USŁUGI

Otwieramy salon kosmetyczny
SensualSpa ma kilkanaście salonów partnerskich w Wielkiej Brytanii, ale korzenie marki są polskie. I w Polsce chce się teraz rozwijać.

Chcemy być najwięksi w Europie
O rozwoju Thai Organic i Orient Massage salonów spa i masażu opowiada dr Martyna Buchalska, członkini zarządu sieci oraz autorka linii pro’kosmetyków przeznaczonych do masażu.

Rośnie popyt na orientalny masaż
Salon Jasmine Oriental Massage & Spa ruszył w czasie pandemii i szybko znalazł wielu zwolenników. Jak dzisiaj rozwija się firma?

Urośli dzięki franczyzie
Iza Poradowska i Michał Tarnowski są małżeństwem, wspólnie prowadzącym franczyzowe placówki Giganci Programowania. W konkursie na TOP Franczyzobiorcę wygrali w kategorii „doradca marki”.

Franczyza w dobrej formie
Sieć klubów Xtreme Fitness Gyms obniżyła opłaty franczyzowe. Dlaczego firma zdecydowała się na taki krok?

Sprawdzone pomysły na biznes
Targi Franczyza tuż tuż. Wśród licznych wystawców, obecnych 19-21 października w Pałacu Kultury i Nauki, najliczniej reprezentowaną branżą – jak co rok – będzie gastronomia.

WGN selekcjonuje partnerów
Do WGN spływa kilkadziesiąt zapytań o współpracę, ale firma wybiera z nich tylko dwóch kandydatów miesięcznie. Kto ma szansę na dołączenie do sieci?

Epaka myśli długofalowo
Firma oferująca usługi kurierskie szuka partnerów przede wszystkim w takich miastach, jak: Wrocław, Poznań, Szczecin oraz Toruń.

Przepis na kuchnię azjatycką
Mama Thai serwuje klientom kuchnię krajów Azji. Teraz chce podzielić się swoją licencją na biznes z franczyzobiorcami.

Liczymy na owocne spotkania
– Obecność na ubiegłorocznych Targach Franczyza zaowocowała trzema nowymi placówkami pod naszym szyldem – mówi Agnieszka Dąbrowska z Freedom Nieruchomości.

Nowa propozycja od Stavy
Stava proponuje nowy model współpracy – dla inwestorów, którzy wolą mniej angażować się w prowadzenie biznesu.

Social media napędzają biznes
Firma franczyzobiorcy Metrohouse rośnie, dzięki komunikacji poprzez media społecznościowe. Jak je wykorzystuje w biznesie?

Stabilny dochód
– W naszej branży wysokość miesięcznych dochodów jest trudna do przewidzenia. Dzięki nowym usługom chcemy zapewnić partnerom stabilny przychód – mówi Tomasz Barski z Aspect Nieruchomości.

WGN idzie na rekord
W trzecim kwartale tego roku biura WGN zrealizowały o ponad 30 proc. więcej transakcji niż rok temu. Co tak napędza rynek?

Kebab z niską inwestycją
Franczyzodawca AM AM Kebab zapewnia, że na start w tym biznesie nie potrzeba dużych pieniędzy. A ile można zarobić?

Pizza się nie przejadła
– Wszystkie rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami opieramy m.in. na analizie rynkowej i potencjale sprzedażowym danego miejsca – mówi Rafał Piasecki z Da Grasso.

Ożywienie na rynku nieruchomości
Zachód Nieruchomości notuje wzrost zainteresowania kupujących zarówno na rynku pierwotnym, jak i wtórnym. Franczyzodawca coraz prężniej działa też za granicą.

Dlaczego tak trudno coś sprzedać?
Czym naprawdę jest sprzedaż, jakie emocje towarzyszą obu stronom podczas procesu sprzedaży – o tym rozmawiamy z Joanną Procyszyn, trenerem sprzedaży w Sandler Training.

Franczyza blisko domu
Karol Nowosielski zupełnie przypadkiem trafił na koncept Bafra Kebab. Nie szukał nowej drogi zawodowej. O jego przyszłości zadecydował przypadek.

MBE stawia na firmy
Sieć oferująca m.in. zarządzanie przesyłkami chce mocniej wejść na rynek małych i średnich firm, a potem także dużych spółek.