USŁUGI

finanse i bankowość | 03.08.2006

Polbank powiększa sieć własnych placówek

Polbank EFG otworzył pierwszy oddział we Wrocławiu oraz kolejne placówki w Warszawie i Gdańsku.

gastronomia | 01.08.2006

Papa John’s na judaszu

Twarz dostawcy z pizzą Papa John’s na plakietce przyklejonej do wizjera w drzwiach – to pomysł firmy na zdobycie nowych klientów.

gastronomia | 31.07.2006

Da Grasso idzie na Pomorze i Śląsk

Ponad 120 pizzerii będzie liczyć pod koniec 2006 r. sieć Da Grasso. Na najbliższe miesiące przygotowywane jest co najmniej 14 otwarć. Potem kolejne. Nowe lokale pojawią się m.in. na Śląsku i północy Polski.

usługi dla konsumentów | 27.07.2006

Indywidualne programy treningowe

Na ponad miesiąc przed oficjalnym otwarciem ruszyła akcja opracowywania indywidualnych programów treningowych dla klubowiczów Shape Fitness Clubs.

gastronomia | 25.07.2006

Franczyza Coffee Singidunum w nowej firmie

Studio Cafe to nowo powstała firma, która przejęła sieć sklepów-kawiarni Coffee Singidunum od dotychczasowego właściciela – spółki Ikaria.

gastronomia | 25.07.2006

Na nowości najbardziej otwarta jest młodzież

- o biznesie kawowym mówi Jasmin Soljanin z palarni kawy i sieci kawiarni Singidunum.

usługi dla konsumentów | 19.07.2006

5aSec otwiera nowe placówki

Przez 5 dni po otwarciu w nowej pralni 5aSec w Zgorzelcu garderoba klientów prana była do godz. 3 - 4 nad ranem. Nową franczyzową placówkę sieci otwarto w Galerii Słowiańskiej.

gastronomia | 19.07.2006

Subway w Krakowie i Warszawie

Subway zamierza na jesieni otworzyć dwie nowe restauracje. Jedna będzie się mieścić w centrum handlowym Nowe Miasto w Krakowie, a druga w centrum handlowym Złote Tarasy w Warszawie.

gastronomia | 17.07.2006

McDonald’s i zdrowy tryb życia?

W Kalifornii McDonald’s w swoich restauracjach otwiera fitness kluby.

gastronomia | 12.07.2006

Crunchy Chicken w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy sieć Crunchy Chicken, drugią markę, należącą do firmy Tele Pizza.

finanse i bankowość | 07.07.2006

AIG Bank Polska stawia na partnerstwo

AIG Bank Polska rozwija sieć placówek partnerskich AIGO Partner, tworzonych na wzór własnych placówek banku.

usługi dla konsumentów | 06.07.2006

Nowa funkcja biur podróży

Polacy preferują zakup wyjazdów wakacyjnych w wyspecjalizowanych punktach sprzedaży usług turystycznych (zadeklarowało tak aż 67% ankietowanych) i coraz częściej postrzegają pracowników biur podróży jako osobistych doradców turystycznych.

gastronomia | 03.07.2006

Stołeczne lokale w wirtualnej restauracji

Warszawskie restauracje mogą skorzystać z nowego kanału sprzedaży – muszą tylko zgłosić się do wirtualnej restauracji, w której klienci zamawiają posiłki za pośrednictwem internetu.

gastronomia | 03.07.2006

Indyjski McDonald’s - bez hamburgerów

Sieć McDonald’s nie może sprzedawać w Indiach swojego najsłynniejszego produktu, bo hindusi nie jedzą wołowiny.

gastronomia | 30.06.2006

Green Way celuje w Warszawę

Sieć barów wegetariańskich Green Way powiększyła się o dwa kolejne lokale. Oba Przystanki Zdrowia uruchomiono w Warszawie.

gastronomia | 29.06.2006

McDonald’s myśli lepiej niż inni o zdrowej żywności

Według raportu JP Morgan, większość z 25 czołowych producentów, detalistów i usługodawców dostarcza bardzo skąpych informacji na temat zdrowia i wpływu jakie ich produkty mają na zdrowie. Wśród firm, które wypadły najlepiej znalazł się m.in. McDonald’s.

finanse i bankowość | 29.06.2006

Intax Logistic w katalogu franczyz i systemów partnerskich

W katalogu franczyz i systemów partnerskich prezentujemy firmę Intax Logistic, która jest właścicielem sieci InKasa oraz MiniBanków.

usługi dla konsumentów | 28.06.2006

Polacy leczą się prywatnie

Rynek prywatnej opieki medycznej ma się bardzo dobrze. Coraz więcej Polaków decyduje się na dodatkowe finansowanie opieki zdrowotnej dla swojej rodziny – wynika z raportu Acxiom Polska.

gastronomia | 28.06.2006

North Fish wchodzi do miast

Właściciel sieci restauracji North Fish planuje budowę ogólnopolskiej sieci gastronomicznej oferującej dania z ryb i owoców morza.

nieruchomości | 27.06.2006

Ekspansja franczyzy na rynku nieruchomości

Biura nieruchomości deklarują chęć rozwoju poprzez franczyzę. Nie jest to w Polsce pomysł zupełnie nowy.

  pierwsza
  poprzednia
209
210
212
213
następna  
ostatnia