PRL-u, ale w nowoczesnym wydaniu. Co to znaczy?

doradztwo i księgowość | 06.02.2019

Księgowa we franczyzie

Franczyza Tax Safe to propozycja dla księgowych, którzy chcieliby otworzyć własne biuro rachunkowe.

1
3
4
5
następna  
ostatnia