Odido

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Odido to jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci franczyzowych na rynku polskim, funkcjonująca od 2010 roku. W 2021 rozpoczęła transformację w kierunku nowego konceptu sklepów. Odido oferuje model franczyzy pozwalający franczyzobiorcy zachować niezależność prowadzonego biznesu.
Obecnie sieć Odido zrzesza blisko 2000 sklepów.
Sklepy Odido odpowiadają na potrzeby najbardziej wymagających klientów lokalnych społeczności.
Korzyści płynące z przystąpienia do sieci Odido:
- Zachowanie niezależności prowadzenia sklepu.
- Nowoczesne, atrakcyjne i rozpoznawalne oznakowanie sklepu.
- Indywidualny projekt sali sprzedaży uwzględniający wygodę zakupów konsumentów, który może zwiększyć sprzedaż nawet o 30%.
- Wyposażenie i oświetlenie wewnętrzne sklepu.
- Dopasowanie asortymentu wpływające na wzrost sprzedaży i ilość klientów sklepie.
- Nowoczesna oferta gastronomiczna oraz kącik kawowy.
- System sprzedażowy POS.
- Profesjonalna oferta win wraz z doradztwem sommeliera co przekłada się na wzrost sprzedaży w tej kategorii nawet o 40 proc.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
Blisko 2000 sklepów Odido
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie przed otwarciem sklepu w sieci Odido:
- Dedykowany plan sali sprzedaży sklepu.
- Wsparcie ekspertów w zakresie jak najlepszego doboru i ułożenia produktów w sklepie.
- Wsparcie doświadczonego zespołu otwarciowego w przebudowie sklepu.
Codzienne wsparcie w prowadzeniu sklepu:
- Stała opieka sił sprzedaży MAKRO Cash and Carry w postaci dedykowanego Partner Managera.
- Wsparcie marketingowe.
- Pełna oferta zakupowa w jednym miejscu – MAKRO Cash and Carry (produkty świeże, chłodzone, mrożone oraz szeroki wybór produktów marek własnych).
- Zawsze dostępne 11 tys. produktów w halach Makro Cash & Carry oraz w dostawach.
- Dostęp do oferty marek własnych MAKRO Cash and Carry, 1900 produktów w ciągłej ofercie.
- Własna flota pojazdów i nawet 5 dostaw tygodniowo.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wsparcie inwestycyjne ze strony MAKRO Cash and Carry Polska.
- Dla każdego punktu sprzedaży budżet inwestycyjny uzgadniany jest indywidualnie – ustalane są wspólnie potrzeby i możliwości inwestycyjne każdego sklepu ODIDO.
- Opłata licencyjna 300 zł/kwartalnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Dysponowanie sklepem o powierzchni sprzedażowej min. 45 m2
- Gotowość do inwestycji w punkt sprzedaży
- Otwartość na akceptację nowego planu sali sprzedaży sklepu
- Utrzymanie standardu sklepów marki Odido
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Accor chwali się wzrostem przychodów, a Meet & Fit – Slow Food Burgers i Bricomarche kolejnymi otwarciami. Przegląd tygodnia 18-25 lutego.
Lagardère Travel Retail świętuje jubileusz a Odido i Bricomarché startują z nowymi formami współpracy franczyzowej. Przegląd tygodnia 7-13 listopada.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.

Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło swój sklep. W tym roku liczba jego uczestników będzie jeszcze większa.
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też ponad 1,1 tys. sklepów.
Bezpieczna i rentowna współpraca - franczyza z Carrefour
Bricomarché i Intermarché to znane na międzynarodowych rynkach szyldy, należące do grupy Muszkieterów. O warunkach wejścia w ten biznes będzie można porozmawiać 13 i 14 marca na Targach Franczyza.
Żabka zakończyła 2024 rok otwarciem 11000. sklepu. W tym roku sieć zamierza uruchomić kolejnych tysiąc placówek.

Candy Pop, sklepy ze słodyczami z różnych zakątków świata, ruszają na podbój polskiego rynku.
– Nasz główny cel to dalsza ekspansja i umacnianie pozycji na rynku franczyzowym – mówi Wojciech Sypień, dyrektor franczyzy w Carrefour Polska.
Rywalizacja w branży spożywczej to chleb powszedni. Można ją jednak wygrywać, mając wsparcie dużego gracza. Przekonali się o tym Patryk Staniec i jego rodzina, właściciele czterech supermarketów Stokrotka.
Nowa placówka mieści się przy ul. Moliera 8 w Warszawie, w sąsiedztwie Teatru Wielkiego. Sieć, działająca od ponad dwóch dekad, kontynuuje ekspansję, utrzymując tempo otwarć na poziomie ponad 1000 sklepów rocznie.
– Rynek w chwili obecnej czyści się z nieintratnych biznesów. Zostają tylko sprawdzone, dobrze poukładane, przemyślane firmy. – mówi Marcin Górski, członek zarządu Al. Capone.
Candy Pop szuka partnerów, którzy chcą się poważnie zaangażować i w przyszłości prowadzić więcej niż jeden sklep marki. Co im oferuje?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Odkryj najlepsze franczyzy w gastronomii. Sprawdź, w którą zainwestować, gdy chcesz prowadzić fast food, knajpę azjatycką, pizzerię lub kawiarnię.
Otwórz sklep Homla, serwis kamperów, mobilny salon depilacji, punkt zabezpieczenia podwozi aut. Sprawdź, jak to zrobić krok po kroku!
Przedstawiamy 10 pytań, które należy zadać licencjodawcy, by wybrać najlepszą franczyzę i zadbać o swoją zawodową przyszłość.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.