LucArt

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
LucArt Automotive to największa w Polsce sieć wyspecjalizowanych punktów motoryzacyjnych. Skupiamy się na dystrybucji i sprzedaży olejów samochodowych i motocyklowych, chemii samochodowej, akumulatorów, filtrów oraz wszystkich części samochodowych.
JEDNOSTKI WŁASNE
6
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
16
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Sprawdzona strategia, która pozwoli na szybki rozwój biznesu.
- Znana marka na rynku zapewni zaufanie klientów.
- Pełne wsparcie sprzedaży detalicznej.
- Sprawny i rozwinięty łańcuch dostaw.
- Oszyldowanie i oznakowanie obiektu.
- Pełne wsparcie marketingowe zarówno przy otwarciu placówki jak i w czasie jej funkcjonowania.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Faktyczna suma inwestycji uzależniona jest od konkretnej lokalizacji.
Koszty uwzględniają:
- wynajęcie lokalu,
- wyposażenie (regały, komputer, biurko),
- towar (w najlepszych cenach w Polsce).
Ryzyko związane z otwarciem placówki franczyzowej jest minimalne - 80 proc. kosztów to towar zakupiony przez Państwa na własność w najlepszych cenach w Polsce!
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej,
- gotowość do pełnego zaangażowania w prowadzony biznes,
- lokal o powierzchni min. 50 mkw. (własny lub wynajmowany),
- doświadczenie w branży nie jest wymagane.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Kłosowski
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma LucArt Automotive (ul. Katowicka 51, 41-400 Mysłowice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego LucArt oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie lucart.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Franczyzodawcy i franczyzobiorcy oraz naukowcy, analitycy, eksperci – oni wszyscy razem kształtują polski rynek franczyzy. Prezentujemy listę wpływowych osób.
W numerze listopadowym "FRANCHISING" opisujemy niszowe biznesy z perspektywami na szybki zarobek. Maciej Orłoś zdradza w wywiadzie, jak zarabia na YouTubie.
Planujesz otwarcie własnej firmy, ale nie wiesz ile musisz mieć pieniędzy na ten cel? Podpowiadamy, jak to sprawdzić i nie dać się zaskoczyć niespodziewanym wydatkom.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Jak zamienić franczyzę w złotodajny interes? Nie wystarczy zapłacić za liencję i czekać aż stan konta zacznie rosnąć. Przedstawiamy pomysły na biznes we franczyzie i nie tylko! W numerze bilet na Targi Franczyza gratis!

Sama sprzedaż paliwa nie zagwarantuje dzisiaj odpowiedniej rentowności stacji. Lotos pomaga franczyzobiorcom rozwijać też sprzedaż innych usług.
Właściciele m.in. warsztatów samochodowych czy myjni mogą zwiększyć swoje przychody, jeśli zajmą się sprzedażą aut poleasingowych. Franczyzodawca One Car przygotował dla nich ofertę współpracy.
Do 2024 roku Moya chce mieć pół tysiąca stacji paliw. Ten biznes to propozycja dla inwestorów z grubszym portfelem.
– Planujemy otwierać 20 stacji franczyzowych rocznie – mówi Piotr Żuromski, dyrektor biura zarządzania siecią PKN Orlen.
Quick Ride buduje sieć ulicznych wypożyczalni hulajnóg elektrycznych. Szuka franczyzobiorców w całej Polsce.

Ziebart w ciągu pięciu lat zamierza mieć placówkę w każdym mieście wojewódzkim Polski. O rozwoju amerykańskiej firmy w naszym kraju opowiada Mateusz Drab, dyrektor Ziebart Polska.
Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, otworzyła salon w Krakowie i Bydgoszczy. Kolejne otwarcia już niebawem.
Biznes, który ma w sobie parę. Mobilna myjnia parowa to coś więcej niż sprzęt czyszczący, to możliwość świadczenia usług czyszczenia parowego w dowolnym miejscu.
Franczyzodawca w listopadzie otwiera salon auto detailingu w Krakowie. Na styczeń zapowiada uruchomienie kolejnej placówki – tym razem w Warszawie.
Ziebart, amerykańska firma wyspecjalizowana w auto detailingu, przygotowuje się do otwarcia kolejnych trzech placówek.
Franczyzobiorca LucArt oprócz sklepu motoryzacyjnego może prowadzić też inny biznes. Ale pod jednym warunkiem.
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Usługowe sieci franczyzowe wciąż się rozwijają i znajdują franczyzobiorców, chociaż czasy mamy niepewne. Które z firm radzą sobie najlepiej?
Analizujemy w co się bardziej opłaca zainwestować: catering dietetyczny, sklep Homla, hodowlę alpak czy sklep Baumgart Kaffee.
Klienci, którzy robią zakupy w sieciowych lokalach, zazwyczaj są przekonani, że w każdym należącym do marki produkty kosztują tyle samo. A jak jest naprawdę?

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.