PRZEGLĄD RYNKU
PAF Operator Pocztowy: dobry rozwój mimo monopolu poczty
Gdyby rynek pocztowy został uwolniony w 2009 roku, obrót prywatnych operatorów byłby większy o 15 proc. PAF Operator Pocztowy mobilizuje siły i prognozuje na koniec 2007 roku przychody na poziomie ok. 430 mln zł.
Bergson dla rowerzystów i licencjobiorców
W sklepach Bergson, które w ciągu najbliższych kilku lat mają działać w większości miast powyżej 100 tys. mieszkańców, pojawiły się produkty z kolekcji rowerowej.
Mieszczuch czerpie z przeszłości
O kolekcji jesienno-zimowej oraz planach rozwoju sieci sprzedaży mówi Jacek Czarnowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu marki Deep.
Redan szuka pieniędzy na rozwój
Spółka Redan handlująca odzieżą Top Secret, Troll i Textilmarket chce pod koniec 2007 roku wyemitować akcje.
Doradzą na licencji
Sandler Sales Institute, amerykańska firma doradcza i szkoleniowa, zamierza rozwijać się w Polsce we franczyzie. Jeszcze w tym roku zostaną podpisane pierwsze umowy.
Premio przyjęte do POF
Premio, sieć serwisów samochodowych typu fast-fit, zostało przyjęte do grona członków Polskiej Organizacji Franczyzodawców (POF).
Carrefour przyspiesza ekspansję w Polsce
Jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie 4 nowych hipermarketów i 5 supermarketów.
GE Money Bank kupił mini-BPH
Za ponad 2 mld złotych amerykański GE Money stał sie właścicielem 66 proc. akcji banku BPH oraz prawie 50 proc. akcji BPH TFI.
Eurobank rozbudowuje sieć placówek agencyjnych
Po czterech miesiącach od uruchomienia systemu partnerskiego, eurobank posiada już 10 placówek agencyjnych i zapowiada dynamiczny rozwój sieci.
Kare Shop w Polsce?
Niemiecka firma z branży wyposażenia domów planuje wejście do Polski i budowę sieci na naszym rynku.
DDD w nowych barwach
Franczyzowa sieć sklepów Dobre Dla Domu wprowadza nowy system wizualizacji sklepów. Pod nowym logo działa już pięć salonów DDD, do października nowa wizualizacja zostanie wprowadzona we wszystkich sklepach sieci.
Troll i Top Secret sprzedają więcej
Giełdowa spółka Redan ma się coraz lepiej. Porozumiała się z bankami w spawie spłaty długów, a i należące do niej odzieżowe marki zanotowały ostatnio wzrost sprzedaży.
The Beatles w Lee Cooper
Kamex II, właściciel marki i sieci sklepów Lee Cooper, wykupił prawa do wykorzystywania przez trzy lata znaku zespołu The Beatles, grafik i emblematów z okładek płyt.
Karen Notebook planuje rozwój sieci
Firma Karen Notebook specjalizująca się w sprzedaży sprzętu komputerowego szuka środków na rozbudowę sieci.
Edukacja Polska w przedszkolach
Producent środków dydaktycznych Edukacja Polska chce stworzyć ogólnopolską sieć przedszkoli. Pierwsze placówki zostaną uruchomione w przyszłym roku.
Sprzedawca musi być fachowcem
- o rynku sprzętu komputerowego mówi Kamil Kaczmarek, prezes zarządu firmy Divicom, do której należy sieć sklepów komputerowo-multimedialnych.
Dobre Dla Domu w nowej szacie
Franczyzowa sieć sklepów Dobre Dla Domu wprowadza nowy system wizualizacji sklepów. Pod nowym logo działa już pięć salonów DDD, do października nowa wizualizacja zostanie wprowadzona we wszystkich sklepach sieci.
Da Grasso ciągle się rozrasta
Sieć pizzerii Da Grasso powiększa się niemalże każdego dnia. Tylko w ostatnim tygodniu powstały trzy nowe lokale, a do otwarcia przygotowywanych jest kilka kolejnych pizzerii.
Sukces Zamocowania - w całej Polsce
Do 2010 roku Sukces Zamocowania chce rozwijać się przede wszystkim na obszarze Południowej i Centralnej Polski. W kolejnych latach firma planuje rozwój na terenie całego kraju oraz poza jego granicami.
Niewiadoma przyszłość Marsa
Po wejściu nowych udziałowców do upadającej sieci sklepów ze sprzętem elektronicznym Mars pojawiła się nadzieja na uratowanie firmy. Na początek porozumiano się z ponad 250 wierzycielami.