Odido
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Odido to jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci franczyzowych na rynku polskim, funkcjonująca od 2010 roku. W 2021 rozpoczęła transformację w kierunku nowego konceptu sklepów. Odido oferuje model franczyzy pozwalający franczyzobiorcy zachować niezależność prowadzonego biznesu.
Obecnie sieć Odido zrzesza blisko 2000 sklepów.
Sklepy Odido odpowiadają na potrzeby najbardziej wymagających klientów lokalnych społeczności.
Korzyści płynące z przystąpienia do sieci Odido:
- Zachowanie niezależności prowadzenia sklepu.
- Nowoczesne, atrakcyjne i rozpoznawalne oznakowanie sklepu.
- Indywidualny projekt sali sprzedaży uwzględniający wygodę zakupów konsumentów, który może zwiększyć sprzedaż nawet o 30%.
- Wyposażenie i oświetlenie wewnętrzne sklepu.
- Dopasowanie asortymentu wpływające na wzrost sprzedaży i ilość klientów sklepie.
- Nowoczesna oferta gastronomiczna oraz kącik kawowy.
- System sprzedażowy POS
- Profesjonalna oferta win wraz z doradztwem sommeliera co przekłada się na wzrost sprzedaży w tej kategorii nawet o 40 proc.
JEDNOSTKI WŁASNE
0
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
2000
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie przed otwarciem sklepu w sieci Odido:
- Dedykowany plan sali sprzedaży sklepu.
- Wsparcie ekspertów w zakresie jak najlepszego doboru i ułożenia produktów w sklepie.
- Wsparcie doświadczonego zespołu otwarciowego w przebudowie sklepu.
Codzienne wsparcie w prowadzeniu sklepu:
- Stała opieka sił sprzedaży MAKRO Cash and Carry w postaci dedykowanego Partner Managera.
- Wsparcie marketingowe.
- Pełna oferta zakupowa w jednym miejscu – MAKRO Cash and Carry (produkty świeże, chłodzone, mrożone oraz szeroki wybór produktów marek własnych).
- Zawsze dostępne 11 tys. produktów w halach Makro Cash & Carry oraz w dostawach.
- Dostęp do oferty marek własnych MAKRO Cash and Carry, 1900 produktów w ciągłej ofercie.
- Własna flota pojazdów i nawet 5 dostaw tygodniowo.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Wsparcie inwestycyjne ze strony MAKRO Cash and Carry Polska.
- Dla każdego punktu sprzedaży budżet inwestycyjny uzgadniany jest indywidualnie – ustalane są wspólnie potrzeby i możliwości inwestycyjne każdego sklepu ODIDO.
- Opłata licencyjna 300 zł/kwartalnie.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Dysponowanie sklepem o powierzchni sprzedażowej min. 45 m2
- Gotowość do inwestycji w punkt sprzedaży
- Otwartość na akceptację nowego planu sali sprzedaży sklepu
- Utrzymanie standardu sklepów marki Odido
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Dwudziesta pierwsza edycja Targów Franczyza w Pałacu Kultury i Nauki przyciąga coraz więcej interesujących wystawców. Targi najlepszych pomysłów na biznes startują 19 października i potrwają trzy dni.
Accor chwali się wzrostem przychodów, a Meet & Fit – Slow Food Burgers i Bricomarche kolejnymi otwarciami. Przegląd tygodnia 18-25 lutego.
Lagardère Travel Retail świętuje jubileusz a Odido i Bricomarché startują z nowymi formami współpracy franczyzowej. Przegląd tygodnia 7-13 listopada.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Już 20-22 października po raz 20. odbędą się Targi Franczyza. Sprawdź, którzy przedstawiciele marek franczyzowych zaprezentują wówczas swoje sprawdzone pomysły na biznes.
Żabka przygotowuje się do otwarcia sklepu z numerem 11 tys. i podlicza wyniki finansowe.
– Chcemy się rozwijać we franczyzie, dzięki temu będziemy mogli sprawniej otwierać sklepy w każdym zakątku Polski – mówi Adam Małojec, country manager w Candy Pop.
22 października 2024 roku o godz. 18:00 odbędzie się bezpłatny webinar pt. "5 kroków do otwarcia własnej Żabki". Spotkanie poprowadzą specjaliści ds. franczyzy Żabki, a gościem specjalnym będzie franczyzobiorca sieci.
W branży spożywczej nie brakuje silnych marek, które rozwijają się przez franczyzę. Przyjdź na Targi Franczyza 24-26 października i poznaj ich licencję na biznes.
W związku z planowanym wejściem na warszawską giełdę Żabka – w ramach oferty publicznej – sprzedaje akcje inwestorom indywidualnym i instytucjonalnym. Ile trzeba za nie zapłacić?
Żabka wprowadziła nowy program „Bezpieczny Start” skierowany do osób, które rozważają otwarcie własnej firmy.
Daniel Piotrowski niedawno otworzył stoisko pod szyldem Dr Konopny. Jak mu idzie biznes?
Partner grupy Chorten z Białegostoku prowadzi osiem sklepów i myśli o kolejnych. Czemu zawdzięcza sukces w jednej z najbardziej konkurencyjnych branż?
Sieć stawia na nowe technologie i przyciąganie do siebie właścicieli niezależnych sklepów. Jak jeszcze chce się rozwijać?
Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu, otrzymają dodatkowe środki do 14 tys. zł. Sieć gwarantuje też w pełni wyposażony sklep, szkolenia i inne wsparcie.
W sieci Unikat działa pięć placówek, ale w tym roku chce otworzyć kolejnych dwadzieścia. Czym przekona do siebie partnerów?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Kto może inwestować w nieruchomości, ile można zarobić na wynajmie mieszkań? I jak się do tego zabrać, żeby maksymalizować korzyści i minimalizować ryzyka?
Otwieramy wine bar, perfumerię, wypożyczalnię samochodów, pizzerię, pralnię, sklep spożywczy, monopolowy, z serami i zakładamy hodowlę kóz.
Franczyza to sprawdzona metoda współpracy, z której korzystają tysiące przedsiębiorców na całym świecie. Na czym polega ten model biznesowy?
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.