PRZEGLĄD RYNKU

art. spożywcze i przemysłowe | 09.11.2005

Eldorado rozmawia o przejęciach

Czwarty kwartał będzie decydujący dla realizacji planów Eldorado - zapowiada Artur Kawa, prezes przedsiębiorstwa. W trzecim kwartale spółka zanotowała trzykrotny wzrost zysku netto - dzięki sprzedaży nieruchomości.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.11.2005

Pozamykać supermarkety w święta

Pierwszy raz pracownicy hipermarketów zaprotestują przeciw pracy w wolny dzień - piątkowe Święto Niepodległości. I pierwszy raz mają poparcie rządzącej partii - PiS.

moda | 09.11.2005

Key zbuduje własną sieć

Choć wrocławska firma ma już 140 partnerskich punktów sprzedaży, to wciąż jej mało. Marzą się jej bowiem własne sklepy.

moda | 09.11.2005

Okazja na zysk

Kiedy Mirosław Kamiński otwierał pierwszy sklep z końcówkami kolekcji markowej odzieży, nie spodziewał się, że wkrótce stanie się właścicielem sieci dobrze prosperujących outletów.

art. spożywcze i przemysłowe | 09.11.2005

Duńczycy idą na wschód i południe

Działająca dotąd tylko na zachodzie kraju sieć sklepów spożywczych Netto zaczyna ekspansję w kolejnych regionach Polski. Chce otwierać 50 placówek rocznie.

gastronomia | 09.11.2005

Subway w stolicy

Subway, amerykańska sieć franczyzowa serwująca kanapki, otworzyła drugi lokal w Warszawie.

finanse i bankowość | 09.11.2005

Płatnik upadł

Franczyzodawca sieci punktów kasowych Płatnik złożył w sądzie wniosek o upadłość. Jednocześnie przeciwko firmie zostało złożone do prokuratury doniesienie o popełnieniu przestępstwa przez jednego z członków zarządu.

art. spożywcze i przemysłowe | 08.11.2005

Będą ograniczenia w otwieraniu hipermarketów?

PiS chce ustawy ograniczającej otwieranie hipermarketów. Dlaczego? Z troski o drobnych polskich przedsiębiorców.

moda | 08.11.2005

Światowy gigant sportowy wraca do gry

Intersport, największa na świecie sieć sklepów sportowych, po raz drugi próbuje szczęścia w Polsce. Jej nowym partnerem będzie Maks Sport. W ciągu najbliższego roku firmy chcą zdobyć 30 proc. polskiego rynku.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 03.11.2005

Koncerny zaatakują tanimi stacjami

Od końca listopada będziemy taniej tankować. Koncerny paliwowe zaczynają walczyć o klienta, otwierając tzw. ekonomiczne stacje. Benzyna i olej napędowy mają tam kosztować o kilka lub kilkanaście groszy mniej.

moda | 02.11.2005

Zmiany w branży odzieżowej

- rozmowa z Piotrem Beltranim, kierownikiem ds. rozwoju sieci franczyzowej marki House.

art. spożywcze i przemysłowe | 02.11.2005

Trudny winiarski biznes

Właściciele sieci Wina 2000 na własnej skórze doświadczyli jak ciężko jest znaleźć właściwego franczyzobiorcę. Miała powstać sieć, tymczasem powstały sklepy własne, w dodatku oferta win została uzupełniona o inne produkty spożywcze.

usługi dla konsumentów | 02.11.2005

Kasa leży w ruinach

Franczyza w obrocie nieruchomościami jest w USA tak popularna jak franczyza spożywcza w Polsce. Niewiele firm z branży reklamuje się hasłem „Kupujemy brzydkie domy”. A to właśnie jest specjalność sieci Home Vestors.

gastronomia | 02.11.2005

Nowa strategia Yum’a w Indiach

Koncern Yum! – właściciel sieci Pizza Hut oraz KFC zrewidował swoją strategię rozwoju na Indie. Firma będzie rozwijać się dwutorowo – poprzez jednostki własne i franczyzowe.

moda | 02.11.2005

Mali rosną obok dużego

Każdy dziś może otworzyć sklep z markowymi i modnymi ciuchami. A wszystko dzięki franczyzie.

gastronomia | 02.11.2005

Wiesz co zjesz

Już wkrótce klienci McDonald’s na całym świecie poznają prawdę o hamburgerze. Dowiedzą się między innymi, że zawiera on niemal połowę dopuszczalnej dziennej dawki tłuszczu.

moda | 29.10.2005

Pomysł na eksport

Vabbi Factroy Outlet, prowadzona przez firmę Semax największa w Polsce sieć sklepów wyprzedających wyroby znanych producentów, przymierza się do ekspansji za granicę.

moda | 27.10.2005

Polacy ubierają sąsiadów

Polskie sieci odzieżowe otwierają więcej sklepów za granicą niż w kraju.

telekomunikacja, IT, AGD/RTV | 26.10.2005

Bakructwo zamiast giełdy

Euro-Color, dystrybutor aparatów fotograficznych i akcesoriów GSM, zbankrutował. Jeszcze kilka miesięcy temu w planach miał debiut na warszawskiej giełdzie.

moda | 24.10.2005

Michał w roli franczyzodawcy

Michał Wiśniewski rusza z rozwojem marki, którą reprezentować będą sklepy odzieżowe, zakłady fryzjerskie i restauracje.

  pierwsza
  poprzednia
377
378
380
381
następna  
ostatnia